1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wedden dat ik binnen 2 seconden max lvl heb bereikt? :+

Ik heb echt monster veel exp 8)

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Eh uiteraart telt dat niet ;) anders kunnen ze net zo goed aleen een paar nieuwe skills geven 8)

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ben bang van wel, misschien moet ik maar ff snel een andere char lvlen tot 50 zodat ik de extra content kan beleven op de manier zoals het bedoeld is :mad:

Je kan namelijk meerdere lvls tegelijk stijgen dus dat betekend dat je lvl gebaseerd is op het aantal exp punten dat je hebt.

We zullen wel zien uiteindelijk.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Dat doen ze dus niet, zou toch nergens op slaan man 8) Dan is iedereen in een keer max level, heeft weinig zin om de cap te verhogen dan. Half de wereld zit met gemak op 9,999,999 Exp in Borderlands.

Je begint gewoon op level 50 en Exp verdient na het installeren van de Nieuwe DLC telt pas mee voor het volgende level :b:

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Yes! Hogere level cap. Kan ik straks ook de zombies + nieuwe DLC gaan spelen!

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan oplossen met skillpoints, het kan natuurlijk niet zo zijn dat je uiteindelijk niet meer hoeft te kiezen maar gewoon alle skills kunt maxen. Heb er wel weer heel veel zin in :D

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Borderlands zag er in eerste instantie inderdaad anders uit.
    Hogere levels zou wel leuk zijn, om alle skills te kunnen vullen. Weet niet of dat gaat komen. Nadeel is dat verdiende exp na behalen level 50 waarschijnlijk geen toegevoegde waarde heeft, en je dus als het ware echt vanaf 50 weer moet gaan levelen wanneer het kan, anders zou ik ondertussen al de nodige levels hoger zijn. Diverse challenges en missies voor flink wat exp gehaald, maar goed, dat blijf je houden. Was ook toen GoW2 met nieuw level systeem kwam, toen begon je ook vanaf 1.
    Ben iig wel benieuwd naar nieuwe DLC, waar weer geruchten over zijn. Vind het alleen jammer dat je steeds weer 10 euro moet dokken, terwijl de DLC voor de ontwikkelaars relatief eenvoudig te maken is. Grote basis van de game is er al, heel het distributieproces (winkels, dvd's etc) is niet van toepassing, en toch kost DLC relatief veel.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zouden gewoon ook naar 600 punten of zo moeten gaan i.p.v. 400 of 800. Om maar een voorbeeld te geven.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    En na x maanden moet DLC sowieso in prijs zakken. Nu zie je na een jaar nog steeds full priced DLC.

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Net als de games op XBLA zelf. Helemaal mee eens.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik vind een tientje voor een DLC wel meevallen eigenlijk. Er gaat best veel tijd en geld zitten in het produceren van de content. Denk maar eens aan de verhaal schrijvers, stem acteurs, level ontwerpers, modellen makers, promotie team en de testers.

Als je het vergelijkt met een Fullgame die voor 60 euro in de winkels ligt is het inderdaad duur wel duur, daar heb je gelijk in.

12. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog 2 achievements en 1 daarvan is "and they'll tell two friends".. Zou iemand me kunnen helpen die deze achievement al heeft ? Pm me of voeg me toe in je friends list, je mag me later altijd verwujderen, sorry voor spelling, getypt vanaf mijn ipod

Laatst bewerkt: 24 jan 2010
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Voeg maar toe, ben meestal s'avonds rond etenstijd wel online

14. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al geregeld , bedankt

15. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dat vind ik zulke onzin achievements.. ik doe ook geen enkele moeite om die te halen... :x

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Vriend van me heb het spel nu op de PS3, en elk weekend gaan we co-oppen,
    maar er zitten toch voertuigen in? Duurt dat lang voordat je in voertuigen kan rijden?

17. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan later met wat auto's kneuren. Die krijg je al vrij vroeg.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bij die Catch-A-Ride palen kan je ze spawnen als je BoneHead gekilled hebt.

Als je dat al gedaan hebt gewoon zoeken todat je een paal tegenkomt en je Scooter hoort krijsen:+ De map geeft ze aan met een stuurwiel.

En wtf, leef jij ook nog Khaos 8)

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jaja eindelijk de 3e DLC aangekondigd, 33 min geleden op Destructiod.

'Secret Armory of General Knoxx' Borderlands DLC revealed'

Gearbox has announced its third piece of DLC for Borderlands today, "The Secret Armory of General Knoxx," slated to hit the Xbox 360, PlayStation 3, and PC this year.

The DLC will bring a "huge new environment" featuring new enemies and new weapons. Gearbox is saying the experience is designed "for growth for characters from around level 34 to level 50." Yes, apparently Gearbox will be raising the level cap for this upcoming DLC, although they haven't confirmed by how much.

We hope to have more details soon, so keep your eyes peeled.

Dus eindelijk word de truck gebruikt, die zat al zo lang in de game files te rotten. Dan nog die spinnen, ziet er echt heel vet uit. (al wel super photoshop maja).
    Ook zit er niet zo'n brug in het huidge spel dus ben benieuwt of die nog ergens naartoe leid of het gewoon voor de show is.

Hopelijk is die Mech wel een beetje een uitdaging ;) De moeilijkheids graad, vooral bij de bossfights, mag eindelijk wel's een paar tandjes omhoog.

EDIT: Staat nu ook op Kotaku

Gearbox Software has officially announced and detailed the third and "largest" helping of downloadable content for its popular shooter RPG Borderlands, the level cap raisin' "Secret Armory of General Knoxx."

Gearbox and 2K promise "brutal, never-before-seen enemies in a huge new environment complete with tons of brand new missions" as well as "entirely new weapons and items" in The Secret Armory of General Knoxx. The next Borderlands expansion will, as previously promised, also raise the level limit from 50 to... a number larger than 50.

The Secret Armory of General Knoxx appears to be tailored to challenge players "from around level 34 to level 50" according to Gearbox's announcement.

The developer did not date or price the expansion, which is due for PlayStation 3, Xbox 360 and PC. But it did provide two screen shots!

Lekker hoor, nieuwe wapens en content van 34-50, weetje hoeveel dat is 8)

Laatst bewerkt: 29 jan 2010
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Een uurtje of 10? Het zijn maar 16 lvl's en lvlen gaat behoorlijk rap in BL. Ik verwacht ook niet zoveel van de verhoogde lvl cap. Zal vastwel tussen de 55 en de 60 zitten. Nieuwe wapens zijn wel awesome, maar dat kon je wel verwachten door de lvl cap. Wat me echt awesome zou lijken als er nog sterkere en zeldzamere wapens komen. Ik heb al een paar dark oranges en ik wil iets vinden wat nog vetter is. :D

Nu maar hopen dat de prijs van de dlc meevalt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina