Mja het modden op BL zelf is meer een fout van Gearbox door het zo debiel makkelijk te maken om die shit aan te passen dmv HEX Editten, er is zelfs een programma voor om alles aan te passen. Maar idd door de USB stick kan ieder kind modden en aanklooien op de Xbox, had ook veel liever gezien dat ze die memory cards normaal prijstte en niet +35 euro voor een 512mb memory card, met in het pad ernaast een 20gig USB stick van 15euro
Tot je de prijs ziet hier een plaatje ervan btw Ding is mij te groot, sowieso houd ik niet van dingen in m'n kamers zonder daadwerkelijk doel
Hij is 11cm groot en hij kost $15. Dat is dan 11 euro als het goed is. (exclusief verzendkosten) Dus die komt zekers in huis
Seriues!?! Ik dacht dat het echt zo'n ding van een halve meter was, link! In dat geval komt hij er hier ook, voor die 11 euro (+verzend?) ga ik niet moeilijk doen, desnoods plak ik hem aan de binnenkant van de plee.
4.5'' staan in verschillende posts op internet! En '' = inch en 1 inch is ongeveer 2.5 cm! 15$ voor de toy, maar weet niet hoeveel verzendkosten ze ervoor zullen/kunnen vragen. Geen verstand van. edit: Ik eis! trouwens een andere cijfer voor de review van Borderlands die hier staat op XBW!
[yt]Nf7wbNkjO_w[/yt]Hier nog een nieuw(erig) filmpje van de DLC, ze gaan iets dieper in het interview dan de vorige.
ik zit met borderlands in the dahl headlands nu zit ik met een missie om onderdelen van een revolver te vinden ik heb er 3 en moet alleen de laatste revolver barrel als ik naar het punt ga dan moet ik bij een heuvel zijn met een olietank maar ik kan dat onderdeel niet vinden weet iemand waar het precies ligt
Volgens mij ligt die in dat autowrak. De marker voor scavenger quests geven nooit de exacte plek weer trouwens alleen de plaats waar je moet zoeken, anders was het geen scaveger opdracht :b:!
Sinds gister is er een nieuwe patch voor BL te downloaden, tot nu toe onduidelijk wat deze precies heeft toegevoegd, het is NIET de grote patch die de hele game scaled and fixt. Tot nu toe is er enkel bekend dat deze ervoor zorgt dat de speciale ClassMods van Crawmerax niet meer verdwijnen. Misschien dat een dev er vandaag wat meer over zegt. Achievements zijn trouwens wel bekend voor de nieuwe DLC: Tourist - 10G Find all 6 Claptrap Statues Muerte la robo-lución - 70G Kill the INAC The Collector - 50G Complete a crazy request for Tannis The Lubricator - 10G Find 25 oil cans Bobble-Trap - 10G Collect 15 claptrap bobbleheads It's so realistic! - 10G Collect 5 3D glasses What a party! - 30G Collect 3 panties, 5 fish in a bag, and 15 pizzas Secret Achievement - 20G Continue playing to unlock this secret achievement. Secret Achievement - 20G Continue playing to unlock this secret achievement. Secret Achievement - 20G Continue playing to unlock this secret achievement. Er zijn ook Avatar items nu op de marketplace en er word gespeculeerd dat deze DLC ook awards gaat krijgen
Hoop verzamel achievements jammer genoeg. Die masks zijn wel tof. Zit ik alleen met 140 punten ipv 160.
Ja de collect chievoos vind ik ook altijd bagger. Gelukkig boeien ze me verder niet zo ... Aangezien Two Worlds II nog niet uit is ga ik direct met deze DLC aan de slag!
Ik ga eerst eens het normale spel uitspelen. Was echt een verrassing voor mij deze game, ben helemaal geen rpg fan maar dit vind ik echt leuk DLC koopt ik misschien later in de vorm van een GOTY-edition
Is ook niet zo heel veel RPG aan, wat het erg toegankelijk maakt. Gamerscore staat ondertussen op 1500/1750 zag ik net. Laat de DLC maar snel komen dan. Kan ik ook weer punten gaan halen om die DLC te kunnen aanschaffen.
Ja dat klopt ook wel. Ben trouwens wel blij dat ik het hele spel in co-op heb gedaan, in je eentje is het toch minder Nu alleen nog lvl 40 en 50 worden en dan op de goty wachten
Oh dat is wel zonde, kun je ze maar 1 keer gebruiken Was bij Fallout 3 juist wel fijn, kon ik van een vriend lenen, installeren en gewoon de DLC met mijn normale versie spelen
http://kotaku.com/5594716/borderlands-claptrap-toy-is-so-good-we-wont-call-it-cel shaded Nu nog een winkel vinden...
Zou me verbazen. Die eerste DLC disc had dat ook niet. Gewoon aan mn maat uitgeleend en die heeft ze nu ook allemaal op zn hdd staan en kan ze gewoon spelen.