1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Was sarcasme:)
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sorry waarvoor? :+ Beetje man heeft alle klasses op 50!



    Mja ik zie ook bijna iedereen een soldier levelen en het dan niet zo geweldig vinden, maar zodra ze een Siren of Brick levelen hebben ze tijd te weinig. Misschien is er een connectie met Rolands vrij saaie talents en nogal lange skill CD? O-)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  3. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    de enige die ik dan nog mis is een Brick O:)
    Het is idd wel grappig te zien hoe iedereen Roland wilde zijn en nou juist hij het meest tegenviel.

    Ik wil trouwens graag een keer zo'n Reaper om met mn lilith uit te proberen want die doet +300% melee dmg :+
    dat word dus 800+300+35=+1135% melee dmg me likey!
     
  4. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Roland valt helemaal niet tegen hoor. Voor jou misschien.
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, ik vond em wel tegenvallen, die turret is gewoon niet spannend genoeg voor mij, Phasewalk heeft gewoon veel meer kleurtjes :+
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja dan moet ik je toch teleurstellen maarueh...dat werkt dus niet met PhaseStrike :b:

    En Brick is ook niet voor iedereen, al zou ik hem zeker wel een kans geven, z'n special is veel meer dan de andere.
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Die class skill van die muts is niks meer dan een vluchtmiddel.
    En Brick wil ik niet eens een game mee maken wat een nepcharacter.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zo moge plaat voor je kop 8)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    En nu in het Nederlands? :+
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    jah lekker kortzichtige opmerking ;)

    Phase Blast is goed voor AoE Daze, healen, makkelijk flanken, snel naar je teammate toe om te rezzen etc etc
    Phase Strike is trouwens final skill van Assasin Tree dus, en niet Phase Blast.

    En tja als je Brick nog nooit gespeeld heb hoe kun je er dan iets over zeggen?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die uitspraak van jou is idd kortzichtig. ;)
    Er bestaat zoiets als internet en filmpjes... En dan is het altijd nog aan mij of ik een character leuk vind of niet. En Brick vind ik gewoon overdreven nep en totaal niet bij het spel passen.

    edit; @onder; geen zin in? Waarin? Dat ik zeg dat ik hem er niet bij vind passen? Ok dan... 8)

    Jaja erg krom dat mensen een andere mening hebben dan die van jou, hoe durven ze. :+
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    jah ik ben kortzichtig 8)!
    Mja heb hier geen zin in, ieder z'n mening dus, hoe krom dat ook mag zijn :b:!
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dr0kz z'n Brick kicked m'n Soldier's ass!
     
  14. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    *stopt met de andere kant op te kijken*
    als die phasestrike niet kan worden gestackt moet ik dan toch maar brick gaan lvlen
    wisten jullie trouwens dat brick het laatst gemaakte character was? Als ze hem zonder brick zouden hebben released dan zou de game ook niet de nieuwe artstyle hebben.
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Das onzin. De artstyle is ontworpen voor de game al gemaakt werd .
    Kijk maar wat filmpjes, die Randy lult er in elk filmpje wel over hoe dat met de art allemaal gegaan is. :p
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zonder jouw support gunner mod toch niet zo hard denk ik :cool:

    Het is gewoon omdat ze in Phasewalk geen wapen draagt en daarom werkt het gewoon niet, het mes of whatever zit aan de gun zelf dus het zou een beetje onlogisch zijn als het wel werkte terwijl je er niet mee slaat (Dit geld trouwens ook voor Brick in zerker) Wel lache met Mordecai's Lethal Strike trouwens, je kunt er 9,999,999 crits op SpiderAnts mee krijgen etc 8)

    Eigenlijk is het verhaal anders ;) Brick is erin gedaan omdat ze bij het spelen van de game erachter kwamen dat 3 verschillende klasses in een 4 player game helemaal nergens op sloeg.
    De artstyle is verandert na een muiterij bij de art&textures afdeling, die vonden dat de game meer attitude kon gebruiken en gewoon iets anders doen dan de 50 miljard andere games. In een wat rustigere tijd hebben ze in het geheim de nieuwe style bedacht en uitgewerkt. Toen ze een paar leveles and mannetjes aan het bestuur lieten zien waren ze meteen verkocht en hebben meteen de hele game omgezet in de nieuwe stijl :thumbs:
    (altans dit is het verhaal wat Randy aan iedereen vertelt, denk zelf eerder dat het art team klaar was en maar de game zelf nog niet, of iets in die geest)
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Borderlands Grinds Past Sales Milestone
    Gearbox's dystopian first-person shooter is officially a hit. Is a sequel in the works?

    January 20, 2010 - Gearbox Software's Borderlands -- half first-person shooter and half loot-based role-playing game -- won't appeal to mom and dad any time soon, and that's the point. From the onset, the title was designed specifically for traditionalist players -- the so-called hardcore -- in a move that had some pundits promising lackluster sales, especially given the license was unestablished. But the NPD Group, which tracks videogame software sales, released its holiday figures last week and the results are indisputable: Borderlands is a hit.

    The title, which shipped for PlayStation 3 and Xbox 360 last October, surpassed a publishing milestone in December, toppling one million units sold cumulatively in North America. The title also charted in the Top 10 best-selling PC games during its debut month. Additionally, sources tell IGN that Borderlands has been downloaded more than 100,000 times digitally since its release. A fantastic performance for a relatively unknown license made for a single demographic.

    Take-Two, parent to publisher 2K Games, said earlier this month that Borderlands has sold more than two million copies globally since its release.

    With the success of Wii, publishers across all platforms have increasingly tried to glide the line between hardcore and casual experiences in sometimes-futile attempts to satisfy both audiences. But Gearbox Software president Randy Pitchford (spoofed in an IGN original video) believes it was the developer's determination to make an undiluted hardcore project that ultimately helped it become successful.

    "Perhaps Borderlands can be a lesson for all of us -- that when making a videogame, we should not be afraid to identify gamers as the audience," he told IGN. "I wonder if too frequently publishers and developers are so caught up with going after new, untapped audiences that they can forget to care for the largest, most loyal and reliable audience there is -- the current gamer."

    Borderlands resonated with gamers early on, earning critical buzz for its compelling setting, friendly first-person controls, seemingly endless variety of weapons and massive grinding system, allowing players to continuously level-up throughout the experience. According to IGN sister-site GameStats, which monitors the popularity of videogames based on a wide spectrum of metrics, the press and gamer scores for the title range from 8.4 to 8.6 (out of 10), which suggests strong word of mouth stayed sales through the holiday season.


    The title racked up sales on PS3 and Xbox 360. But with an installed base surpassing 50 million globally, Nintendo's Wii is far and away the most popular videogame console, and yet so-called hardcore games -- particularly those not published by Nintendo -- have not traditionally performed well on the platform. So does Gearbox have any thoughts on cracking through the casual barrier to deliver Wii owners a specialized version of Borderlands?

    "Clever!" said Pitchford when asked. "I respect the question and why you need to ask it, but I'm afraid I have nothing to announce at this time about Borderlands for other platforms."

    Fair enough, but with a bonafide hit on his hands, we also asked Pitchford about plans for a sequel and he remained equally noncommittal.

    "We are investing a lot of time in supporting the game with free updates and paid downloadable content. There will be some announcements on both fronts soon, I expect," he said. "We have a lot of motivation to do more with the game and have a lot of lessons we're applying not only to our immediate efforts, but to our ambitions for the future. I don't have anything specifics to announce at this time, though."



    In early December, Ben Feder, CEO of Take-Two, said it owned the long-term publishing rights for the Borderlands franchise and added that he expected it to become a "key franchise" for the company.

    Hot on the heels of a hot holiday release, it therefore seems very likely that the next official chapter in the Borderlands universe is more likely than not. So what might we expect from such a sequel? Well, more guns, of course.

    "As successful as Borderlands is and as much fun as everyone is having going after all the loot and finding and using all the weapons in the game, I often think that we really missed the mark by only doing 87 bazillion guns," Pitchford joked. "I've got to run this by the team, but I think the next time we should go for 88 bazillion guns."


    http://xbox360.ign.com/articles/106/1062219p1.html



    Goed nieuws dus, hopelijk bedoelen ze met gratis updates niet alleen patches die de vele bugs fixen 8)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk het wel :+
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    maar die eerste E3 trailer dan? dat is duidelijk een andere soort stijl

    maar je kan vanuit Phasewalk toch melee'n(ik weet dat je hem dan wel beeindigd(ik ga het wel gewoon proberen)






    Die IGN original is ook wel ff het vermelden waard:
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Uurtje geleden gepost door Hatts op het officiele forum.

    Wachten, ik kan het niet...!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina