1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Verwacht er niet te veel van... als je verhaal wilt koop Zombie Island. Daar is het verhaal wel leuk en er zit ook nog humor in. Genoeg speelduur ook. Een DLC die wel de moeite waard is.

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    34/35 hiero. Gaan nu echt Richting 'the vault' Steelo achterna. Brick is wel fucking badass...heb een super coole shotgun! Dikke acid damage dus van dichtbij zelfs die Lance lui maken geen kans. En dan nog mijn SMG en bazooka! + kameraad is sniper = perfecte cover toppie! Alleen sommige lui zijn irritant met hun 'skills'

Kun je na uit spelen nog verder? of houdt het dan op? We hebben nog 2 quest lopen

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon het Diablo 2 systeem.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Vijanden respawnen gewoon, en sommige eindbazen ook, en die droppen dan weer hetzelfde speciale item :+.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, die Rust Commons West area is vervelend zeg. Die spinnen gaan op zich nog wel, maar wordt helemaal gek van die Rakk vogels. Je hoeft maar een klein stukje te lopen en je wordt gelijk door stuk of 10 vogels aangevallen.

Die map zou wel wat beter kunnen, zeker als je naar nieuwe gebieden moet, ga je 3x door een bepaalde map heen, omdat je niet weet welk gebied er aan grenst, minimap had ook niet verkeerd geweest.

En bah, wat zitten er ruk stukken in het spel zeg. Probeer je bij Krom's nog wat te komen, zitten daar een paar sniper en rocket turrets, boem boem, dood, fijn, dan ga ik daar maar niet heen. Kom je bij een gevecht tegen Mothrakk, zo een ruk vogel (heb een hekel aan die vogels in het spel), gaat ie moeizaam dood, ben je zelf ineens dood. Probeer je het opnieuw, heeft ie natuurlijk ook weer full health, paar keer vuurzee op je hoofd die je tevergeefs probeert te ontwijken en je bent gelijk weer dood. Nou, die probeer ik voorlopig ook niet meer, tot ik een goed wapen heb, waarmee ik wel fatsoenlijk wat damage doe.
    Net ook even op YT gekeken en beide stukken zouden niet zo heel moeilijk moeten zijn, gewoon tijd ervoor nemen.

Laatst bewerkt: 21 dec 2009
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mothrakk is idd lastig ja :+ Maar in de buurt is een healthmachine die je kan helpen!

Of is Mothrakk die draak? Die is best easy! Pak een voertuig, lok hem naar de schans(waar je in het begin overheen moest springen, vlakbij het begindorpje) en dan kan je Mothrak op je gemak killen en ondertussen onder de schans schuilen wanneer je teveel damage hebt opgelopen.

Laatst bewerkt: 22 dec 2009
  7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trouwens, ik snap nog steeds weinig van het systeem met wapens. Ik gebruik nu allemaal paarze wapens dacht ik, van tussen de 300 en 400 damage met een special effect en level 28. Gebruik ook een wapen met damage 78, maar een seconde erna staat er x7. Betekend dat dus dat die wapen een damage van 546 doet? :+

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Dat is een shotgun, die schiet dan 7 kogels tegelijk, dus als ze allemaal raak zijn is het inderdaad 78x7.

9. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Shotgun is baas, zeker met acid damage, de sterkste lui gaan er binnen no time ook van dood.

Net eerste keer uit gespeeld en wij waren vet teleurgesteld dat 'the vault' een soort van baas was, echt kut...en die baas was nog niet eens zo heel moeilijk alleen lang mee bezig, zijn nu met 2 keer spelen en mwja ik zit met best wel veel vragen, wie is die vrouw?!? En wtf was dat met Ninja Claptrap op einde en waar is die dan? Beetje zonde dit...

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Wachten op Borderlands 2 :+
    Maar die vrouw was die satteliet...

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik wel!! :+ Maar dan nog vet onduidelijk :+

12. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan deze game ruilen tegen de GTA: Add-on die ik binnen een paar uurtjes kan uitspelen. Maar ik zit een beetje te twijfelen. Hoe zit het met het RPG-gedeelte? Want ik wil zeg maar gewoon een badass shooter spelen waarbij je je stats kunt verbeteren, zit ik dan goed met deze game? En je speelt toch altijd met je squad? Want ik heb er echt een hekel aan als je in video's altijd met je squad speelt en dan wanneer je het echte spel hebt je 50% van de tijd word opgesplitst. En hoe zit het met de horrorgehalte in deze game? Ik hou niet van donkere ruimtes waarin ik door enge wezens word aangevallen :+

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je speelt alleen met een squad als je co-op speelt, dit kan offline of online (offline met zn 2en en online met zn 4en) anders speel je alleen met je eigen gekozen character.

Het horrorgehalte is vrij laag, er zijn een paar wat krappere mappen die zich binnen afspelen waar je wel eens verrast kan worden maar over het algemeen is het vrij ruim opgezet en de grafische stijl is ook niet echt horror te noemen (wel heel mooi)

De game komt het beste tot zn recht als je met een maat online speelt vind ik maar ook in mn eentje heb ik me er erg mee vermaakt. Je moet wel van levellen en loot verzamelen houden en je moet ook geen bezwaar hebben tegen wat fetch quests. Al met al vond ik het persoonlijk 1 van de betere games van dit jaar, het voelt door al dat looten en levellen als een soort diablo in FPS vorm met een prachtie cel-shaded vormgeving.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat squad gebeuren vind ik wel jammer. Ik vind het altijd leuk als je met een groepje (ondanks dat het de AI is) speelt. Denk wel dat ik het doe, game lijkt me tof :+

15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Zowat hele middag en avond co-op bezig en net uitgespeeld. Toffe game.
    Morgen denk even laatste openstaande missies voltooien, is nog ff kijken hoe het gaat na het uitspelen.

16. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er splitscreen co op in? Dus kan ik bijvoorbeeld met iemand anders op dezelfde tv het verhaal doorlopen?

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja, wel 2 player max.

Vonden jullie Neds Island ook zo makkelijk? Echt totaal geen uitdaging. Ik kijk uit naar de DLC met arena's :9

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Vond het nog wel redelijk gaan. Ik was level 30/31 of zo toen ik er inging.
    Die arena's lijken me juist niks nu, is dit spel niet op afgestemd.

19. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet deze game echt eens afmaken maar left 4 dead 2 en modern warfare 2 slokken mijn tijd op. :'-( Ben nog maar level 28.

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina