Echt weird ik ging die Madd Moxxi ff doen. Dus ik had eerst zelf 2 arenas gecomplete (de kleine, nog van de proof yourself mission) en toen joinde ik een game van een andere gozer via xbox live daarmee complete ik toen samen de 3 arena. Dus lever de prove yourself mission in, krijg achievement + de skill point. Vervolgens start ik weer me eigen game op en ga ik naar underdome en als ik dan weer in bv the gully ga dan moet ik nog steeds 5 rondes doen, hoe start ik die larger challenges?
Idd, maar het duurt toch een stuk korter, maarja als je je maar vermaakt ! Jap, de grotere challenges zitten in het nieuwe gedeelte dat je opened onder het grote MOXXI bord. Hopelijk heb je ff een paar uurtjes succes!
Jap, de grotere challenges zitten in het nieuwe gedeelte dat je opened onder het grote MOXXI bord. Hopelijk heb je ff een paar uurtjes succes![/QUOTE] OK thnx, zal morgen wel ff daarvoor kijken. De tijd ervoor heb ik wel, heb zeeen van tijd hiero. Maar of ik zin heb in 100 waves is een andere vraag... Pff moet ff wat mensen regelen om het samen mee te doen. Iemand interrese?
Ik ben zo blij dat ik dat nooit meer hoef te doen, het is namelijk heel erg slopend. Ik heb het toentertijd zo gedaan dat mijn level 1 poppetje de pit opstartte samen met mijn vriend zijn level 50 poppetje. Op die manier zijn de vijanden laag in level, zodat level 50 ze zo af kon schieten. Zelfs op die manier heeft de hele zooi ons minimaal 20 uur gekost.
20uur??? dan doe je het nogal sloom o.o oke, het duurt lang maar niet dat lang. Ik zelf wil ze wel afknallen keertje als ik tijd heb met me lvl 50 soldier, is er hier iemand die zin heeft ze xbox paar uurtje voor niks aan te zetten zodat ik ze allemaal kan killen? ;p
OK thnx, zal morgen wel ff daarvoor kijken. De tijd ervoor heb ik wel, heb zeeen van tijd hiero. Maar of ik zin heb in 100 waves is een andere vraag... Pff moet ff wat mensen regelen om het samen mee te doen. Iemand interrese? [/QUOTE]
Ik heb laatst Borderlands ook maar gehaald ik vind het spel enorm gruwelijk behalve online, er zijn teveel mensen die gemodded wapens gebruiken!. En trouwens voor die Waves van the Underdome, is er niet een achievement waar je ze allemaal alleen moet doen? dus ik denk niet dat samen echt werkt als je alle achievements wilt .
Jah online is niet echt leuk met al die onzin wapens, daarom speelde ik ook echt bijna alleen met vrienden of gasten van hier online. Underdome moet je gewoon lekker co-oppen (met Dimlighthero?) gaat veel sneller en als je down gaat hoef je niet weer helemaal bij het vorige checkpoint te beginnnen. En ik denk dat je wat achievements door elkaar haalt, er is niks in BL dat solo-play promoot, eigenlijk schreeuwt de hele game co-op
Ok, ff een lijstje maken lijkt me wel handig 1. DeadlyEnding (50 soldier, voeg me maar toe ) 2. DimlightHero 3. 4. Geen idee welk lvl DimlightHero is, een laag lvl host is wel handig en dan 3 wat hogere spelers zodat het lekker snel gaat Liefst mensen met beetje humour Met dat complete them with 1 character word gewoon bedoelt dat je ze alle 3 moet halen met je zelfde character dus gewoon alle 3 met je soldier ofzo en neit 2 met je soldier en 1 met siren.
Ah alright, maar goed dat je het toch even zegt, ik had anders alles alleen gedaan , maar ik kan wel joinen, ben nog alleen Level 50 though(Hunter) ik heb net The armory gedownload.
Ok nice lvl 50 is goed Dus dan hebben we: 1. DeadlyEnding (50 soldier) 2. OniRyo (50 hunter) 3. DimlightHero????? Ik voeg je nu wel ff toe
Ok, Angelic Ruins heb ik nu bijna klaar. Zit nu ronde 18 wave 4 Dan nog die andere 2. Moet zeggen dat ik die Angelic Ruins niet zo erg vond, heb me wel vermaakt die 20 rondes lekker knallen Vooral lekker na een zware schooldag ff op de bank ploffen, controller pakken en knallen voor het leven! Moet zeggen dit is de eerste keer dat ik het chill vind zon beetje dat andere mensen modded guns gebuiken hierbij is ut toch wel handig is het ietwa sneller
Idd, ik kan me herinneren iets van 1,5 uur voor de small challenges en 2,5-3 uur voor de large challenges. Dus meer dan een uur of 14 kan het niet geweest zijn en dan was de host ook nog niet eens het laagste wat je kan zijn.
Zelfs met laag level host ben je al 3u bezig bij die grote challenges. Je moet toch steeds enemies zoeken als ze niet komen, wachten op volgende ronde etc etc. Op den duur worden die wel saai.
Echt freaking weird, ik ging ff bij xbox live zoeken naar een match voor madd moxxi, dus ik joind ie game is die gozer een lvl 70!!!! siren Echt weird, je lvl kan dus ook gemod worden ofzo...
Je kan alles heel gemakkelijk modden er is zo'n tooltje waar je al je stats en items kan editten. Je oma kan BL modden
Wow das wel knap dat me oma dat kan zonder een xbox/bl te hebben Achja, moet zeggen dat ik voor moxxi ook best modded shield/wapen wil hebben EDIT: Mensen zin om straks om 7 uur ongeveer The Gully of Hell-Burbia larger challenge te doen? Voeg me maar toe!