1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kan vandaag wel meedoen, morgen weekend en geen school.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stilstaand...kan soms wel eens 10x op een vijand schieten en alles missen met een sniper. Dat geld voor zowel close als long range...

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat is je profency in Snipers ? Dit scheelt echt een heleboel, al niet zoveel als jij het doet overkomen. De accuracy van een sniper is ook heel erg belangrijk, je hebt bijvoorbeeld de Gamble snipers die rond de 88 Accuracy zitten maar inplaats daarvan betere stats ergens anders hebben.

Snipers onder de 95 accuracy pak ik niet eens op, daar heb je gewoon echt geen ruk aan tenzij je Ranger Classmod en Focus gebruikt als Mordecai.

Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb de eerste talent tree. Verder heeft de sniper 97 acc. Andere wapens schieten altijd raak ook met stukken minder acc. Soms staan de vijanden nog geen 5m van mij af en dan lijkt het gewoon dat er door ze heen schiet.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat had ik tijdens een ingame quest. Ergens halverwege spawnde er geen nieuwe enemies en zat ik vast. :mad:

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels zombie island gekocht en uitgespeeld, zeer vermakelijk alleen wat aan de korte kant. Alleen was ik wel verast met de tussen filmpjes erg leuk. En ach 800 ms points valt toch wel wat mee?

7. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Er zit nog een redelijke lengte in met alle quests en de zombies zijn een leuke en best lastige tegenstander.

Blijk dat ik het gekocht heb. Die 2e laat ik wel duidelijk aan me voorbij gaan.

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond de zombies juist niet lastig, die deden me amper wat.
    Old Haven vind ik wel een pittig stuk, zowel in eerste als tweede playthrough co-op gedaan, maar met name in de tweede had ik daar behoorlijke moeite mee.
    Krijg je nog wat leuks als je de eindbaas voor de tweede keer verslaat (wapens) en heb je daarna een derde playthrough, of is het dan echt 'klaar' (met ander karakter spelen als je weer missies wilt doen)? Heb vandeweek die hond vrij gelaten van Crazy Earl en al een stukje door dat gebied met die spinnen en Rakk Hive gelopen. Geen idee hoe lang het nog is tot je weer bij de Guardians en eindbaas komt.

Laatst bewerkt: 8 jan 2010
  9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nope, geen playtrough 3 en je krijgt craploot. :mad:

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Net ruins gedaan, ff meer online zijn Avahaha!

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18

Doe graag een avondje met je mee. Moet ik alleen even kaartje met live regelen!

stuk gezelliger met zijn twee!

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Moet alleen nog The Gully eigenlijk, en ga dat op een lage level waarschijnlijk doen omdat het zo verneukt lang duurt en gewoon saai word op 20 rounds (5 uur+!).

Sorry man :b:!

Laatst bewerkt: 10 jan 2010
  13. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    MAakt niet uit!

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Haha ok je bent welkom iig :p We doen vaak ook gewoon ff Lost Cave of Eridian Prom ofzo

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Misschien nog wel leuk om te weten, hier is een Visual van hoeveelheid feedback die Gearbox verzameld heeft van verschillende bronnen. Hoe groter het woord des te meer keer is er naar gevraagd, dus des te meer kans om dat in een volgende DLC te zien.

16. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Storage is er al he! Nu dan

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    wat een tof idee!, de volgende DLC heeft dus een trading system en een verhoging van de level cap?

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik gok op wapen customizen en wat extra "instances" ;)

Als iemand nog de DLC wilt doen, ik ga over een uurtje The Gully doen op lage level om er maar weer vanaf te zijn, als je nog mee wilt doen laat het me op live weten.

Laatst bewerkt: 11 jan 2010
  19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, Zombie DLC het waard of beter wachten op DLC MW2?
    Vond Borderlands altijd erg tof, maar DLC is altijd zo duur. :mad: en heb nog punten over.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond de DLC heel erg vet en zeker het geld waard. Er zit gewoon heel veel verhaal en humor in, dubbel zoveel als alles in de standaard game bij elkaar. Je bent er zo'n 4 uur mee zoet op jouw level maar als je echt krap bij kas bent zal ik toch MW2 kopen (of gaan werken:+), het is echt een avondje dikke fun maar daarna zal je het niet nog snel's spelen

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina