1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij niet, volgens mij zit er in dat hoesje gewoon een code.. want zou op die cd dan alleen die 2 dlc's staan en verder helemaal geen spel? hoe link je je character er dan aan.. en als je dan weer naar de normale wereld wil moet je dan weer cd wisselen

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Bij de Oblivion GOTY editie stond ook gewoon alle DLC op disc 2. Die moest je dan installeren op je HDD en dan kon je met disc 1 het spel spelen. Dus het kan wel.

Ik heb gisteren echt een superlange missie gedaan zeg. Ik moest een Mine Key halen om Sledge af te gaan maken. Ik heb echt honderden enemies afgemaakt zeg 8) Soms waren ze echt dik overpowered en heb ik alles moeten inzetten om niet dood te gaan, maar het is me gelukt :+ Ofja, de sleutel te halen dan. Nu Sledge nog afmaken :p

Laatst bewerkt: 31 jan 2010
  3. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, heb ik met de DLC van Fallout 3 ook;)

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Sledge gister gekilled. Hij dropt echt een dikke shotgun. Het coole van Borderlands is dat je hem als je wilt nog een keer kan slopen, en dat je dan weer die shotgun krijgt. Ik had hem de eerste keer in co-op gekilled en toen werd die shotgun opgeraapt door mijn co-op partner.

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er eigenlijk een main story line? Want die heb ik nog niet ontdekt? Of is dat dat vrouwtje die over die 'vault' zeikt? Is dat die quest lijn dat je Sledge moet killen o.a.?

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Verhaal gaat inderdaad over de vault. Heb er zelf ook weinig van gevolgd. Gewoon alle missies gedaan en stukjes over vault gingen ene oor in, andere oor uit.

Als je een baas opnieuw killt met een hoger level, krijg je zijn wapen met betere specs. Kan ook wel erg chill zijn. :)

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    en Sledge is nog maar het begin :9 veel plezier!

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Borderlands beetje goed te doen co-op op 1 scherm? Vriendin en ik zijn bijna door alle co-op games die op 1 scherm kunnen die ik heb heen. Borderlands leek me dan wel een leuke toevoeging om eens te proberen, maar dan moet het wel goed werken.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het werkt net zo goed als bijvLeft 4 dead. Enige wat niet optimaal is is dat ze de menu's niet geresized hebben voor cop dus je moet veel scrollen.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan je hem echt aanraden, hij heeft Drop in/Drop out Coop(wel splitscreen) maar de Squad gameplay is geweldig. Ik had wel een beetje moeite toen ik het met een vriend op een scherm coop speelde. Namelijk als het gaat om menu's: die hebben ze namelijk niet verkleind zodat ze op je scherm passen maar in plaats daarvan moet je scrollen (horizontaal en verticaal) omdat het niet op het scherm paste. Ik zit hier op een 23" monitor, maar miss ist op een groter scherm beter te doen. Qua coop gameplay is het gewoon geweldig, als ik jouw was zou ik hem direct halen!

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Resolutie wordt niet anders hoor, ook al heb je een 60" tv, menu blijft net zo kut :+.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is niet netjes afgewerkt maar ik had er verder geen last van hoor :9

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Is er iemand die me even de 'And They'll Tell Two Friends' achievement kan bezorgen? O-)
    Het is echt een kwestie van in en uit de game hoppen, want de missies doe ik toch alleen in splitscreen.

14. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg me maar toe: johnny1bt

ben tussen 18.45 en 21.45 uur meestal online dus als ik je online bent kun je me uitnodigen

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zou je graag helpen maar ik heb nog wat gedoe met m'n profile. Wat je ook zou kunnen doen is random servers hoppen? Weet zeker dat je de achievement makkelijk krijgt.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je me vanavond toevoegd wil ik borderlands wel even voor je opstarten.

dat servers hoppen is ook geen slecht idee trouwens want volgens mij heeft 90% van de mensen die nu nog online speelt hem wel. (ik heb zelf ook maar 1 of 2 keer met onbekenden gespeeld en heb hem blijkbaar ook)

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    In de eerste server had ik hem al :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo, ik heb em. :) (via johnnybt)

Jammer dat er een error kwam, nu heeft ie niet mijn roze Roland kunnen bewonderen. :+

Ach ja, zometeen/morgen maar de DLC kopen. Maakt het grinden voor een hoger level wat aantrekkelijker. :p (nieuwe achievements/content)
    Eerste playthrough geeindigd met een level 36, ben nu level 38.

Zitten er in die DLC trouwens ook Claptraps die je moet redden? Of moet ik voor die 'backpack' achievement de gehele game opnieuw doorspelen?

Laatst bewerkt: 4 feb 2010
  19. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat daarom die error kwam... ik zat in de laatste DLC toen ik je uitnodigde.

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Het zou precies moeten uitkomen in de eerste Playthrough, ik denk dat je er ergens een gemist hebt...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina