[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Explosive vind ik niet zo heel sterk.
    Heb lang gedaan met een shock shotgun, maar dat is nu een corrosive geworden, die het erg goed doet in deze uitbreiding. Heb een explosive rifle, op zich ook niet verkeerd. Een fire smg gebruik ik ook regelmatig, doet het ook erg goed. Rifle is bij mij betrekkelijk snel leeg bij intensieve gevechten en ammo regen gaat behoorlijk traag, terwijl ik met mn smg behoorlijk door kan knallen. Maar goed, zo heeft iedereen zijn/haar favo wapens en elementals.

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb even met Krom's sidearm rondgelopen maar toch lijkt shock me het slechtste element. Corrosive werkt behoorlijk goed en ik heb een monsterlijke fire repeater met 4x elemental damage die alles wat ook maar op een bandit lijkt helemaal affikt :+

ahhh heerlijk spelletje, Borderlands..

3. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Fire en Corrosive lijken mij inderdaad ook sterker dan de andere 2
    Fire voor bandits en Corrosive voor Crimson Lance, meer heb je eigenlijk niet nodig

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Twitter: mikeyface

Claptrap Episode 3 release quite imminent. Like, most quite.
    about 1 hours ago via TweetDeck

Dus, nieuwe episode. Ze zullen wel ff niks te doen hebben gehad bij afdeling animaties :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Of ze kondigen daar nog zo'n fenomenale DLC mee aan :D Mocht er ooit een "DLC of the year" prijs worden uitgedeeld dan stem ik 100% op Gearbox voor the Secret armory. Ik heb daar volgens mij meer uren speelplezier uitgehaald dan uit de gemiddelde retail release

tot je in secret armory ineens badass corrosive lance tegen komt, dan moet je echt wel een sterk fire wapen als backup hebben :)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    [yt]_RC7osMHRkI[/yt]

En hij ist er !

Er komt zoiezo nog een DLC :b:! En idd dit is verreweg de beste DLC op Marketplace atm.

Een echte man gebruikt explosive :+

Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    My Man! :D Explosive sniper FTW!

8. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Lachen filmpje, vind die stem van die claptrap echt hard! Ik wil nog steeds een mp3tje van dat hij zegt tumtiedumtiedum, dat doet hij vaak in new haven als hij op die knopjes drukt.

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Kun je dit spel met zijn 2en online co-op spelen en is het een aanrader daarvoor? :)

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Detonating Cobra = [​IMG] :cool:

Jah zelfs met z'n vieren ;)! Hoe meer mensen er joinen hoe meerb/betere loot en vijanden je krijgt.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  11. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Maar je kunt dus ook gewoon het hele spel met zijn 2en spelen? :)

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jap! Dat is eigenlijk de bedoeling, het spel is gemaakt voor Co-Op :b:!

Alles past naadloos in elkaar en je kunt alles met een friend doen, de tweede speler is ook gewoon een volwaardig speler en niet een soort half bakken slaaf van de host zoals in sommige andere games :+

Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
  13. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Dank voor het antwoord, zal es gaan rondkijken of ik hem ergens goedkoop kan vinden :)

14. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zojuist the docter ned dlc gecompleet.

nu heb ik die andere 2 ook gedownload maar zoek menen om mee te spelen interesse voeg me toe.

<-------Gamertag

15. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    kzoek mensen om de tournaments mee te doen komop mensen add me .

16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Net weer even stukje Knoxx op PT2 geprobeerd, maar dat is solo gewoon niet leuk meer. Heb geen goede rifle (explosive element sux). Heb zo een gruwelijke hekel aan die k*t lance drobe's. Die blijven maar komen en knallen je helemaal kapot. Paar keer met de monster knallen en je moet uitstappen omdat die op ontploffen staat. Met turret en rifle / shotgun flink op lopen knallen, maar als ze blijven komen overleef ik dat ook niet lang. Heb je er weer 2 dood, wil je weg, komen er weer 2.
    Dan maar door racen, maar als ze achter je aan komen, in de verte weer nieuwe komen en dan tussendoor ook nog eens troepen en laser turrets je pad kruizen, ben je weer zo weg. Heb hier zo geen zin in, dan maar niet op deze manier levelen, wellicht weer eens een keer een poging in co-op wagen.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb ook Knoxx op PT2 geprobeerd en dat was in het begin inderdaad echt ff zwaar. Ik had ook nog een oude explosive sniper uit PT1 en die bracht me nergens. Totdat ik een Corrosive Pistol vond en daar heb ik bijne de hele expansion solo mee uitgespeeld.

Moraal: ga een corrosive weapon zoeken/kopen en dan kun je 90% van de enemies makkelijk aan. Voor de rest gebruik een fire weapon!

Als je in je autootje zit moet je die drones gewoon negeren en met de afterburner ze achter je laten. Ik heb eigenlijk nauwelijk last gehad van die drones. Maar ook die gingen met 2 hits van mijn corrosive pistol down!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat goed werkt tegen die drones is een shotgun, masher revolver of skullmasher sniper. Allemaal met kogel spread, dus makkelijke critjes scoren.

Vond zelf alleen het begin soms een beetje tricky, maar omdat ik co-op speelde en eigenlijk het beste van het beste gear had hebben we nooit echt problemen gehad.
    Moet wel zeggen dat ik op m'n Mordecai best wel anaal verwend werd soms solo, geen pretje.

Maar zoals Gakki al zei gewoon lekker voorbij rijden en alleen die Lance karretjes killen.

Als je echt gear problemen hebt kan ik je wel een lading guns geven, wel heb ik laatst een grote schoonmaak gehouden dus heb niet zoveel over maar wellicht is het beter dan wat je nu hebt.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, heb een corrosive shotgun en die is op zich wel prettig, maar vind hem nog niet fijn genoeg tegen de drones. Zou fire smg eens kunnen proberen, heb ik al enorm lang, maar blijft fijn omdat fire zoveel damage blijft doen. Wordt dus weer eens op zoek naar een corrosive rifle (waarom heb ik die laatst dan ook verkocht ipv explosive).

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik ben zo op m'n Blast Master geleveled: Wapens

Af en toe geswitched naar fire of een dikke spread launcher voor die Midgets maar toch veelal met deze wapens.

Enigste problemen die ik had was m'n eerste ritje naar Moxxi toe, verders niet echt meer doodgegaan eigenlijk.

Deel Deze Pagina