Die Brick is de enige klasse die ik nog niet heb geprobeerd, maar met je setup ziet hij er wel een beest uit!
Om maar iets te noemen voornamelijk dan die
Unbreakable (lvl5):
When your shield is depleted, you gain 5 seconds of powerful shield regeneration. At level 5 this is at a rate of +15% Shield Strength regenerated per second.
Dan kan je toch theoretisch gezien amper doodgaan toch, aangezien telkens je shield neer is, het automatisch weer voor 5.15=75% vult? Ok het vullen gebeurd niet insta maar over 5 seconden maar dan nog! Als ik het zo lees lijkt het me best (te?) sterk!
Dit is m'n
Siren build, daar zijn opmerkingen over te maken aangezien ik bv inzet op Mind games om enemies met bullets te dazen maar dan niet op fire rate en bullet dmg increase. Maar ik heb echt een aparte speelstijl met haar me eigen gemaakt die me erg goed ligt, en ik vind haar ook zo leuk spelen omdat het net zo'n versatile klasse is.
Ik gebruik eigenlijk enkel snipers & SMGs. Phasewalk is genoeg gebufft om continue ter beschikking te staan, zij het voor gekke AoE damage, voor een escape run met Inner Glow of een ninja aanval met insane melee damage.
Dit is m'n (beoogde) build voor
Mordecai. Ik snipe eigenlijk altijd met hem, zelfs op close range. En dat in combinatie met constant je (geupgrade) vogel kunnen uitsturen is echt handig. Increased magazine size is echt handig, maar ik kan er zelf eigenlijk geen skill point(s) aan opofferen.
Klik om te vergroten...