Borderlands [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Uhm? Er zijn geen NPCs die je helpen, als je dit in je eentje speelt ben je ook echt in je eentje, geen debiele NPCs die je gastank kapot schiet, voor je gaan staan of je shit gapt zoals in L4D ;) Ff opletten dus voortaan als je een interview schrijft! :+

Er is trouwens ook een New Game+ zoals in andere games dat je als je het hele verhaal hebt afgerond je dan New Game+ kunt kiezen en met dat mannetje het opnieuw kunt doen maar dat dan de vijanden vanaf jouw level en hoger zullen zijn, evenals beter loot ofc! :thumbs: Ook is er op level 50 wat end game moeilijke instances om nog betere gear etc te halen.

Checkt anders ff dit filmpje kwdtje
    [yt]1uyJW2BdqBI[/yt]

Laatst bewerkt: 14 okt 2009
  2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je gezien hoevaak die man wel niet dood ging in het intro gameplay filmpje:eek:? En welke character/build ga jij nemen? Ik wil wel weten wat jij van plan bent.:x

EDIT:
    Het heeft niks met hoever je in het spel bent, om van meerdere kanten te worden aangevallen. Zoals in geposte filmpjes is te zien, word je al in het begin van meerdere kanten aangevallen.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Brick dus :thumbs: Berserker build met tank talents todat ik een echt goede Rocketlauncher & Classmod krijg en dan alles in Blaster voor de imba talents daar.
    Mja eigenlijk heeft al dat build plannen weinig zin, je moet gewoon kijken welke klasse je het meest aanspreekt en niet per tree maar naar het totaal pakket kijken. Je kunt je char tegen een aardige prijs respeccen dus je kunt gewoon je talents omgooien na welke epic guns en class mods je tegenkomt.

En dat ie vaak dood gaat is aleen maar goed in mijn boekje ;) dan weet je tenminste dat het geen lachertje is zoals sommige games *kuch kuch* ODST *kuch kuch*

5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Heb jij de podcast geluisterd? Ik heb de comments gelezen in het des betreffende topics van mensen die het hebben geluisterd, en die mensen zijn niet al tevreden... Hij heeft wel het hele spel gespeeld, maar ik weet niet....Zijn woord gaat in tegen de woorden van een heleboel interviews :eek:

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat dan?!

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah net, beetje raar verhaal hij is de enigste die deze bugs meldt (tot nu toe) dus ik trek er weinig conclusies uit ;) Denk ook dat ze een soort World of Warcraft verwachten met guns en honderen skills en abilities.
    Ook heeft hij het alleen solo gespeelt, tja als je een game die gemaakt is voor co-op in je eentje gaat spelen dan kun je ook niet verwachten dat je een erg dynamische ervaring krijgt, vooral de vijanden zijn dan erg naar beneden gescaled zodat ook Lilith en Mordecai's een goede kans hebben.

Denk dat (jaja komt ie weer) het net als L4D of Army of Two is, in je eentje is het gewoon echt tyfus saai en ga je je aan alles storen, maar met wat freunds word het echt zooo vet dat je het niet neer kan leggen.

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De A.I. valt volgens hem tegen, er zijn bugs etc.
    Mjah, er zijn meerdere interviews die (erg) positief zijn over de A.I. Zoals ik eerder had gezegd, is de A.I. soms dom (bandits:D), maar heb je ook echt gewoon...geweldige A.I. zoals de Crimson Lance die dekking zoekt achter hun turret (zoals Roland). Elke game heeft wel zo zijn bugs, daarover valt niet te twisten. Borderlands is geen serieuze game, maar is echt een game wat gemaakt is voor F-U-N, FUN!.

Kwdtje, laat je a.u.b. niet overhalen door deze podcast om Borderlands niet te kopen. Lees de andere interviews etc. over Borderlands, maar baseer niet je hele mening op één negatieve podcast (tegenover talloze positieve dingen).

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm raar, ik heb net wat reviews en previews nagelezen en niemand heeft het over een slechte AI of glitches. Vreemd verhaal maar we zullen het zien, er komen nog tonnen met reviews.

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Heb je een link naar die topics ?

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
  12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ff quote van iemand daar:

"Also, we've seen people sniping and hit the enemy but not kill them and they charge the player....So I don't know what he's talking about here....Just leads me back to the fact that just because he says it's a final build doesn't mean it's the Gold release just the whole game.

he says he's been playing it for a week and we know Gold just finished on Friday so for him to have a copy as of last week is not plausible."

Hij heeft dus gelijk, de game was pas afgelopen vrijdag klaar dus hij heeft een van de bugged versies gespeelt.

13. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn reactie: }:]

EDIT: ......
    Sweet...totally sweeet.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Het enige waar ik aan twijfel om hem hier op release te kopen is het feit dat in alle previews nogal naar voren komt dat de game het best tot zijn recht komt als je hem met zijn vieren speelt. En ik speel hem alleen of heel af en toe splitscreen...

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dan speel je toch met mij:eek:O-)

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Begrijp me niet verkeerd, ik vind je een hele toffe kerel. Maar ik heb het niet zo op online gamen ;)

Ik vertel nooit veel etcetera. Is niet echt iets voor mij.

17. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Same. Ik praat alleen veel met m'n eigen vrienden.

18. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je lijkt op iemand -kuch-Dulle!-kuch-
    Mjah, het is begrijpelijk! Ik was eerst ook nooit van mic enzo. Sinds kort praat ik nu wel met me mic (dankzij iemand:eek:).

Als je echt alleen solo gaat spelen, zou ik misschien toch even wachten met kopen. Borderlands komt echt tot zn recht met co-op, en als je daarvan geen fan bent, dan ja....

Het beste voor jou, lijkt me dat je wacht todat ie gezakt is of koopt via GH.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel niet graag met andere welke ik niet ken IRL. Speel dus alleen met vrienden en die vinden dit niks dus ik weet nog niet of ik hem ga kopen! MW2 heeft toch voorrang ;)

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik deel je mening. Heb imo ook een hekel aan online achievements. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina