1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Echt? Haha, wat een grapjas dan. Hem kennende (een ongelooflijke IGN hoer)
    heeft ie de IGN review gelezen, hoe komt hij hierbij? En hij schrijft zelf voor een gamewebsite ook nog 8).
    Of er word iets in de IGN video review gezegd,geen idee.

http://www.giantbomb.com/borderlands/61-20487/reviews/

nog eentje.

Laatst bewerkt: 19 okt 2009
  2. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Het probleem van een review is ook dat het de mening is van 1 persoon. Ik heb in de tussentijd (afgelopen uren) ook al weer een review gelezen waar de persoon de single player ook niet leuk vind en te moeilijk 8).

3. KIPUITBLIK

KIPUITBLIK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan je alvast zeggen dat borderlands echt een goed game is vandaag iets van 8 uurtjes gespeeld ben nu lvl 18 ik heb borderlands 8) vraag niet hoe maar is echt een aanrader voor iedereen

4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe?

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoals ik overal lees is single playert ook goed te doen maar het word gewoon zo veel leuker met meerderen.

En de moeilijkheid ligt toch echt aan jezelf, ik heb streams gezien waarbij iemand er echt doorheen ramt alsof het niks is en andere gingen zo veel dood dat ze op een gegeven moment geen geld meer over hadden :+ Een beetje defensieve talents pakken als je soloöt kan ook wel's helpen ;) of iig raak schieten en achter een steentje kruipen als je schild op is..!

PS: Nog 1 uur en 3 dagen !

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog 3 dagen en 1 uur. :+

Misschien eerder.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hopelijk eerder, zelf hoop ik met een goed doordacht verhaal de game eerder te krijgen, heb hem nog niet gebruikt bij deze winkel maar werkte altijd als ze hem binnen hadden! :thumbs:

8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    verhaal?
    Tell me.. O-)

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah als ik hem binnen heb moet je me er maar ff aan herinneren ;)!

Er zijn hier members uit mijn stad die hem ook gaan halen en aangezien we hier maar 2 FRS hebben...!

10. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het ziet ernaar uit dat het spotten voor Borderlands gaat beginnen:eek:

11. KIPUITBLIK

KIPUITBLIK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ow, dat is het allang heb vandaag al 2 kleine speelgoed winkels en een kleine CD/DVD winkel gebelt in m'n oude dorp, die hebben regelmatig schijt aan release datums of kunnen gewoon de sticker niet lezen

Nog een nieuwe review btw, een 9,2 van Atomic Gamer

En altijd leuk zo'n shakycam KIPUITBLIK, ben beniewt hoe je gaat spelen en filmpen tegelijk. Mondhouder? :+

13. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game heeft wel mijn aandacht getrokken afgelopen tijd, maar ik ben benieuwd hoelang zon playthrough nou eigenlijks is.

14. KIPUITBLIK

KIPUITBLIK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  15. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Die doet het niet.

16. KIPUITBLIK

KIPUITBLIK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk nu

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jaja!

The Scavenger Hunt begins at MIDNIGHT! You think 1 or 2 names? How about SEVEN!

That’s right, we have SEVEN weapon names inspired by Forum members!

Scavenger Hunt Rules Reminder!

1. You have to have posted in this thread to qualify to win: http://gbxforums.gearboxsoftware.com...ad.php?t=74931 Don’t bother posting if you didn’t sign up to participate.
    2. To verify your entry, you need to have taken a photo that shows: 1) the item card 2) a physical sign with your forum name and the secret word (whatever you want that to be)
    3. If you edit your post, your post is disqualified. Do not edit your posts in this thread if they contain your entry, because I will assume you’ve cheated and edited a photo in to be the first to post it.
    4. The Scavenger Hunt begins at Midnight. No earlier posts will be allowed!

And now… THE NAMES!

SAVAGE – There are no guns called “Reindeer”, but the “Savage” prefix found on Revolvers was inspired by Savage Reindeer!

RWL2 – One of the body part prefixes on the Rocket Launcher is called the RWL! Inspired by RWL2!

THUNDER – A title for powerful and accurate Sniper Rifles! Inspired by ThunderWank, but with 100% less wank!

LEVIATHAN – A unique Rocket Launcher earned on one of the quests in the game! Inspired by L3viathan!

NIDHOGG – LEGENDARY ROCKET LAUNCHER from Hyperion! Inspired by NIDDHOG who once said, “Well, it couldn't possibly be me.”

UNFORGIVEN – LEGNEDARY REVOLVER from Jakobs! Inspired by Unforgiven!

SKULLMASHER – The SPECTACULAR LEGENDARY SNIPER RIFLE from Jakobs! Many here consider it the best Sniper rilfe possible! Inspired by Skullmasher!

18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de laatste tijd ook steeds meer gaan letten op deze game. Ik heb net ff de videoreview bekeken van IGN en daar geven ze hem een 8,8. Toch ben ik nog steeds niet helemaal overtuigd. Op een of andere manier ziet het er toch allemaal wat saai uit maar ik weet niet precies waarom. Ik ben ook heel beniewd naar de speelduur.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    lol dat kuchje, hoe oud ben je?

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Waar heb je hem gekocht?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.