Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Eindelijk level 50 en alle achievements behaald! Nu even pauze! Een beetje Borderlands overkill op het moment! \o/:+

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240

En dat alles in 3 dagen tijd :lol:

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Take-Two Expects Borderlands To Become "Important, Longterm Franchise"
    Gearbox Software has speculated about the future of Borderlands and Take-Two Interactive is, too. On a conference call discussing an adjusted financial outlook the company today, Take-Two chairman Strauss Zelnick stressed how happy the company is with the performance of Borderlands.

"Borderlands is showing every sign of becoming an important, longterm franchise," said Zelnick.

Looks like we're on track to see Borderlands 2 in a few year

2K Games is a subsidiary of Take Two - they're not exactly the same thing, but Take Two has several labels under its umbrella (like Rockstar), and 2K Games is one of them.

En: BORDERWORLDS! Er is een trademark aangemaakt voor deze titel en word verwacht als de opvolger van Borderlands, waarschijnlijk een MMO.

In de spoilert wat guns. Vond het wel intressant om te zien hoe goed en verschillend alles eruit zag...en dat shotguns er 10x beter uitzien dan als je ze in je handen hebt :+

Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Yeah, DLC ook helemaal uit. Als er nog iemand geen zin heeft om 250 braaaaaaaaains te verzamelen. Roep even. Heb mze verzameld maar nadat ik achievement kreeg niet gesaved dus kan hem nog steeds inleveren. Als het goed is werkt hij dan ook voor anderen.

DLC was grappig! alleen die kleine zombies waren irritant!

5. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Maar wel drie hele lange dagen! :+

6. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weird! Zojuist iemand online tegen gekomen op level 60...heb ik iets gemist :confused:

Vraagje: Loot bereikt bij mij niet meer dan level 48... Iemand raad?

Overigens dacht ik: Waar heb ik de stijl van een aantal figuren eens eerder gezien. Yep dito voor een groot aantal revolvers: Rackham

Laatst bewerkt: 8 dec 2009
  7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja ik heb iets teveel games en te weinig tijd atm, maar borderlands speelt 'altijd' wel eventjes lekker met maten. Zijn nu op lvl 40 ofzo, marja of we de DLC perse moeten downloaden...
    Spel blijft altijd toch nog wel leuk om even tussendoor te doen en paar questjes te hack&shooten.

8. Tismilucas

Tismilucas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De DLC dr.Ned's is de moeite waard. Was eerst vrij sceptisch.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben wel overtuigd, maar ik wacht wel tot er een DLC komt die de level cap verhoogt. Dan heb ik toch meer incentive om de uitbreiding te spelen.
    Zo heb ik het ook gedaan met alle DLC voor Fallout 3: pas toen broken steel kwam met een verhoogde level cap ben ik alle 5 de DLC gaan spelen.

10. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zodepik, met de DLC support zit het wel goed!:eek: Als ik me uitgekeken heb op MW2 dan heb ik in ieder geval nog wat te spelen!:D

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    + Arena's!
    + Storagebox!

Mooi zo, dit wordt een musthave! Gare reacties trouwens op gamed.nl. Die mensen hebben duidelijk geen Borderlands gespeeld anders zouden ze wel snappen dat de fans dolblij zijn met verse content.

13. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hehe kan ik eindelijk mijn 111100110 etc collectie gaan opslaan

Kijk uit naar de dlc nog 2 levels tot 50, wacht wel op de dlc om die laatste lvls te halen

14. Jynx

Jynx Shirtjes maker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Borderlands al een poosje geleden uitgespeeld. Dat wil zeggen alle quests gedaan en dat lelijke eindmonster aan flarden geschoten. Nu ben ik zelf niet zo'n live speler. En dus heb ik het spel terug in de kast gezet en ben ik verder gegaan met andere games. Maar misschien moet ik toch maar eens een keer live gaan met Borderlands?
    Vond de singleplayer wel vet, maar zeker zien zo vet als Fallout 3.

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Live is wel leuk maar niet super veel stoerder. Alleen ideaal als je het met vrienden speelt waar je tijdens een beetje mee kan praten!

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe lang ben je eigenlijk bezig om Borderlands op normaal tempo uit te spelen?
    Krijg hem als het goed is morgen ook binnen, ben erg benieuwd.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    20+ uur of zo. Meer dan lang genoeg. Ligt eraan of je sidequests doet of beetje rushed, online speelt etc.
    En dan nog heb je 3 leuke chars en brick en meerdere playthroughs. Diablo 2 systeem.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Link op gamed doet t niet meer, waarschijnlijk omdat het nog niet bekend gemaakt mocht worden.. Nu wel:

New York, NY - December 10, 2009 – 2K Games announced today that the second piece of downloadable content for Borderlands™, Mad Moxxi’s Underdome Riot, will be available on December 29, 2009 from the Xbox LIVE® Marketplace for the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft for 800 Microsoft Points and on January 7, 2010 from the PlayStation®Network for $9.99. The downloadable content will also be available on Windows PC. This explosive piece of action-driven content is in development at Gearbox Software and provides players with more methods of destruction as they tear through the denizens of Pandora.

Mad Moxxi’s Underdome Riot is an intense single-player or cooperative experience that expands the mayhem by adding three new Riot Mode arenas where players will endure an onslaught of Pandora’s baddest enemies. Working together, players will fend off the masses as they fight for fame, honor, and more importantly, loot. Mad Moxxi’s Underdome Riot also adds a new bank feature, which allows players extra storage capacity for when they encounter one of the more than 16 million weapons that Borderlands has to offer; and the ability to acquire two additional skill points as quest rewards, making their characters even more powerful than before.

Featuring extensive co-op integration that seamlessly blends the single-player and multiplayer experiences, Borderlands allows players to freely join or leave each other’s games at any time for collaborative mayhem or the freedom to choose to play in full single-player mode to experience the world on their own. Borderlands also includes a groundbreaking weapon generation system that offers a near infinite variety of weapons to the player. Borderlands combines these fan favorite features with addictive non-stop action to form a breakthrough experience that challenges the conventions of modern shooters and RPGs.

Borderlands™, rated M for Mature by the ESRB, is developed by Gearbox Software and is currently available for the PlayStation® 3 computer entertainment system, the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and Windows PC. The Zombie Island of Dr. Ned, the first piece of downloadable content for Borderlands, is currently available for all platforms.

Nog een quote van Randy Pitchford: "This is an ENTIRELY NEW GAME MODE. Think [Halo] ODST's "Firefight" of Gears of War [2]'s "Horde Mode". Cash, prizes and competition! It's like Smash TV in co-op FPS, but in the Borderlands"

19. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste playthrough duurt ongeveer 25 uur denk ik op normaal tempo.
    Dan ben je lvl 35 ongeveer. Dus dan begin je aan je 2de playthrough en word je lvl 50 en heb je dus nog eens 25 uur gespeeld dus 50 uur totaal. Dan heb je ook al de DLC, en je hebt 4 verschillende characters dus je hebt genoeg te doen!!! \o/

Laatst bewerkt: 11 dec 2009
  20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is een update beschikbaar die de geglitchde achievements fixed :) Zou vanmorgen de dlc eens gaan spelen en kreeg meteen 5 achievements unlocked

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina