1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Het licht eraam wat je langzaam vind, wat lvl ben je nu?
    En je moet ook veel quests doen dat helpt toch wel!

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gewoon quests doen dan gaat het vrij rap, voor quests krijg je wel lekker exp.

Vraag me af ik ben level 15en nog steeds in begin gebied en zag al dat er nog aardig wat instances in dat gebied zitten, daar ben ik voorlopig nog niet weg dus?

Raket schietende shotgun _0_

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hoeveel kostie die daar?

4. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    55 jammer genoeg, 41 euro en een beetje betaald na inruil. Hoopte eerlijk gezegd op 50 euro en dan 37,50 na korting, maar ja...

5. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    In ongeveer lvl 23 ben je er weg denk ik. In iedergeval ik ben nu 26 en al ff uit dat begin gebied weg. :D Zit nou zeg maar bij New Heaven/Rust Commons

6. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een code van bol.com gekregen omdat ik de game had ge-preorderd en nu krijg ik speciale wapens. Even proberen.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    wat voor klasse speelt iedereen hier eigenlijk?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel soldier als support/medic combo

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ben net opniuew begonnen met een Roland tot lvl 7. Maar ik vind Roland persoonlijk saai spelen

10. carnage NL

carnage NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem besteld bij xboxhome zijn hier mensen die hem daar ook besteld hebben en hem al ontvangen hebben?

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    denk het niet. Heb xboxhome niet voorbij horen komen in deze thread. Wel FRS, gamehubs , gamemania en wat andere winkels

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Roland is het niet het meest spannende personage van de 4 inderdaad, maar hij is wel verrekte handig met z'n helende kogels en z'n turret die health en ammo genereerd. Hij is vooral goed in een heavy/medic combo met Brick :+ Maar voor solo is hij een beetje saai inderdaad.

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hij is zeker handig en een krachtige klasse. Ik speel idd solo. Mordecai lijkt me lastig solo spelen dus maak denk ik een Brick aan morgen

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh ik wordt gek van die 'zoek de 4 delen van een geweer'. Soms zijn ze echt zo ongelooflijk klein of raar verstopt.

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem toch gekocht, voor maar 32,50.
    Had 20 euro aan betaal pasjes @ FRS en kortingskaart van PU _O_
    Ziet er tof uit tot nu toe, ben benieuwd.

16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wel jammer dat het niet gebalanceerd wordt als je co-op speelt met een lager level. Ten eerste is hij super snel dood en doet ie amper dmg als je in jouw gebied traint. In zijn gebied schiet jij alles in één keer kapot en krijg je maar 1 exp. Had toch beter uitgewerkt kunnen worden.

17. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alleen als Roland healen? Of kan iedereen je healen of van de dood redden?

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Met co-op kan iedereen jou healen/redden wanneer je dood ben gegaan. Ook hebben andere characters in de skilltree opties om bij het doden van tegenstanders iedereen in de groep weer een beetje te healen geloof ik.

Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  19. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand bijna dood is dus als die in de status komt om een second wind te krijgen. Dan kan elke class hem healen. Door bij hem te staan en dan x ingedrukt houden.

Ik heb op dit moment een Roland van lvl 26, Mordecai van lvl 14, Siren van lvl 10 en Berseker van 7. Oftewel heb snel ff alles uitgeprobeerd, m'n Roland gebruik ik als ik solo en Mordercai als ik met een vriend van me split screen doe. En de andere 2 gebruik ik atm niet...

20. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tips.
    Ik heb nog een vraag: Ik had net een challenge gecompleet, maar waar kan ik die terug kijken enzo?

En nog iets: ik speelde vanmiddag voor het eerst het spel met een vriend en we stopte nadat we nine-toes hadden gekilled, we werden beide level 5 toen.
    Nu gaan we weer verder spelen, is hij ineens level 4 geworden en staat er bij hem dat we nine-toes nog wel moeten killen maar bij mij niet.. bug?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina