1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welke site kon je ook alweer die betekenissen van de rode teksten bij wapens vinden ?
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks!

    Ik vind het echt een erg vette DLC. En nu ik wat geleveld ben is het ook weer een stuk makkelijker. Levellen gaat ook wel snel in 2nd pt.

    Alleen loop ik nog steeds met dezelfde wapens rond als voor de DLC, ik vind gewoon niks beters :mad:
    Mijn secondary weapon was een shotgun, maar is nu een pistol. Dat wapen ownt :D
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar (in welke area) kan ik ook al weer Moxxi vinden ???
     
  5. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    In the Fathoms, je kunt ws ook wel het groene diamantje volgen ;)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik kreeg een berichtje van haar dat ze quests heeft. Geen idee waar haar te vinden, geen quest om aan te klikken dus. Eens kijken waar die Deep Fathoms ook alweer zijn ...

    EDIT:
    als ik een kleine aanpassing aan de game zou mogen doen, dan zouden op de map de sterretjes selecteerbaar zijn, zodat je op de map kunt welke exit (naar welke map) dat is...
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ja, dat zou inderdaad een aangename verbetering zijn. Fast Travel had er ook wel in gemogen, in deze DLC. Nu rijd je steeds op en neer, of moet je uit de game en dan weer SP starten, zodat je weer in T-bone Junction komt.
    Qua omgeving en variatie wellicht wat eentonig, maar goed, wel weer nieuwe wagens erbij. Gebruik zelf de monster veel, zoekende missiles zijn ideaal.
    Is wel een DLC waar je behoorlijk lang mee bezig bent. Je bent al even zoet voordat je alle missies hebt gedaan (moet er nu nog een paar, waaronder die Crawlermax ofzo).
    Die loot area is ook leuk, flink wat kisten open maken, al had ik er het liefst onbeperkt in rond gelopen, om goede wapens uit te zoeken. Nu pak ik gewoon zo veel mogelijk op om te verkopen, aangezien er in PT1 weinig goeds tussen zit.
    Wordt denk PT2 nog eens spelen om te levelen, ben nog niet eens 52 nu.
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben in PT2 begonnen en levellen gaat lekker snel. Ben al bijna level 59 :D

    EDIT:
    was het overigens zonder de DLC niet zo dat als je dood gaat en respawned dat de enemies/bosses niet terug waren tot full health ?
    Als ik nu dood ga en de enemie was 75% dood, als ik respawn dan is de enemie weer 100% full health ??

    Ik heb nu moeite langs een badass fireskagg ryder te komen. En telkens als ik dood ga is dat beest weer op full health ?!?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, wisselde dacht ik. Soms waren ze weer (bijna) full health.
    Moet zelf nog Crawlermax killen en weer zo een tijdrekkende missie, 100 prissoners / skags etc. Wellicht straks of morgen ofzo maar weer mee verder.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand tips for General Knoxx ???

    Ik kreeg hem 3/4 down, toen kwamen de devastators, ook die gaan down. Ik begin een ammo probleem te krijgen. Dan komen er steeds weer medics en is Knoxx ineens weer full health.
    En dan zit ik haast zonder ammo...pffff

    EDIT:
    overigens belachelijke respawnkosten: 2.7 mil !!! :x
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hehe, dan heb je gewoon teveel geld :+

    Ik weet niet met welke klasse je speelt maar heb je geen class mod met ammo regen?
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb hem :) koste me 2 respawns a bijna 7.5 mil :x

    EDIT:
    Die Knoxx zag er wel Bad Ass uit :D
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wist niet dat Crawmerax onderdeel was van een quest. Om de achievement val alle quest te krijgen moet je hem dus ook killen ????

    Hmmmm, als iemand me daar mee wil helpen, yes please :D
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Moet die ook nog eens. Bij mij in PT1 is ie 61, bij anderen in PT2 schijnt ie 74 te zijn, dat is damn hoog ineens.
    Vind die secret achievement waar je ineens paar miljoen kwijt bent ook best vaag. Wellicht een verwijzing ergens naar ofzo.
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Overigens heb ik het spawn record weer gebroken: 3.9 mil :eek:

    De teller geeft maar max 9.999.999 aan, maar als je verkoopt telt het onder water gewoon door :D

    Moeilijkste enemy voor mij is een badass fire sagg met een badass midget erop. Die rapen me gewoon :eek:
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2010
  16. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Hij is toch maar 64? Heb niet echt goed gekeken :) de loot maakt het wel waard :)
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben er net naar toe gegaan. L64 inderdaad. Geen idee wat ik moet doen, maar na 3 deaths (a bijna 9 mil respawnkosten :x) ben ik er maar mee gekapt. Lijkt me niet dat die solo te doen is. Ik ga al dood door die kleine krabben...
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja je geld telt gewoon door, het past alleen niet meer in de GUI :+
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is volgens mij pas sinds deze DLC, daarvoor telde het niet door.
    Op zich wel lekker, kun je dure dingen gewoon blijven oppakken en verkopen.
    Niet dat ik er wat aan heb, koop zo goed als nooit wat, wil alleen steeds balkje op 9.999.999 oid blijven houden. :+
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Waar is de circle of duty '?

    Ik ben 61 geworden. Als mensen hem nog co-op willen spelen add mij dan. ik wil graag nog circle of duty doen (en eventuele andere quests) en natuurlijk crawmerax! :D
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010

Deel Deze Pagina