Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal vast, maar ik ben al aan de 2e playthrough begonnen. :p Dus nu moet ik de gehele game weer opnieuw doorlopen?

Al had mijn zusje vanmiddag op de een of andere manier zo een backpack SKU. Geen idee hoe ze eraan kwam. Ik had er geen =(
    33/42

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Je kunt nog terug naar PT1 als je wilt gewoon Playthrough 1 kiezen nadat je je character gekozen hebt, maar het is idd ook te halen in PT2(met een beetje geluk) er is een kans van 20% ofzo dat je een SDU krijgt bij de eerste 5 cl4p-tr4p's :+ Dr0kz heeft een paar pagina's geleden uitgelegt hoe je ze zeker te pakken krijgt.

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    De meeste vergeten Old Haven of Crazy Earl's Claptrap, dus ik zou die checken. Of check gewoon je log, maar dat ken ff duren :+

In online of split-screen is er een kleine kans dat de tweede player een reward soms niet krijgt, vandaar dat je soms niets krijgt als je niet host. Wij hadden dit ook maar ff in PT2 gefarmed en hij had de achievement daar. Schijnbaar komt dit omdat je dan je menu open hebt en net als de player 1 iets inlevert je menu iets laad ofzo, dus probeer dat te voorkomen.

Btw sinds een weekie heeft GeneralKnoXx een eigen twitter, er stonden wat op de eerste dag maar al snel bleek dat ze nog helemaal niet klaar ermee waren en hebben ze een follow request erop geknalt 8)

Laatst bewerkt: 6 feb 2010
  4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Bij PT2 krijg je enkel backpack upgrades van die claptraps die je nog niet gehad hebt.
    Dacht ze zelf ook allemaal gehad te hebben en de meesten nog een keer nagelopen. Bleef toch hangen op 39/42. Met DLC kwam ik tenslotte ook op de 42.

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    ik ben dus gekomen tot de 54 ;)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben ge-accepteerd tot GeneralKnoXX's Twitter , tot nu toe nog niet veel boeiends gezegt maar er iig weer wat actie op het Gearbox front :b:

Enkel dit plaatje en wat onzin tweets

1.

http://yfrog.com/4ftfvrj - these damn camera phones never seem to work. i'll have the inventor drawn, quartered, and made into cutlets. 12:42 PM Feb 3rd from Seesmic

2.

people are hacking into my tweeter database. smokescreen deployed. no one can see what we're planning. hot dogs are tastiest w/ mustard. 12:40 PM Feb 3rd from web

3.

no one capitalizes in the future. just thought you'd like to know in the event you point it out. oh, my tweets time travel, by the way. 9:17 AM Feb 2nd from web

4.

okay. so my secretary signed me up for this thing.apparently i have to be careful about how many words i type or it won't send the entire me. 9:11 AM Feb 2nd from web

Niets van waar :thumbs: je kunt gewoon nog SDUs krijgen in PT2 ook al heb je ze allemaal in PT1 gedaan ;)!

EDIT: net een update van Knoxx's twittert:

i said that right? tweetergrams are when you take photos with your cellular ear ringer? - less than a minute ago from Seesmic

heres a photo from worlds largest bullet. me & the misse- erhm, secretary are out taking tweetergrams of the areas http://yfrog.com/1ytsuuj - 1 minute ago from Seesmic

Nieuw female char, en lance nog wel! 8)

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  7. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Iemand te porren voor een potje co-op?

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan moeten ze dat aangepast hebben, anders had ik toendertijd ook dik boven de 42 uit moeten komen.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik had er 42 in mijn eerste PT zonder DLC.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dr0kz heb jij eigelijk die orbit achieved challenge Gecomplete? Ik kan maar geen plek vinden om die te doen....

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zoek eens op youtube ;)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb de mijne bij het springen van een van die ophaalbruggen gehaald. Er is verder geen ramp die hoog genoeg is dus dit is de enigste manier.

Je kunt hem ook krijgen door tegen een steen ofzo aan te karren en op je dak terecht komen, zolang je maar door rolt naar je krijg je hem.
    Het is gewoon de tijd tussen dat je wielen de grond raakt dus, eitje met een beetje stunten :+

Of gewoon met een friend: [yt]ztKQWTcaIG8[/yt] of [yt]XQPk6N9q_Ck[/yt]

--------------DLC ACHIEVEMENTS!--------------​

[​IMG]Secret Achievement (10)
    Continue playing to unlock this secret achievement.

[​IMG]Completionist (25)
    Complete all missions in Secret Armory

[​IMG]Ding! Overleveled to 11 (40)
    Reach Level 61

[​IMG]Ding! Overleveled (15)
    Reach Level 51

[​IMG]Speed Kills (25)
    Destroy a Lancer while in a Racer

[​IMG]Sneaky Little Buggers (25)
    Kill each of the loot midgets

[​IMG]Vincible (50)
    Kill Crawmerax the Invincible

[​IMG]Depot Demolition (25)
    Destroy the Lance Depot

[​IMG]Athena, Out (25)
    Rescue Athena

[​IMG]Making a Monster (10)
    Build the New Car: Monster

Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Netjes, vraag me wel af of je nog hoger kan dan 61.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wanneer komt die DLC met verhoging van de level cap ?

15. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die de underdome wil doen: FlyingSaucer xI (I=i)
    we zijn nu bezig dus je kunt joinen.

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Van http://twitter.com/GeneralKnoXX

Flame/lightningtrowers? Woot? :D

Nog niet officieel iets over bekend gemaakt, er is geschat door BL nerds rond eind maart.

EDIT:

Jaja nog een:

Op het bord staat Scooter's

EDIT2: NECA gaat Borderlands Toys maken 8)

You have to love NECA. It's been revealed that the creator of quality action figures is currently planning to craft figures based on Borderlands and Splinter Cell. This is all according to NECA's Twitter account, where it promised "Borderlands, Splinter Cell and loads more to come."

NECA makes some really hot stuff. From its game-based wares to its awesome Aliens figures, the company is responsible for some great looking toys. I'd be really interested to see how well Borderlands translates into an action figure, and you can sign me up for a Mordecai at the very least.

Wie koopt dat nou :+

Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dat dacht ik ook van die figurines 8) ben benieuw hoeveel van de 87 bazillion wapens ze gaan maken though :p

18. knakkieworst

knakkieworst Gearhead

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je in de standaard Borderlands gewoon PvP in de arena (dus ik tegen mijn vriend via Xbox live) spelen?

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Voor zover ik weet zijn er enkele arena's in de game waar dat kan. In het begin van de game (Arid Badlands ofzo, waar het verhaal start) heb je iets buiten het kamp een arena.

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    En je kan op ieder ogenblik op iedere plaats een 1 vs1 duel starten :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina