1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ugh, kom ik een fijne rocket launcher tegen in een shop, heb ik te weinig geld. :mad:

Oranje, 912 damage, 95.8 accuracy, 0.7 fire rate, 2 rockets als capaciteit, 4x corrosive damage, +50% accuracy en "death rains from above".

Level 24 required, kost ie 134.000, heb ik nog maar 118.000 en kon voordat de (korte) tijd op was niet het resterende bedrag bij elkaar krijgen. :'-(

/edit: heb nu trouwens een leuke SMG met "I spy with my little eye" erbij, dus er zit lekkere zoom op. :thumbs:

Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vandaag heb ik Borderlands maar ff gehaald en 8 uur lang gespeeld. Wat een geweldig spel is dit, zeker game van het jaar voor mij!

Heb wel 2 vraagjes:
    Shield generation, moet ie nou hoog of laag zijn? 8)
    Enne wie heeft er zin om te co-oppen? Ik heb een lvl 19 soldier.

3. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hoger de schield generation hoe beter, zo snel krijgt hij er weer schild bij nadat ie kapot is gegaan zeg maar.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gisteravond nog Borderlands co-op gedaan met Orange. Hij was een lvl 12 Soldier met die turret, waarmee hij ook extra ammo en health gaf. Ik ben zelf een Hunter, en die vogel van mij is ziek sterk. 1 druk op de knop in een duel en Orange is al dood. :+

Ik schrok me trouwens wel te pletter toen opeens in mijn rug zo'n groot vuurbeest van lvl 12 me kwam aanvallen hahaha, ik heb gerend voor m'n leven toen we beiden bijna dood waren.

5. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vanaaf weer co-op?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja vast wel, ligt eraan hoelaat. Wil denk ook nog wel ff Fifa Clubs doen als er genoeg mensen zijn.

7. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Gisteravond weer een bug ontdekt. Ik was in de middag met die maat gaan spelen. We hadden toen een repair kit gevonden voor zo'n robotje en ik had toen een Backpack upgrade gekregen, ik had toen 36 slots. Wij gingen daarna stoppen. Zoals altijd ga ik dan eerst weg om te saven en dan pas hij want hij is de host, je zou denken dat moet goed gaan. In de avond de game weer opgestart en mijn save geladen. Nu blijkt, ben ik mijn backpack upgrade kwijt, nu kan ik 33 dingen oppakken ipv 36 terwijl ik dus zeker weet ik dat ik heb gesaved toen ik er 36 mee kon nemen:x:x

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren met Daz ook een grote bug. Nog ergens vroeg in the game heb je een kleine arena, waar je een ronde beesten moet verslaan. Het laatste monster was een level hoger dan ons, dus we hadden er kapot veel moeite mee. Opeens sprong dat beest over het hek heen, en kon niet meer terugkomen, dus konden we hem gewoon rustig neerschieten.

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahaha ja, die was echt cool. Wij zo van, ''he, waar is hij gebleven?''. Opeens zag ik z'n kop uitsteken dus konden we hem rustig afknallen.

Wat te denken van die enorme bug waar ik vast te zitten in een hoek van een huis? Kon helemaal niets meer, moest zelfs leaven.

10. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik ken claptrap laten verdwijnen ^^ loop door firestone naar het punt waar je afgezet word met de bus en claptrap verwijnt van zijn plek naast de bountyboard heel irritant als je met hem moet praten voor een quest.

Ook was sledge bugged bij mij wat ik niet erg vond , hij was door de grond gezakt en alleen zijn bovenlichaam was nog zichtbaar , als hij schoot schoot hij tegen de grond , heerlijk.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dr0kz en ik zijn haast verdwenen uit dit topic:eek:
    Mjah, die bug had ik ook. Ik vond de arena gevechten toch wel dope! Ookal zijn er bugs, blijf Borderlands een fantastisch spel (vind ik). Achja, het was wel te verwachten. Zover dat ik het weet, hebben (zowat) elk spel minstens één bugg.

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Had nog geen bug gehad, totdat ik met Daz ging spelen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Yup, ik ook niet. Totdat ik met Orange ging spelen.
    Bijna een nieuw deeltje overigens, zal ik 'm aanmaken als we over de 1000 zitten?

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk zijn er al mensen die klaar zijn om een nieuw deel aan te maken.
    Zolang je het update, mag je het van mij part doen:D.

15. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem voor de PC gekocht, echt een meesterlijk spel.

Vooral claptrap is geniaal:+

16. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik krijg steeds het bericht dat scooter missies voor mij heeft, maar ik weet niet waar ik hem kan vidne,, kan iemand miss zeggen waar die is :)

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Net met mijn vriendin iets leuks ontdekt, die grote rots buiten fireston kan je op , pak een buggie en rij hem er tegen aan en gebruik je boost tot je op het eerste plato bent. Laad je boost op en rij door tot boven. Switch naar de gunner seat en stap uit. En voilla!!! Je hebt er niets aan maar wel mooie view. Next goal: uit de map

18. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de jongen in New Haven die naast de auto staat die je niet kunt gebruiken. Als je net New Haven in komt lopen gelijk rechts dus.

19. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus :mad:
    Ik zit nu al ongeveer 2 uur te zoeken naar iets:

Quest:

Smoke Signals: Shut them down = Old Haven.

Ik moet 4 van die dingen uitzetten, waarvan ik er 3 heb.
    Dus behalve diegene waar 'Junkyard' bij staat, want die kan ik echt niet vinden!
    Weet iemand waar die is? :mad:
    Waypoint geeft een plek op de straat aan maar daar zie ik niks, en ook niks omheen.

20. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon in de lucht kijken en kijken waar de rook vandaan komt, hij is net rechts van de plek waar de claptrap in de kooi zat.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina