1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Bij nine toes moet je als je binnen komt gelijk al je longbows gooien naar dat odium waar hij vandaan komt op een of andere manier gaat hij dan vliegen

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    WTF al m'n co-op buddy's zijn gebanned van live, nu moet ik nieuwe vrienden zoeken om te spelen :+

Ik hoop echt dat de dlc voor lvl 50 characters is bedoeld, want als je lvl 50 bent is er niks te doen. Side-quests die je nog niet hebt gedaan bieden ook helemaal geen uitdaging of rewards.

Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  3. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah, mee eens. Mijn co-op buddy en ik rennen er echt doorheen (Hunter & Siren). De keren dat we dood gaan is het eerder lullig dan dat het moeilijk is :+. Old Haven daarentegen is toch wel een flinke uitdaging als je daar nietsvermoedend doorheen loopt ^^.

Wat wel jammer is, is dat sommige achievements buggen (en dan voornamelijk bij m'n buddy), maar dat schijnen ze te gaan patchen?

Verder wel een geniale game :).

4. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Tis ook niet zo dat het een MMORPG met endgame en alles is. Soms is een spel ook gewoon voorbij.

5. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als mensen vanavond rond 7 uur coop willen met mij en een vriend voeg maar toe : kebabdelight

~level 32

die baas van die bandits (ben de naam kwijt) is net verslagen

hoe meer mensen je speelt, hoe meer kans op dikke wapens lulz :)

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt ook maar het zou wel cool zijn als er nog iets was voor lvl 50's. Dingen als dungeons voor lvl 50 co-op en een opslagplaats voor wapens zou echt rlx zijn.

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    een wapenopslagplaats zou idd wel handig zijn :+
    en voor DLC hoop ik nog op insane moeilijke bosses waarbij het echt wat betekend als je hem neerkrijgt :cool:

8. Zer0 Hiro

Zer0 Hiro In the digital flesh

Leuk Bevonden:
    0
    Oehh ja heb pas ook Mothrakk level 51 verslagen, helaas ook te makkelijk met de juiste sniper. Wel leuk dat hij steeds spawned

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 19 support gunner is vanavond beschikbaar voor een potje borderlands.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wat raden jullie aan na Nine-Toes te doen? Ik ben momenteel level 7, maar de missies die ik nu krijg zijn voor level 10. Zo moet ik ene Bonehead killen, maar die gast is niet neer te krijgen met de wapens die ik momenteel heb, terwijl hij met 1 schot m'n shield kapotschiet.

11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    terug naar TK voor nog n' paar missies in Skag Gully :thumbs:

12. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Level 10 zijn is echt wel aan te raden. Wereld van verschil.
    En val aan van de voorkant (niet dat zijgangetje), ff de rest eerst killen (granaten zijn wel handig) en dan hem.
    Beetje je skill gebruiken en zo, tonnetje schieten. Naja level 10 zijn is 3/4e van het werk. En op zijn hoofd mikken, hij gaat best snel neer.

Laatst bewerkt: 11 nov 2009
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Persoonlijk vind ik het zijgangetje makkelijker, ik ga meteen rechts naar boven en dan schiet ik iedereen met gemak van bovenaf neer. Als je damage hebt kan je rustig ff schuilen want de vijanden komen je toch niet achterna als je boven zit.

14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hoe krijg ik die Nine-Toes neer ? Probeer het de hele tijd, maar die twee beesten killen me de hele tijd :+ Wel een super toffe game trouwens !

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Schieten? Ik had die gast dood voordat die beesten ook maar bij me in de buurt waren. :+

Ik speelde dan wel als Soldier en had m'n turret mooi strategisch geplaatst.

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Of als je aangevallen wordt door die honden terug gaan naar waar je binnen kwam (waar je naar beneden sprong) en als je dan dood gaat staan die honden daar beneden op je te wachten. Kan je ze zo van boven neermaaien en dan Nine Toes. Beetje lame, maar het werkt wel :+

17. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Schiet eerst nine-toes neer en blijf veel bewegen.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hier nog een filmpje trouwens van de DLC - link.

19. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er erg nice uit, heeft iemand zin om vanavond te party'en? (level 20 hunter) Kan natuurlijk met meerdere mensen.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ziet er erg goed uit, leuk al die zombies en verschillende type vijanden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina