1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar ben ik nu dus ook ;)
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik speel dus coop met een vriend. Ik op mijn account 'gustavo nl' en hij op een nieuw gemaakte account 'pietje' (zonder live).

    En de dlc komt en ik download hem met gustavo nl... dan kan ik hem zeker niet met het account 'pietje' spelen?
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee man! Het levelen gaat al veel te snell zonder, je moet nu al grotendeels alle sidequests skippen omdat je anders 3-4 levels boven alle quests zit 8) (een erg grote fout in het spel imo)

    Zover heb ik met al mijn DLCs (en arcade games) op elke account kunnen spelen zolang hij maar op je Xbox staat.
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ach ik gebruik toch sniper, heb nu + 30% dmg voor critical hits dus'ja +15% xp is best wel nice. Overigens heb ik met m'n soldier (level 28 ) gewoon tot nu toe alle side quests gedaan.
     
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Daar kom je nog wel achter dan :) Op m'n allereerste playtrough waren we zwaar overlevelt en was het gewoon veelste makkelijk allemaal en soms gewoon doodsaai omdat je overal zo doorheen scheurt.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.715
    Ondertussen lvl 11, dus ik zal rond zaterdag wel ongeveer level 15 zijn.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, cool :) :thumbs:
     
  8. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bij Sledge Safe House! En ben level 14, en ik die big guy afgemaakt. Dat was opzich nog te doen door de rocket launcher maar bult ontwijken enz. maar nu respawnen!??! De enemies bij mij als ik terug loop een stuk. En die zijn zooooooooo irritant. 1 vage shot en mijn shield is weg en vervolgens die badass brute met hun shotguns en mijn hp is binnen no time 100 nog wat...*ben brick btw* Maar door die berserker is alles best wel badass, zo ook die grote vent neer gekregen :+

    En waar was dat ook alweer dat je punten in kon stoppen per char om te kijken wat er uit kwam?

    Spel is super bruut trouwens!! meerdere paarse wapens en een bult blauwe! Maar wat ik niet snap is waarom sommige shotguns zoveel slapper zijn dan smg's :confused: :{
     
  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Shotguns vuren meer kogels per schot (x6, x9 of soms wel x11) he, dus als al je kogels doel raken doe je zeg maar 30 x9 damage, en dan zijn ze heel wat sterker dan SMG's ;).
     
  10. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je er wel dicht bij in de buurt staan en nog een beetje een mooie rate of fire hebben.
    Ik hou het toch bij m'n hellfire smg en soms de shotgun voor als ze vuurvast zijn.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.603
    Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik gebruik zelf een Assault Rifle als 1st weapon, SMG als 2nd en als 2e weapon een shotgun. Perfecte combo!
     
  12. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het moeilijker dan op je tweede playthrough ja? ;o
     
  13. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    al het grut levelt mee waardoor die bandits aan het begin bijv level 32 op je tweede playthrough
     
  14. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    des te beter! Als je alle classes op 50 wilt hebbe ben je wel een tijdje bezig. Daarnaast lijkt de DLC die eraan komt ook erg aantrekkelijk.
     
  15. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, dat snapte ik. Maar of het dan in verhouding ook moeilijker wordt?
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De worldmap van BLs is eindelijk helemaal compleet:


    V - GROTE SPOILER ALS JE HET SPEL NOG NIET HEBT UITGESPEELT! - V

    -Interactieve map-


    Grote versie: [​IMG]

    Kleine versie : [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nice!

    Wat betekenen die rode sterren eigenlijk? En ik denk namen te zien van bosses (?) die ik helemaal niet heb gezien ? Of misschien gewoon niet opgemerkt.... :confused:
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sterren zijn de wapen kistjes :b: De bosses zal je idd dan wel niet zijn opgevallen op gewoon de quest er niet voor had. Een boss in dit geval is een speciale enemy die op Playtrough 2,5 (dus nadat je PT2 heb uitgespeeld) een item speciaal kan droppen.


    Hier nog een interview met Randy over de DLC en toekomst van BLs!

    We talked with Gearbox’s Randy Pitchford about Borderlands and more in an interview set to appear in the January issue of Game Informer Magazine. Yesterday, we told you about what’s going on with Gearbox’s Aliens: Colonial Marines games, which the company is developing for Sega. Today, we give you the scoop on Borderlands’ upcoming DLC, straight from the man himself, where he even hints about next-generation hardware.

    The guns are obviously the star of the game. But your playable characters are also cool. Do you foresee character customization in the future that would allow players to have unique avatars in the world?


    Maybe. We know people want that. You know, at the beginning of our development we put some work into unique armor, custom armor, and unique pieces of armor, but as a first-person game, a lot of that value is lost. We move that value into different things like shields, and we added the concept of grenade modifications, class modifications, and artifacts. These are ways we can customize the character that also affect the gameplay. They just don’t affect the cosmetic. And even though the cosmetic affect of looking at the picture of your character doesn’t have any meaning to the gameplay, it does have meaning to our notions, and I know some people are interested.

    I think that’s a good lesson for us. There are also tradeoffs in system resources. Every bit of memory we spend on a different picture for a character, whether that’s a different piece of armor, a different head, or face choices means memory and performance can’t be spent on another aspect of the game. So some other part of the game would have to be weakened then. But maybe that tradeoff is worth it given some of the customer feedback about it, and how they feel about the characters and the desire to customize them. We’re going to have to look at that for future games.

    Right now, the best I can say is, yeah, that would be cool and that’s interesting. Um… If a future Borderlands game comes…Um…within the same generation, well, we’re working on these platforms and everybody knows what they can do. If we’re talking about a successor generation, well then all bets are off and you can just start adding features and not have to deal with the trade-offs because you have more memory and more performance or whatever those new systems offer.


    Old Haven is an awesome place for combat, yet you only spend a few missions there. Your time in this zone is done before you know it. Any chance DLC will bring us back there, or to other previously played zones?

    Yes. With DLC, we focus most of our energy on new content. However, there are some things people love, and would like to see done in different ways. So that obviously influences us. Specifically about Old Haven, I don’t think you’ve seen the last of that.


    Any plans for a locker, so players could store their weapons?


    We know that some people are interested in that, and we’re working on that.

    Any chance of the level cap going up with future DLC?


    We’re working on it. I know that’s something that people really want. You asked me earlier how difficult it was to balance everything, and as a customer I don’t care – I don’t want to hear how difficult things are – I just want what I want. I spend a lot of time making excuses, but we want that too, and we’re investing in that and I would not be surprised if we are able to offer that in the future, but at this point I can’t make any promises.


    Let’s talk about The Island of Dr. Ned. Is it like Fallout 3’s Operation Anchorage where it’s sectioned from the rest of the world, or is it more of a worldwide experience where new enemies are interjected into the previous zones?

    When you download The Island of Dr. Ned, you’ll unlock a fast travel pass, even if you haven’t unlocked the fast travel network. From any registration station in the game you can immediately transport yourself to the zombie island. From there, a new adventure unfolds. It’s a separate adventure, and a new adventure that has a beginning, middle, and end. In some cases, I think the story is more cohesive and stronger than the main story in Borderlands. The commentary that is there is very subtle. It’s basically a treasure hunt that has a bad guy at the end that protects the treasure. It’s a very simple premise. Now, we’re never very heavy fisted with storytelling in Borderlands. We focus on the action, and the gameplay and the pace. We’re not going to be adding any dialogue trees or cutscenes. Of course, there will be a little something to set it up. You’ll have instant access to it, and really fast you’ll be killing zombies, franken and wolf monsters, and all sorts of cool stuff.

    We went nuts with the DLC. The zombie thing kicks ass. It’s a lot of fun, dude. There’s this big Frankenstein looking guy with chains on him, and a chest on his back. So, when you take him down, you can loot the chest. He carries the chest around with him. It’s freaking great. There’s were-skags and stuff and it’s just fun. The setting is really cool. It doesn’t even look like Borderlands anymore. I mean, it looks like Borderlands because of the art style, but it feels like this place I’ve never seen before. It’s gloomy, there’s trees and stuff, and it feels like I’m in a swamp.
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2009
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Locker/Personal Storage - Check!
    Zombie DLC - Check!
    Andere omgeving - Check!

    Klinkt goed allemaal :)
     
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet alleen uitgespeeld op lvl 36 hunter
    denk dat ik morgen met een ander personage begin
    nog effe wachten op de dlc lijkt me ook wel leuk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina