De gewone missies / quests? Ja, maar wel met een beperkte marge. Als er te veel levels verschil in zit, kan het zijn dat 1 van de 2 de missies niet kan/mag doen/voltooien. Hij kan nog wel steeds helpen om de enemies te killen. Weet niet hoeveel levels verschil je mag hebben, gok een stuk of 10.
Nee ik bedoelde die coliseums, sorry. Quests lukt prima samen met m'n vriendin, 2e playtrough level 43 alweer. Vandaag nog even 800 puntjes gehaald voor de Secret Armory DLC, dan door levelen tot level 61 en dan de DLC DVD halen. : ]
Neeuhn! Speel eerst Zombie DLC en installeer dan pas Knoxx. Zombie Island levelt niet mee dus er is op lvl 61 geen hol meer aan. Zodra je Knoxx installeert kan je voorbij het level 50 cap dus uitlevel je alles behalve Moxxi ervoor waardoor het super saai word en je geen enkele goede loot meer zult vinden. Dus: Maakt 2e playtrough af -> finish Zombie DLC -> installeer Knoxx. Moxxi scaled wel mee dus die kun je altijd en overal tussendoor spelen.
Zombie Island is ook op PT2 erg makkelijk. Daar walste ik zo doorheen, terwijl ik normaal gesproken wel wat meer moeite heb in PT2. En die Underdome Arena's kan met een laag level en een hoog level. Vijanden waren dacht ik sowieso level 15. Levelen gaat iig wel goed in PT2 van Knoxx. Die drifters leven flink wat xp op en zijn relatief eenvoudig, zolang je in je monster op afstand blijft.
eh eh ik heb ff geen genoeg tijd om dit hele forum door te spitten, maar heb iets gevonden in knoxx secret amrory.....hihi je kan de armory compleet leeg roven namelijk! hihi....als je die opdracht hebt voltooid tot aan de 'Boom'....hihi exit the game....en daarna terug gaan naar de armory....en hahah Boom alleen geen Kaboem !! hihi....je kan de armory betreden en alles roven !enuh vooral in die afgesloten ruimtes waar je alleen kan komen met een plateau, daar vind je DE wapens !! mocht dit allemaal al bekend zijn....tjah sorry dan maar he
Spoiler Of je valt door de vloer op de weg naar die lift toe en kunt in alle gemak de armory van z'n schatten ontdoen Let wel op dat je niet in de kamer met de lift komt anders krijg je een goal complete en zit je quest progressie vast. [yt]WbsxejDcBqY[/yt] Heb het twee keer gedaan en zelf vond ik Craw farmen een stuk leuker dan dit maarja ieder z'n ding !
Er is een oplossing voor als je vastzit bij de 2e keer Armory! Wij hadden het ook gedaan en toen hadden we opeens 1 van de goals en toen we daarna terugkwamen was de deur dicht en konden we de bom niet meer laten afgaan. Maar we hebben dus wat gevonden en het werkt echt!! Ik heb trouwens geen granaat gebruikt. Hele berg med kits voor de deur neergooien en dan tegen de deur op en neer springen en dan val je onder de deur (a la weapons glitch). Dan kan je doorlopen tot de oorspronkelijke weapons glitch (daar zie je een blauwe rand) en daar kan je omhoog. Dan ben je dus onder de dichte deur heen gelopen en kan je verder om de bom aan te zetten! En je hoeft jezelf trouwens niet af te maken, heen en weer rennen kan ook. We zijn er inmiddels alweer voorbij: My friends and I have found a new way to get back into the armory after you have finished all missions or if you got locked out for entering the room of betrayal. This way is 100 times easier than Sledge's shotgun jump and anyone with a good amount of money can do it. To do this you must run all the way to armory as normal and kill Knoxx. When Knoxx is dead run back to Dr. Zed's vendor and buy as many SUPER HEALING KITS as possible. It would be a lot easier with more than one person but it is possible solo. It is also a lot easier if you empty all your junk to fit all the healing kits. Now that you have all of these kits you have to run up the the door where you enter the code and proceed as normal. As you know the door is shut and there's no way in. Now that you have all these healing kits you're probably wondering, what do I do with these things? What you do with them is throw them down right next to the door, (the blast door not the smaller door) they can't be away from it they have to be rubbing up against it. They won't all go against it, but get as many to rub up to it as you can. Once you run out of the kits (if playing solo) kill your self immediately and run and buy more and head back and repeat the last step again. Solo you have to do it around 3 to 4 times to get the full effect. Now that you have all of these med kits (about 140) on the door walk up to it and jump repeatedly while pushing towards it. If you do this right you will fall right through the floor with enough jumps. Before you go down though you will need some type of grenade that will help you grenade jump. Now that you've fallen thought the floor precede to the the spot where you would fall down to do the unlimited time glitch. If you're glitched then this next step is important, you must go the the place where you normally fall though and "slip" into the floor (where the elevator is). Once you're there you have to jump a few times to make sure you are able to go through it. Once you've done that throw a grenade beneath you and jump up. You're now up and can continue down the corridor and finish your Armory quest.
Hey, kan iemand mij vertellen of je met Borderlands in split-screen ook samen online kan gaan? Of kun je alleen maar online als je in je eentje speelt..?
Ik zit nu met een vriend te spelen en hij is hunter en die die Bloodwing is zo overpowered gewoon. Hij killed alles en ik loop er gewoon een beetje achter aan. En hij hoeft ook steeds maar 4-5 seconde te wachten en kan hij hem weer opnieuw gebruiken en hij hit ook 7 enimies per keer. Paar ook leuke glitches tegen gekomen met Brick, met berserker ga je dood of stap je in een auto en stap je weer uit of respawn je weer. Kan je opeens super snel lopen. Ook leuke glitch voor ons zelf dan dat mijn vriend de challenge van geld niet kan completen hij heeft gewoon -23400 geld ofzo. We zijn nu met zombie dlc, ben nooit verder gekomen dan die firehead beest. Als we klaar zijn download ik ff die laatste dlc, die lijkt me wel het leukst om te doen. edit: Kijk net op youtube die eastereggs te funny gewoon. Die fish
Ik vind die Bloodwing juist erg slecht o.o Ookal neem ik al die skills dat ie meer damage doet enzo, vind ik hem nog steeds verlept achja...
Jah die bloodwing is gek zat Mja het is echt zo'n "M'n vriendin kan nu ook meespelen" spec wat de game echt te simpel maakt. Voor die Firehead beest (Pumpkin Head) moet je gewoon met een hoge crit wapen op z'n hoofd knallen en blijven strafen. Die geld glitch komt ook wel goed, zeker als je die DLC gaat halen, guns verkopen daar gewoon voor 9999999999
Met een Shotgun/Masher Pistool/Skullmasher Sniper naar old haven, dan heb je ze zo. Niet? je moet gewoon je shit verkopen Al zijn er natuurlijk wel maniertjes om aan oneindig geld te komen, het is niet echt nodig aangezien je rond lvl 40-45, mits je niet teveel van die 20 min guns bij zo'n automaat hebt gekocht al op de 999999999999. (of je gaat heel veel dood )
En dan nog heb je weinig aan geld. Hoe meer je hebt, hoe meer je kwijt raakt als je dood gaat. In feite boeit het niet of je 1.000 of 24.000.000 verliest. Je koopt weinig (heb zelf bijna nooit wat gekocht). Beste wapens en schilden kom ik onderweg tegen. Die Brains heb ik gewoon in Zombie Island verzameld met mn rifle. Beetje rondlopen en dan spawnen ze vaak wel weer en anders even naar ander gebied en weer terug.
die brains missie is echt bullshit. Ik dacht dat alles wat je vanaf het begin verzamelde gewoon mee zou tellen in het totaal, blijkt dat je eerst die missie moet vinden en activeren en dan pas tellen ze mee.. kon dus leuk na het uitspelen van de DLC die missie helemaal opnieuw doen en voor niks een paar honderd van die items opgepakt... echt slecht vind ik dat.
Ja, is best jammer, maarja. Werd wel een paar keer gezegd nog in dit topic. Op welk level is het handigst om te beginnen met knoxxi dan? Ik wil het wel opzoeken maar ben bang dat ik dan super veel spoil dingen tegen komen. Ben nu lvl 47 en heb hem ook nog niet gedowload.