1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok maar ik speel een game zonder forums door te lezen ivm spoilers enzo :)
    het is gewoon raar dat je vanaf het begin key items kan verzamelen zonder dat je er iets mee kan. het spel had hier een hint moeten geven.

2. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik heb deze game al sinds de release liggen en na een keer spelen weer op de stapel geflikkert. Maar nu speel ik het weer sinds een paar dagen en ik vind ik het toch wel een geweldige game... en op een of andere manier verslavend. :D Ik heb alleen wel gemerkt dat je ook Matches kan joinen die veel verder zijn en me Achievements staan ook volgens mij echt doorelkaar. De eindbaas heb ik ook al gehad, beetje maf... maar ja. :lol: Ik weet niet of iemand me een beetje kan helpen met me level en Achievements enzo. :)

Ik heb trouwens volgens mij wel iemand heel pissig en verdrietig gemaakt, want ik kwam in een match waar ze een beetje liepen te kloten en opeens zag ik dat ze allemaal wapens dropte. Dus ik checken en ik pakte er eentje op en liep weg. Vervolgens werd ik gekickt en nu heb ik dit wapen:

Die gast is die nu toch kwijt of niet? 8)

3. Leoni

Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    23
    Ja die is ie nu kwijt, zeker weten heb jij nu een dikke bad player review op je profiel erbij :{ Wel strakke actie trouwens :thumbs:

4. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja toch. 8) Tja, weet ik veel... moeten ze maar niet alles op de grond rotten. Waarschijnlijk was het om te showen, maar ja... heeft die pech en hadden ze me maar niet moeten kicken. :p

Ik heb er trouwens nog 2 gejat, volgens mij zeldzame snipers ofzo. :D

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Denk niet dat het hem iets boeit ;) Dat wapen is een dikke mod en je kan ze met geen moeite zo weer terug in de game proppen ;)

6. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Mod? Tja, ik heb er geen verstand van. Maar ik speel er nu wel gewoon mee, dus ja...

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    106641 en dat X12 zeker? Misschien wel het sterkste cheat wapen wapen wat ik gezien heb tot nu toe :lol:

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    X14 geloof ik en ja alles is meteen dood ja... maakt niet uit hoe groot of sterk ze zijn. :lol:

Is dat trouwens normaal dat je matches kan joinen waar ze bijv. met de eindbaas bezig zijn, terwijl ik nog in het begin zit? Ik heb nu dus die Achievements al, maar die van het begin nog niet. Alles doorelkaar nu dus. :+

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je joined gewoon iemand's game, dus als die verder is kun je gewoon met hem meedoen.
    Als degene verder in het verhaal is dan jij dan kun je geen story missiess completen maar wel andere side missies, mits je die vanaf de eerste missie meespeelt als het een ketting missie is.

Er word aan gegeven op welk stadium van het verhaal diegene zit en welk level de host is dus je kunt zien waar je ongeveer het beste bijpast.

Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  10. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Oh, ok dan. Ik schrok eerst, omdat ze nu natuurlijk doorelkaar staan en ik achievements heb die je normaal nog niet kan hebben. Maar goed, als dat verder niet uitmaakt hoef ik me geen zorgen te maken. :+ Ik weet alleen niet of het verstandig is om dat wapen nog te gebruiken als het een mod is, heb geen zin in een ban of iets. :{

Kan iemand me trouwens wel een keertje helpen met de rest enzo. :)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf nu (heel) erg druk met RDR eigenlijk :+ wellicht later's :b:!

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, bizar wapen met die damage. :D
    Heb je de uitbreidingen? In Knoxx uitbreiding kun je makkelijk levelen.
    Vaak kun je wel iedereen joinen, maar kun je niet altijd de missies doen, waar hogere levels mee bezig zijn.
    Welk level ben je nu? Ben zelf 61 en heb volgens mij nog een karakter op 17. Ik kan jou bijv wel joinen, maar dan knal ik met gemak iedereen af, aangezien tegenstanders dan veel lager level hebben. :)

13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ja en ik heb er nog 2 alleen dan een sniper en nog een of ander wapen. 8) Maar goed, nee die uitbreidingen heb ik nog niet alleen als ik kan joinen en makkelijk kan levelen doe ik graag mee. Gisteren ging ik binnen korte tijd van ergens in de level 10 naar level 24. :+ En ik ben nu level 26+ met Hunter. :)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Moet je maar een invite sturen als je hulp nodig hebt of wilt levelen, of de missies wilt doen ofzo. :)

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja die mods zijn erg nep. Ik verwacht dat de volgende Borderlands titel een Battlenet-achtig systeem gaat bevatten. Dit houdt in dat je savefiles op een server staan en je dus niet kan modden.

16. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich maakt het toch niet uit als mensen hun wapens modden? Als hun het leuk vinden maakt het mij niks uit... Ik zou me wapens nooit modden is gelijk de hele game verpest, alles veel te makkelijk en dan is er geen hol meer aan.

Vooral in Borderlands is nog wel het leukst om dikke loot proberen te vinden, als ik een dik ziek wapen vind ben ik gelijk helemaal blij en kan me dag niet meer stuk *) Snap daarom ook echt niet waarom je je wapens zou modden...

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, ik ben intussen al level 50. 8) Ik kwam gisteren een gast tegen die me geholpen heeft en ik was zo level 50 en heb ook bijna alle Achievements nu. :) Ik heb ook een Shield van 'm gekregen waarmee je niet dood kan en nog wat andere zooi. :lol: Maar ik moet zeggen dat het echt een vette game is en erg verslavend. :)

Ik moet nu alleen nog wat missies doen en Claptraps/Repair Kits zoeken. :)

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het hele spel is toch geen ruk aan als je zo'n gemod wapen gebruikt ???

19. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, jaaaah ik kill alles in 1 shot! :{
    Tis juist leuk als je moet vechten voor je leven

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als je het zo'n goede game vind is het zonde dat je het zo voor jezelf verpest hebt dan :)

Deel Deze Pagina