1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn he, kom al niet voorbij de eerste 'baas' 9toes. Dan ben je op hem aan het knallen, gooien je paar granaten op hem, heb je zo een turret, komen er ineens tich van die pleuris honden die je nou ook niet snel neerkrijgt. Ben je down, probeer je nog een hond te neer schieten, paar magazijnen verder is dat beest nog niet dood en ben jij wel de pijp uit. Na 2x gefaald te hebben, had ik er meteen even genoeg van. Hoe de hell moet ik hem dan verslaan. :confused:

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Het zijn er twee.:emo:

Je moet eerst nine-toes afmaken, hij is het zwakste. Je moet veel blijven rennen en springen, zodat die honden je niet makkelijk te pakken krijgen en als je dat lang genoeg volhoudt, dan is het zo moeilijk niet.

Maar welk level ben je? Want naar mijn idee was nine-toes niet echt moeilijk toen ik hem op level zes aanpakte :x.

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zonder te glitchen? Focus op het hoofd van Nine Toes en ren weg van de honden. Als de honden hun bek openhouden moet je wel op ze schieten. Een kogel in hun bek telt als een critical trouwens. Turret kan je misschien ook als afleiding gebruiken voor de honden zodat je je kan focussen op Nine Toes.

Wat voor wapens gebruik je? Tegen de Skags(honden) raad ik een shotgun aan en tegen Bandits een strakke rifle met singleshot/burst.

In het begin is de game een beetje moeilijk omdat je geen goede gear hebt, later wordt het wat makkelijker. Goede tip misschien, check altijd de weapon en healt stores voor betere wapens, shields en classmods.

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben level 5. Heb een wapen bij het graf van die boer's vrouw gepakt, maar die mag ik pas gebruiken als ik level 6 ben.
    Probeer het nog wel eens op een andere manier, eerst die gast afmaken en veel rennen, zal je zien dat het dan ineens niet zo moeilijk is.:x

Heb een shield, maar met die honden is ie zo weg en dan gaat je leven ook hard. Heb nu 2 pistols, een met redelijke afstand, en een rifle die niet zo heel sterk is. Sterke rifle mag ik nog niet gebruiken. In het begin weet je ook nog niet welke wapens wel of niet goed zijn en dan neem ik de gok niet om gelijk al mijn geld aan een wapen te spenderen.

Laatst bewerkt: 12 dec 2009
  5. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Nine-toes is juist de makkelijkste baas van het spel zon beetje 8)
    Toen ik daar was dacht ik van dit word moeilijk maar het hem dood voordat ik in mijn vingers kon knippen. Ik dacht echt van was dit het al? :eek:
    Gewoon bij nine-toes op ze hoofd knallen en dan is ie zo dood dan op de honden, bij hun moet je in de bek schieten en anders op hun reet/rug want op voorkant van hun kop hebben ze armor dus daarop doe je bijna geen damage!

En als het echt niet lukt gewoon ff wat beesten killen zodat je lvl up bent dat kan soms heel veel schelen!!!

6. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, toen ik het opnieuw probeerde werd ik level 6. Nine-toes was inderdaad zo dood. Door die honden ging ik wel weer even down, maar kon ze nog neerknallen. Lagen naderhand flink wat wapens daar. Ben je weer terug, doe je een missie op hard, kom je tegen een enemie waar gewoon niets van zn leven af ging. Nu eens kijken of ik die missie nog kan cancelen en of ik dan weer een normal missie kan doen.

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je hoeft hem dan niet te cancelen hoor. Die hard is gewoon een indicatie of je level al hoog genoeg is om het te doen, maar je kan vaak wel missies doen die 3/4 levels hoger ingeschaald zijn dan je bent. Je kan overigens in je missielog gewoon een andere missie kiezen die makkelijker voor je is.

8. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    3 of 4 levels hoger dan je zelf bent is niet aan te raden hoor :eek:
    Zeker in het begin niet dan doen je gewoon geen damage, doe quests van je eigen level of 1 a 2 levels verschil. Dat is toch het handigst!

Enne als iemand nog wil co-oppen moet je het maar zeggen :D

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Van je eigen level vond ik echt totaal niet uitdagend. Heb liever wat langere gevechten waarbij je echt je best moet doen.

10. LikeAbc

LikeAbc Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here... ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Klopt, doe ik ook. Voordeel is ook nog eens dat je extra snel lvl'ed.

12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je levelt pas snel als je met je low level een level 50 game van een ander joined en dan in dat laatste gebied gaat wachten tot de level 50 iedereen killt :+

13. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Daar zie ik persoonlijk de lol niet van in. Ik speel een spel omdat ik het leuk vind en niet om zo snel mogelijk klaar te zijn.

14. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Vonden van weekend de eerste 'buitenaardse' wapens en die zijn wel bruut :lol:

Ben een brick en ben gefocused op Tank. Dus solo play en dat bevalt me super! Niets kan me nog echt iets maken. Behalve birds en alles wat in de lucht zit want die zijn gewoon te kut voor mij :emo:

Spel is echt geniaal! Blijft zeker een must have game!

15. mrcurious

mrcurious Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet toch zeggen dat het playtrough 2 principe me wel aanstaat. ik heb borderlands zelf nog niet maar al wel een paar keer gespeelt. het voorkomt dat het erg saai word lijkt me!

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben eigenlijk nog steeds niet uitgekeken op Borderlands, gister en vandaag weer 4 player Lost Cave etc runs gedaan en het blijft gewoon hectisch en verslavend. Denk dat je er nog wel ff zoet mee bent :+

Wel jammer dat 90% van de online spelers gemodde items heeft en alles oneshot zodat jij er maar een beetje achteraan hobbelt als een 3e wiel. Zelfs als je host, ik heb vandaag bijvoorbeeld nog 7 mensen moeten kicken en reporten omdat ze aan het kleuteren was met debiele wapens.

Mja in iedergeval, Gearbox sleept een respecteerbare berg awards binnen van allerlei sites, vooral originele en beste gameplay awards krijgen ze veel.

http://www.gamefocus.ca/?nav=article&did=464
    http://g4tv.com/videos/43234/Best-of-2009-Best-Original-Game/
    En nog een paar :+

Ook nog wat DLC screens die nog niet zijn gepost.

Moxxie!

Sledge EN Flynt? W T F ? :)

Een beetje de stijl, beetje jaren 50 Circus idee.

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Deze DLC spreekt me toch minder aan.
    Deze game lijkt me gewoon niet zo goed werken/gebalanceerd voor een 'horde' type gamemode.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waren die Arena missies niet gewoon horde? Als ze daar nou gewoon meer dan 3 rounds in hadden gedaan...

19. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook toegekregen vandaag
    Net ff 9toes omgelegd...
    Opt eerste zicht wel een leuke game

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dit vind ik echt kut, man! De hele multiplayer is voor mij verpest door de gemodde wapens. :mad: Dit spel lijkt zoveel op Diablo 2, in D2 had je namelijk ook een shitload aan gemodde gear online 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina