1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die DLC kost onderhand al meer dan het spel zelf heeft gekost :+
    Dat word een goty versie met de dlc op een dvd erbij :p
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Degenen die Crawmerax hebben omgelegd, hebben jullie dat normaal gedaan of de glitch gebruikt?

    En is hij niet te solo-en ?

    EDIT:
    Net zombie island en de armory gedownload. Ik heb 1 1/2 playthrough gedaan. In de 2e playthrough level 50 gehaald (en niet verder gespeeld). Kan ik die DLC dan beter verder spelen in pt2, of gewoon in 1 (lijkt me niet)
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben maar in pt2 begonnen aan de DLC. De eerste quest op zombie island is level 42 :x

    EDIT:

    Hmmmm, erg wennen weer aan de besturing na een lange tijd niet te hebben gespeeld en veel andere games.
    Ik heb de sensitivity 2 keer omlaag moeten zetten en voor mijn gevoel loopt het ineens enorm sloom...

    EDIT2:
    jammer dat de money cap ook niet omhoog is gegaan...
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2010
  4. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, al is het niet echt een probleem. Zolang je gecapped bent kan je altijd een aangeboden item in de winkels kopen (Eerste leuke wapen wat ik zag in Armory was cap kosten..).

    Zombie Island is idd zo'n lvl 42-47 op pt2. Speel altijd coop en was hier ook te gemakkelijk, al maakt de humor het goed. Armory is wat pittiger ;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij is Zombie Island ook best pittig als je er zo rond je 42e aan begint. Je krijgt soms echt een hoop ineens op je dak ...

    Crawmerax zal ik wel nooit aan toekomen ben ik bang... die is vast niet te solo-en :eek:
     
  6. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee. We zijn nog maar net lvl 52 ;) Je kan altijd coop spelen heh? Wil best coop spelen :): Al is iemand anders misschien een betere optie. Wil m'n main char graag op hetzelfde lvl houden als m'n coop-maat en m'n soldaat is maar 47 :eek:
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ingevuld :)
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb hem ook ingevuld, alleen ben ik nog bezig met de DLC, dus moeilijk de vragen te beantwoorden wat mijn fav enemies waren :)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zolang je maar drifter als least favo invoert :+!
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb nog steeds wel moeite om weer lekker te headshotten met mijn hunter. Die kopjes van die zombies zijn soms ook zo klein, zeker als ze ver weg zitten... :D
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Helemaal als ze naar achter hangen :p Mja ze vallen snel zat met een explosive/fire sniper ik hoefde niet eens te critten om ze in een keer te killen
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Klopt, maar ik wil natuurlijk zo snel mogelijk zoveel mogelijk braaaaaaains :D
     
  15. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Shotgun headshot > all.
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ben nu net begonnen aan de armory DLC op 2nd playthrough. Damn, dat is dan ineens best wel pittig! Zo'n badass engineer moet ik echt vaak raken. Al een paar maal dood gegeaan :eek:

    Wel een mooi level tot zover..
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik blijf het pittig vinden op 2nd playthrough. Wel leuker is dat ik nu veel meer oplet welke power (fire,acid,etc) ik tegen welke enemy gebruik. Ook gebruik ik nu meer verschillende wapens.

    De drifters zijn idd ruk.... bleeerek!

    Ook wel gaaar dat als je het spel verlaat je steeds weer in junction begint ipv de laatste save paal....
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat vind ik ook het enige minpuntje aan deze toch wel erg vette DLC
     
  19. Priest

    Priest Just Live Your Life.

    Berichten:
    1.042
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekent over een GOTY editie zoja is er ook al een datum?
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vind de kwaliteit van de DLC bij deze game ook echt super. Erg groot, veel quest, goede kwaliteit, mooie levels, etc. Kunnen andere gamestudios een voorbeeld aan nemen. Als ik kijk naar die nieuwe DLC voor ME2, dan kan ik alleen maar denken, is dat alles ?
     

Deel Deze Pagina