1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je kan op iemands ander's Xbox de update downloaden :thumbs:

2. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Inmiddels level 30 en wat een chaos zeg! :+ De story mode hebben mijn vriendin en ik nog niet voltooid, maar we gaan vanavond eerst aan die DLC beginnen. Dat lijkt me een leuke afwisseling zo halverwege de game. Ik vraag me af of met de DLC level 50 behalen in 1 playthrough nu mogelijk is....

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Heb Zombie Island maar gewoon gekocht. Punten genoeg en CoD, Perfect Dark, Darwinia+ en Trine duurt nog wel ff.

ps; Als iets +48% corrode damage is werkt dat op alle wapens of alleen corrode wapens/damage?
    Ik ga uit van het 1e.

edit; +85% Critical Sniper Rifle +2 Focus skill +2 Caliber Skill +3 Carrion Call Skill gevonden. :cool:

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  4. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik heb de dlc gewonnen bij XBW, kreeg net mailtje van Willem.

Ik laat jullie horen wat ik er van vind zodra ik hem gespeeld heb!

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Vroeger zou dat makkelijk lukken maar tegenwoordig checkt MS ook je hdd of je illegale games hebt gespeeld. Als Tricker z'n hdd op een andere xbox plakt kan ie misschien ook wel gebanned worden. 8)

6. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je hier ten alle tijden mee beginnen of moet je hem eerst uit spelen.

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet level 10 zijn en dan kun je met fast travel er heen.

Leuke DLC. En best moeilijk (Sniper level 27-28 en quests level 30).
    Die zombies meppen hard en bepaalde kunnen ook spugen. Me 300+ shield is met 2 spuugshots weg.
    Dat allereerste stukje waar je naar beneden springt en ze tegenkomt ging ik al 7-10x dood.

Zorg dat je een shotgun hebt en geen corrosive damage erop (0 damage).

Heeft iemand nog zo'n incendiary ding voor je skill? Me vogel heeft zo'n poison geval en daar moet ik echt van af.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Gefeliciteerd jepzel!

Ooow wat was de DLC vet zeg :thumbs: echt totaal anders dan het originele spel en stukken grappiger :lol: Het is moeilijk om meer te vertellen zonder te spoilen maar soms lagen we echt te hyperventileren van het lachen.
    Had wel iets moeilijker gemogen op level 50 aangezien ik aleen dood gegaan ben door het springen van rotsen en iets te diep in de zee proberen te gaan.
    Binnenkort op een lager level proberen en kijken hoe daar de scaling is gedaan.

ow, dan heeft ie ff pech. :+

Ik heb misschien nog wel het een en ander aan wapens/items voor je, moet je maar een keer party inv sturen ofzo (zoiezo een erg leuke Volcano Sniper). En artifacts droppen van alle bazen in de DLC dus die heb je snel genoeg.
    De zombies pakken ook de meeste damage van vuur en explosief, zo goed al niks van elektric en corrosive, beetje zuig dat m'n hunters allebei Assasin zijn en m'n 50 soldier Shock Trooper :+

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef alleen maar een incen artifact. Wapens en zo vind ik allemaal vanzelf. Das het leukste. Valsspelen = meh. :+

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :thumbs: Jah vind ik ook, laat het wel weten als ik een vuur artifact vind, ik ga vandaag/vanavond denk ik op m'n 28 soldier de DLC doen dus zal er vast wel een paar vinden. Anders kun je altijd nog wat Fire Skags/Spiderants killen.

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo'n 3-4 quests gedaan anders kunnen we wel gelijk co-open.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is goed man :b: hoe laat?

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Leuke DLC! Een leuke afwisseling ipv al die kale zandvlaktes.... 8)

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Heeft iemand toevallig bl op de ps3? Zoja is de dlc ook al op de ps3 verkrijgbaar ik kan hem niet vinden :mad: of iemand die het toevallig iets van weet?

Alvast bedankt

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De PS3 DLC is er al in de US of het ook voor EU kan ik niet vinden op de officiele forums :mad:

Wisten jullie trouwens dat je beide Playtrough 1 en Playtrough 2 de claptrap bij de zagerij kan redden voor 6(!!!) extra bagslots? Vergeet het niet :b:!

17. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo ver ik weet zijn alle claptrap rewards random in playthrough 2. Ik had em in ergens in zo'n grot (naam even kwijt) vlakbij new Haven. Als je wilt kun je een claptrap redden, reward checken en je save game opnieuw laden totdat die je backspace SDU geeft.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Yup, tot (niet met!) Krom's Canyon zijn ze random, daarna geven ze geen SDUs meer in PT2. M'n hunter heeft 54 Bagslots :thumbs: 60 dus met de twee van de DLC erbij binnenkort. Helaas was dit nog niet bekent toen ik m'n Berzerker en Siren levelde dus die moet ik waarschijnlijk overnieuw de PTs doorrammen :mad:

Laatst bewerkt: 1 dec 2009
  19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    WTF, hoeveel Borderlands speel je wel niet? 8)

Maar je moet ook geen shock trooper pakken man, rifleman is de beste classmod. Op lvl 50 kom je ook riflemanmods tegen die je recoil verlagen.

Ik heb er eentje met 150% recoil reduction, samen met m'n lvl 50 combatrifle skill schiet ik vol automatisch in een rechte lijn! 8)

20. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik zit nu ook te klooien met die Claptraps (voor de achievement). Ik ben er nu een aantal tegengekomen (door gewoon alle quests te doen tot nu toe) en ik heb 27 slots. Als ik de story doorloop, kom ik er dan genoeg tegen voor de 42? Of moet ik echt van de quests afstappen en gaan zoeken naar die dingen?

Nog een vraag, telt het vinden van Claptraps ook mee voor de achievements om alle quests van een bepaalde locatie te doen?

Ik zit nog in Playtrough 1 en ik heb gisteren die hele zagerij afgezocht (was bezig met de Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaains achievement ;)) maar heb hem niet gevonden. Nog een tip waar hij ligt?

Laatst bewerkt: 26 nov 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina