1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Komt er hierna nou nog meer dlc?

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Nog niks over bekend :)

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ice-T die verslaaft is aan BL :+ Er zijn een paar losse stukjes in het filmpje totaal, dat wijf van hem ook over Army of two... 8)

En er was ooit's gezegd ergens lang geleden dat er 5 DLCs komen, maar nu stond er in een GameInformer Artikel een van de reviews dat dit de Final DLC was ofzo.

"Fortunately for Gearbox, the game went on to sell more than three million copies, and a steady stream of DLC, including the upcoming final installment the Secret Armory of General Knoxx, has stoked the game’s popularity."

Mja als dit betekend dat alle remmen los gaan voor BL2 vind ik het prima, heb liever die wat maanden eerder dan eindeloos DLCs :b:

Ken echt niet meer wachten op die DLC dus, er komt gewoon zoveel nieuwe shit in dat ik er niet eens meer weet waar ik entausiast over moet wezen :+

Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    WTF! Net weer wat madd moxxi gedaan, word er bij de horde wave high speed(hogere rensnelheid voor MOB's en spelers) en spastic(snelere ren en reload speed voor MOB's) gerold. Dan rennen die maniac's enzo dus echt fockin snel! Was echt super tof! Krijg alleen maar meer zin in de nieuwe dlc!

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Borderlands DLC waarschijnlijk morgen?...!
    Gearbox Presentatie, Beetje achtergrond verhaal van Randy en z'n bedrijfje.
    http://g4tv.com/thefeed/blog/post/702702/DICE-2010-The-Gearbox-Software-Story.html

16:10 - "Another DLC coming at the end of this month"

jaja :b:

Idd echt gekkehuis dan, helaas is hordewave snel over met een dikke redemption rocketlauncher :+\

JA MORGEN!!

5 sec geleden van fletch:

Laatst bewerkt: 22 feb 2010
  6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    o_O' heb nog maar 360 punten. snel nieuw kaartje kopen dan en jullie maar eens adden!

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Waheui! patch komt dus ook

- Invalid weapons or items can no longer be loaded into the game
    - Brick’s Centurion class mods now regenerate health correctly
    - Brick’s Bombardier class mods now regenerate rockets correctly
    - Roland’s Tactician class mods now regenerate shields correctly and display the correct bonus values
    - Roland’s Rifleman class mods now apply damage increase to all machine guns
    - Certain powerful legendary item names should now be displayed in the appropriate color
    - Opening the bank in the Mad Moxxi DLC no longer prevents other players from moving
    - Multiple copies of DLC missions can no longer be obtained
    - Corrected some incorrect icons in the ammo vendor
    - Fixed a crash caused by killing the final boss while zoomed in with a scope
    - The “Careful, he bites” achievement should now properly unlock when playing in French
    - Added icons to the server browser that indicate which DLCs the server has installed
    - The server browser now displays the name of the DLC a server is playing instead of the plot mission
    - Adjusted scrolling in menu options in long server lists
    - Added a notification if a player attempts to continue a game saved in DLC that is no longer installed
    - Fixed DLC notification dialogs that were not closing properly
    - Alt-F4 no longer closes the game if it is not in focus (PC Only)
    - Fixed an issue which resulted in corruption in saved games (360)
    - Added support for allowing multiple user login on PS3, so that friends can play on another player's system in splitscreen. (PS:cool:
    - Fixed graphical distortion and crashes some PS3 users may be experiencing (PS:cool:
    - Zombie Island achievements now unlock properly in splitscreen (360, PS:cool:

Balance adjustments:
    - Chests in New Haven have been adjusted to contain more appropriate loot
    - The duration of daze effects has been reduced to 6 seconds, and the amount by which it decreases the speed of enemies and their projectiles has been reduced
    - Damage from shock elemental effects has been increased
    - Repeater pistol damage has been slightly increased, accuracy slightly decreased
    - Sniper Rifle critical hit bonus has been increased

BOMBARDIER FIXED!\o/\o/\o/\o/\o/
    Geen zielige cheater kneusjes meer!
    Kansloos new haven reloaden om gear te krijgen zonder iets te killen is ook weg!

Wat een dag :D

En nu slapen, morgen lekker die DLC binnen trekken en de eerste paar dagen magnetron maaltijden naar binnen sjoelen.

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  8. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind het nerfen van de daze wel zonde... Daar ging het bij mijn lilith nou juist om! Verder is het idd DE patch voor brick spelers :D. En dat rennen door new haven vond ook wel grappig er waren zelfs mensen die precies gingen bedenken hoe je het snelst de meeste chests langs kon 8) gaan, en dat terwijl er eigenlijk alleenmaar lvl 40-42 loot kon worden gevonden. De enige fix die ik nog mis is het probleem met de geldteller, ik zag vanmiddag ook weer een mooie smg van +/- 160000 ik had zelf volgens de teller 2200000 maar er stond steeds 'you cant afford that' heel vreemd dus.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    aai dat betekend dat je dus nooit in playtrough 2.5 hebt gezeten. Als je de destroyer in de 2e pt killed en naar tannis gaat worden alle mobs 50+ en krijg je veel meer bad asses(superbads) ook word alle loot dan level 48. zo'n beetje het leukste van het hele spel :+

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Even 2100 punten gehaald :D vette shit dat hij nu alweer komt.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Nice, dat wordt dus ergens punten scoren. Kan ik gelijk even zoeken of ik er goedkoop jaartje Live Gold bij kan scoren.

12. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee hoe laat dit erop staat

13. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Oh! dat was et dus! ik dacht dat loot enzo met je lvl omhoog ging|:-. dat moet ik dus zo dan mr ff doen! gewoon door de mobs heenrennen met Phasewalk :cool:.

BTW: volgens mij staat de patch er al op :b:

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
  15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    De eerste 50+ wapens heb ik al gezien! een lvl 52 snipert en een lvl 51 revolver :cool:

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Yup ik ook :cool:!

Helaas nog geen DLC maja met Bombardier gefixed heb ik geen haast \o/

DLC Vandaag nog!

Ennui : The DLC is on its way - hold tight! If I have any further information I'll make sure to let you know!
    GeneralKnoXX: preparing the troops for dominationing. might need reinforcements. anyone up for dying in my honor?
    GeneralKnoXX: troops will deploy today if all goes to plan. just met a man named mord-ee-kai. dude, eat something.

EDIT Nr 2782832: KNOXX DLC IS ER! :D

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ben m nu aan het downen, perfect voor als de BFBC2 demo is afgelopen :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Kan iemand mij uitleggen wat er nu bedoeld wordt met Bombardier fixed ? :eek:

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    edit;

20. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik erger me weer aan de DLC hoor ...
    Al 600.000 dollars naar de klote door die Lancers en dat rare snelheidswijf dat denkt dat we marathon lopen :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina