1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PM? O-)

2. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als die goedkoper is dan 31 euro ben ik ook wel benieuwd .

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    www.all4games.nl

Aub! Nog geen 23 euro en je kunt er met I Deal betalen, zelfs met PayPal mocht je wel eens te lui zijn om codes erbij te pakken. :+

Edit: Prijzen kloppen al niet meer. In eens een tientje hoger, maar ik kan je beloven dat ik hem goedkoper had. Waarschijnlijk een foutje van ze geweest.
    Vorige week was die hier nog een tientje goedkoper.

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    EDIT

Laatst bewerkt: 31 jan 2011
  5. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check zn edit :)

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Heb een tijdje geleden dit gepost:

En dat vraag ik me nog steeds af. Wil hem toch wel weer opnieuw kopen, tof spel! Maar dit is wel een big deal voor mij.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Iemand die mij misschien kan vertellen hoe de laatste missie van de SP heet? Dus zonder DLC.

Ben nu in Trash Valley ofzo en moet een test doorstaan en een stukje van de sleutel bemachtigen. Aangezien je niet ''echt'' door kan na de verhaallijn wil ik bovenstaande graag weten.

Bij voorbaat dank!

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    laatste stuk speelt zich af in de Eridian Promontery ofzoiets en de laatste quest is: "Find Steele"

BTW: als je de "United we stand" achievement zou willen halen mag je me altijd een seintje geven, ik moet deze ook nog ;)

Laatst bewerkt: 22 feb 2011
  9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt, maar ik denk dat ik co op nog niet ga doen. Ik hoorde dat er het een en ander aan problemen waren ivm de SP savegame of zoiets. Heb er teveel tijd ingestoken om daar gerotzooi met te krijgen.

Find Steele, zal het onthouden, kan niet lang meer duren zo denk ik.

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Hoezo zou je niet 'echt' door kunnen gaan met de verhaallijn? die is dan toch ook afgelopen. De sidequests zijn dan nog wel te halen hoor. Het is geen Fallout 3.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O, doelde meer op de DLC en dergelijke?

Dus ik kan na de credits van het originele spel gewoon de side quests en dergelijke nog doen en DLC???

Meende steeds iets over Borderlands V2 ofzo te horen.

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Als je klaar bent:

[SPOILER1]Kan je verderspelen, en na de credits is er zelfs nog een zeer korte epiloogmissie, en zijn alle sidequests nog af te maken.
    Als je daar genoeg van hebt kan je via het hoofdmenu playthrough 2 opstarten met het huidige karakter(deze neemt alles mee) mocht je terug willen gaan naar playthough 1 dan kan dat ook weer via het hoofdmenu(met je ziek hoog gelevelde karakter) Dat geld ook voor de DLC[/SPOILER1]

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, waar ik dus eerst aan een 8 voor deze game dacht, mede dankzij het feit dat veel missies op elkaar lijken, wil ik nu een hoger cijfer geven. Ik vind het nu wel een 9 waard, maar dat is omdat ik dit bericht helemaal top vind om te lezen.

Ik zat verdorie eerst allemaal side quests te doen en nu hoor ik dit. 8)

[SPOILER1]Ben level 33 en zit in die missie van die test en dat stuk vault sleutel. Het moet te doen zijn, als er maar niet teveel oproepen waarin weer een aantal side quests te doen zijn. Meenden een hele tijd geleden hier ook te hebben gelezen dat sommige mensen de game op level 30 ofzo al hadden uitgespeeld. Ben ik even blij dat ik de GOTY voor een koopje heb gekocht.[/SPOILER1]

14. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnekort ook maar weer eens verder met deze topgame!

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nog even een vraagje:

Als ik de game uitgespeeld heb en ik wil side quests en DLC doen erna, kan ik dan nog wel door via te saven aan V2 beginnen??? Ik weet niet of daar een bepaald punt voor nodig is, maar ik wil op mijn gemak kunnen bepalen wanneer ik aan V2 begin. Dus doormiddel van saven na het verhaal en de side quests en DLC aan V2 beginnen? Hoop dus dat er geen beperkingen op zitten om aan V2 te beginnen.

Het komt er op neer dat als ik na de verhaallijn alle quests en DLC heb gehad, dat ik dan met het level wat ik dan heb aan V2 kan beginnen of niet???

16. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    ja

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Bedankt.

Zit nu alleen met het probleem dat ik de laatste eindbaas niet verslagen krijg. Ga echt iedere keer dood en die mongool schiet gewoon dwars door alles heen waar ik probeer te schuilen.

Smerige irritant. Ben je zover, krijg je dit. Bijna level 35, maar krijg dat niet gedaan zo. Heb al de helft van mijn munitie erdoor geschoten en straks heb ik geen geld meer om ressurection ofzo te betalen. Wat the fuck. :mad:

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik had deze vanmiddag maar weer eens opgepakt. Echt een vet spel in co-op. :)

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Kan ik die eindbaas van het originele spel ook in CO-OP doen zonder in de SP daarna problemen te krijgen?

Als dat kan, voeg me dan aub even toe. Mocht je me online zien, dan wil ik graag die eindbaas even doen.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    De kans bestaat wel dat als je in co-op gaat je game fucked up raakt.
    Dan komen er een aantal missies die je al gehaald hebt opnieuw te staan en die kun je vervolgens niet 'afhandelen'.

Maar heb je moeite met de eindbaas?

Deel Deze Pagina