1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    IK wil je wel helpen maar heb nu geen Gold, Loop gewoon eens door de DLC regio's heen en gebruik enkel sniper rifle. Dan gaat het snel.
    Hier ben ik het maar gedeeltelijk mee eens, Ik vind het geweldig om steeds tussen wapens met kleine verschillen de beste keuze te moeten maken. Maar meer typen wapens staan mij ook wel aan. Flamethrower/acid gun/sawed off shotgun en dingen als 4burst rifle of 5burst rifle. hierdoor zijn er dan nog meer keuzes :9

2. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Maar krijg je in je tweede playthrough meer xp per kill?

3. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    XP per kill is afhankelijk van het verschil tussen jouw level en de mob's level. Omdat Mob's in PT2 een hoger level zijn zul je waarschijnlijk ook meer xp per kill krijgen

4. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Gaat een beetje moeilijk als ik de quest niet heb gekregen en Ned
    heb vermoord. Kan 'm dus ook niet inleveren

Ik ben level 42 en enemies zijn level 34. Krijg maar 6 xp per kill 8)

5. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Braaaiins krijg je van TK-baha

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253

even wachten op 17 augustus want dan is gamescom en daar is het spel ook aanwezig :)

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  7. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik hoop dat Borderlands weer volledig co-op te spelen is en modbaar :D

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Idd! Modbaar weet ik niet of dat leuk is nooit gebruikt :p

een zin snap ik eigenlijk niet van het stukje:
    'De release vindt plaats in fiscale jaar van 2013 van de uitgever, dat van start gaat op 1 april 2012'??

9. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat je nu nog borderlands hebt gemod, want Microsoft is heel streng hiertegen aan het optreden.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb zelf niks gemod. Weet zelf niet eens hoe het moet. Ging co-op met een vriend die wel modded wapens en armor had, die had hij gedropt en had ik opgepakt. Dat wist ik pas toen hij het zei. Was net nieuw met de game, dus dacht dat het bij het spel "hoorde" als je het had uitgespeeld ofzo. Ook die modded quest dat je een schild moet inleveren maar die niet gecomplete wordt...

Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  11. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Uitgevers werken met een andere jaartelling om het maar even makkelijk uit te drukken. Geen idee waarom eigenlijk.

12. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wat als een vriend zegt van : Hier is een beter wapen en je pakt het op en je bent level 69 zoals bij mijn character is gebeurd? |:-

13. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me af, ik krijg vandaag de GOTY van borderlands met alle expensions..
    ik heb toendertijd alleen borderlnads gespeeld (en uitgespeeld)
    als ik straks de goty heb hoe start ik dan verder het spel?
    kan ik zelf kiezen welke uitbreiding ik eerst speel of?? (dan kan ik nu ff spieken hoe de achievs zijn haha!)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    De GOTY ook maar voor de PC gekocht. Net zo cheap als de 360 versie die ik ook heb.

Draait als een tierelier atm en dat had ik niet helemaal verwacht met de systeemeisen onder processor.

15. zinthazonez

zinthazonez Member

Leuk Bevonden:
    0
    we hebben met 4 man sterk borderlands uitgespeeld en erna afzonderlijk verder gegaan, de mods die in dit spel mogelijk zijn hebben het verder spelen van deze game voor ons verpest.... nepwapens, nep shields gemaakt door mensen die het vervolgens aan het spel toevoegen, online in jouw game komen en je game verneuken...
    hoop dat hier bij een volgend deel aan gedacht wordt en eventueel voorkomen!

verder vond ik borderlands te gek op dit euveltje na.....:thumbs:

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb je post ook al eens gelezen als een kritiekpunt in een van de vele reviews.

Borderlands krijgt zo rond de 8 gemiddeld geloof ik, dus er is nog een hoop werk voor die Gold Awards gaat krijgen.

17. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    \o/

18. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Goede deal voor de DLC, is het zeker waard. :) Behalve de Underdome dan. ;)

19. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ga opnieuw beginnen met Boderlands. Jaar geleden gestopt omdat ik niet verder kwam vanwege de sterke tegenstanders. Ik was te zwak om er door te komen. Iemand tips voor mij om snel te levelen? We gaan het wel splitscreen doen. Heb al wel gelezen om zo veel mogelijk side quest te doen.

nog een vraagje: wat betekenen die groene of rode pijltjes achter sommige eigenschappen van wapens?

20. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    De pijltjes betekenen of het wapen in die categorie beter of slechter is dan je huidige wapen. (Alle) sidequests doen is inderdaad de beste manier om de moeilijkheidsgraad te beheersen.

Deel Deze Pagina