1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    WTF, de larger challenges hebben 20 rounds! 100 waves duurt eeuwig, dat ga ik echt niet solo doen! 8)

2. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He he, dat dacht ik dus ook. Voeg mij maar toe als je wilt.
    :thumbs:

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hebben jullie dan niet door dat er bij een scavenger hunt de parts worden aangegeven door dat loot tekentje (die zak)? Dus als je zorgt dat iedereen dood is en dat je alle loot heb gepakt die ze droppen, volg je gewoon dat ding en dan vind je ze vanzelf.

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zal ik doen ;)

Serieus? Wist ik zelf ook niet 8)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Drokz :D ik heb jouw in mijn friends list \o/\o/\o/ ik hoop dat je nog eens een potje co-op wilt doen. En mbt scavenge, ik verstop me wel achter een steen oid ik dacht dat het kompas altijd precies aangaf waar het zou moeten liggen. Ik dus 2 uur lang precies de plek van het kompas bestuderen, erop schieten? erop slaan erop springen :+.

6. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hier die zin heeft om de 20 rounds te halen ?

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Er stond ergens een site waarop stond als je de punten zo in deelde je daar goed in was of andere punten anders ingedeelt weer daarin, iemand die link nog?

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Waarin goed?

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Probeer maar 's :+.
    Is ook met andere missies zo als je bepaalde dingen moet zoeken..

11. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch wel erg gemengde gevoelens over dit spel, het is ergens gewoon heel erg saai. Ik probeer in het spel te komen maar het gaat moeizaam. Ik heb het een tijd gespeeld met de muziek van Unreal maar zelfs dat red het niet heel erg. Het probleem is dat je door een aantal stukken woestijngronden rijdt, je niet echt betrokken bent bij een verhaal en dat je maar een beetje verzameld en vermoord.

Gelukkig heb ik het slechts geleend van een vriend :)

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Spelen wij wel hetzelfde spel? ;)Ik denk dat je nu bij de arid wastelands bent. Dan is dit het laatste stukje zandwoestijn. Maar die Side quest vond ik dus wel interessant de main quest idd niet

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx!

Solo player of een team player, high damage of good defence dat soort dingen

14. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin om die niewe dlc te spelen ?

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Altijd :b:!

En Wesley het is misschien handig om je klasse erbij te vertellen :+

16. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    heeft iemand ervaring met het onderstaande, dan wel kan iemand uitsluitsel geven over dit onderwerp?

http://gbxforums.gearboxsoftware.com/showthread.php?t=88189&page=1

gaat erom dat ze Borderlands gekocht hebben in het buitenland en dat de DLC daarop niet compatible is... geldt dit alleen voor de Duitse Marketplace?
    ikzelf heb de Amerikaanse versie van BL (via Gamehubs) en vroeg me af of ik daarvoor wel stuff in Nederland kan downloaden?

Edit: toch even heel veel fora bezocht en doorgelezen, en het lijkt wel dat de DLC uit de Nederlandse Marketplace gewoon wereldwijd gedragen wordt... kennelijk is in Duitsland een gecensureerde versie verkocht en is ook de DLC dus anders... PEGI vs. USK is het vraagstuk aldaar en dat is op ons niet van toepassing... Voor de volledigheid, heb ik de vraag bij MS uitgezet...

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al bij de scrapyard etc, maar tot nu toe vind ik het een lege bedoeling. Het rpg element is in elkgeval erg lekker uitgewerkt.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd ze hadden best wel wat meer stadjes en friendlies erin kunnen gooien, maarja heb zelf ook zoiets van geef mij je quest en laat me lekker knallen, en dan heb je weinig aan NPCs alleen maar de vaart uit de gameplay halen. Misschien helpt het om te co-oppen? :) De game is bij uitstek voor 2+ spelers gemaakt en het maakt alles zoveel beter, vooral als je elkaar goed ondersteund dmv talents/classmods.

@Soolman: Geen idee man, heb effe gekeken maar ik kon er ook niks over vinden, zal's wat friends vragen er zit vast wel iemand tussen die hem ergens ander vandaan heeft.

Laatst bewerkt: 31 dec 2009
  19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb het net een paar uur in co-op gedaan en dan is het toch wel erg leuk!. Met zijn 2'n de missies aanpakken maakt bij dit spel veel verschil. Er is één ding dat ik niet begrijp, ik heb alle missies gedaan in Arid Badlands (bounty board geeft niks meer) en toch heb ik de achievement niet. Ik ben level 28, iemand een idee hoe dit komt?

20. xbox360now

xbox360now Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de claptrap ook? Zo ja, kijk bij de ingang van arids hills daar staat ook iemand maar iedereen vergeet die altijd.

Laatst bewerkt: 1 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina