1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel wapens zijn er nu precies?

damn, ik heb er nog nooit zoveel gezien in 1 game

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    16-17 miljoen wapens ofzo.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, maar dat zijn geen soorten wapens.
    Meer het aantal damage, kleur, level, elemental effect.

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Het zijn 16-17 miljoen wapens, maar dan met verschillende fire rates, damage, etc. Maar het blijft wel 16-17 miljoen wapens.

5. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    jouwe doet dan wel meer damage maar zijne vuurt bijna 2x zo snel, houd daar rekening mee. Fire rate is very important! :+

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Er is dus geen playthough 3 :mad: Maar na dat je voor de 2e keer het spel hebt uitgespeeld hebben alle vijanden wel weer een nieuwe naam en een hoger level :eek:

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Waar vinden jullie nouw die oranje wapens?
    Ik heb er alleen maar 1 gevonden in de winkel, die super duur was.

Geluk of een maniertje? ^^

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Idd dan kun je dus alle instances en bazen farmen voor dikkere loot :+

Heb het lang proberen uit te stellen maar ik ga vanavond toch echt 50 al halen :'-( en op m'n siren nog wel.

Mja FireFly is echt debiel overpowered, ben maar Mercencary met Mind games & high vel met Double Anarchy gun gegaan omdat je als FireFly alleen maar schietend een rondje te hoeft te draaien en een beetje tussen de manntjes rennen met Phoenix en alles dood neervalt. M'n teammates klaagte ook steen en been dat ze hun kill buffs nooit kregen omdat ignite alles zo snel killde.
    Ik denk dat ze binnnenkort echt wat aan Phoenix of iig de classmod wat gaan veranderen.

Edit: Waarom heeft niemand het hier over de 2e Playtrough Elephant gun? Dat ding doet zo tyfus veel damage!

Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    veel spelen en een beetje geluk hebben (en de wat sterkere vijanden opzoeken)

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Geluk afdwingen. :+

New Haven. Staan kistjes op alle daken daar, in het kistje boven de auto-pak-ding, zit redelijk vaak goede wapens.

Haha, dat doe ik ook altijd. Eentje neerschieten, en dan rondjes rennen met Phoenix. Te grappig. :)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vondt het echt saai worden, 't was super vet aan het begin vooral met een de goddelijke Helfire SMG maar op een gegeven moment word het toch wel erg makkelijk, zelfs de BigMutha Badasses knal je zonder moeite omver =(

12. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik alleen de kleintjes. Voor de grotere moet ik toch wat meer 'moeite' doen.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad, je krijgt em een stukje daarna pas ... :p

Ik heb allemaal erg toffe class mods gevonden, alleen geen eentje die en + skills combineert met regen.
    Ik gebruik al vanaf l10 een mod die + 4 team health regeneration geeft. Echt super tof. Nooit meer healing nodig :)

14. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    word het nou op de nacht/dag na ook een ander seizoen? ik heb iets gehoord over winter/sneeuw ofzo? of blijft het gewoon deze woestijn sfeertje houden

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik had nog best moeite met de 2e playthough, ik ben gespecced als medic dus doe zelf niet zo heel erg veel damage en dan zijn maps als Old Haven best lastig. Ik ben dan best afhankelijk van m'n turret met x5 corrosive

ik heb er eentje met +17 Team ammo regeneration, ideaal voor coop :) scheelt een hoop downtime als mensen ammo moeten halen

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik had het over een Siren met FireFly mod en Phoenix-Mind Games spec:b:!

Hier nog ff de elephant gun btw, [​IMG]

993 dmg, +150% dmg, 98,3 acc? 8) Echt een uber ding dus, ff moeilijk mikken soms maar op close, mid en mid-long range is ie echt dodelijk

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Paarse, Blauw en dan dit talent tree. Het lijkt veel op wow, maar dat is alleen maar goed. :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net uitgespeeld als L36 (bijna 37) Survivor (sniper, met secondary shotgun).
    Spel was op het einde erg makkelijk omdat ik gewoon een heftige sniper heb en omdat ik 100% ignore shields heb.

Paar vraagjes over de final boss
    Je kunt die armen met die paarse bollen eraan afschieten, waarmee je die paarse projectiles voorkomt. Maar wat zijn nu zijn andere zwakke punten ? Ik heb steeds op zijn bek (lichtblauw) geschoten, wat constante crits opleverde van rond de 7k damage. Alleen heeft dat beest zoveel health dat ik al mijn 96 sniper kogels op had en hij nog voor 1/3 leefde. Toen ben ik maar met mijn bad ass shotgun op zijn staart gaan schieten...

Mis ik iets om de boss sneller om te leggen of.... ?

Ik ga gelijk beginnen aan playthrough 2. Best bijzonder. Meestal speel ik een spel maar een keer omdat een tweede keer de verrassing van het ontdekken eraf is. Maar nu ben ik toch erg benieuwd hoe het speelt met van die dikke wapens vanaf het begin... :)

Enne, nu wil ik wel co-oppen met een nieuw manneke, nog even denken welke ik ga kiezen. Sniper is toch wel het vetste vind ik. Denk dat ik voor dat phase shift vrouwtje ga....

En ik moet zeggen dat ik het een geweldige ervaring vond. Wat een top spel!

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, een veel snellere manier is er niet, je kunt in z'n bek of in zn oog schieten voor de meeste damage

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Net met playthrough twee begonnen, Ik had verwacht alles echt weg te blazen, maar damn! dat valt tegen. Die Skags man, die zijn sterk en hebben veel armor. Mijn sniper redt het niet meer. Gelukkig heb ik nog een shotgunb, maar ook die one shot lang niet alle skags meer.

En ik kwam een bruiser (nu brute genoemd) tegen en die had vier (!!) crits nodig met mijn sniper om plat te gaan. Hehe, eigenlijk wel lekker dat het weer ff moeilijk is :)

Nine-toes ging echter zo plat :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina