1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Voor drones gebruik ik ook lightning IMO. behalve hun dikke shield stellen ze weinig voor. Gewoon ergens(shocktroopers) een mooie electrocution rifle vandaan halen en gaan!

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iemand van het officiele forum heeft een comic van de Intro Song gemaakt, best nog leuk gedaan dacht ik zo:

3. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Zeker nice comic!*)

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    UNTIL WE CLOSE OUR EYES FOR GOOD!

is ook goed nummer :D

Maar idd egt tof gemaakt!

ken je deze ook DrokZ?
    De perfecte samenvatting van BL dacht ik zo ^^

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb altijd een wapen per damage element in mijn inventory bij me, dus altijd een fire/corrosive/shock/explosive bij me.

Shock vond ik het minst bruikbaar. Moet overigens wel zeggen dat mijn hunter ignore shields ability heeft ...

6. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf lange tijd shock shotgun bij me gehad. En met regelmaat shock als element van mn turret. In deze dlc doet corrosive het goed en tegen de corrosive troopers helpt fire good. Wellicht ook weer eens met fire smg proberen, of shock wapen zoeken tegen de shields (wellicht dat het helpt bij de drones). Wil zelf mn inventory altijd zo leeg mogelijk hebben, en achteraf heb je dan weer te veel verkocht. :+
    Nadeel is dat de shops vaak tegenvallende wapens/shields aanbieden voor hoge prijzen, maar je onderweg af en toe echt goede wapens tegen kunt komen.

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    jah wel een leuke ;) Meisje die dat gemaakt heeft was volgens mij ook de winnaar van de costume contest.

Er is gister trouwens een nieuwe Borderlands RockRap uitgebracht, best wel goed gedaan.

[yt]R0bFZ52i8oc[/yt]

8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waar haal ik de mp3?:cool:

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Youtube downloader
    en dan een converter ergens van dan halen *).

Zoek nog altijd naar een mp3tje van die tumpipidum van die claptraps :p

yay gevonden

Laatst bewerkt: 30 mrt 2010
  10. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Hehe, nice. Beltoon ook maar eens op mn mob zetten. Vind Best Ringtone!!.np3 wel aardig en niet te nerdy. :p

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Er is een lijst op het officiele forum van wie het meest heeft gespeeld:

TOP 3 LONGEST PLAYERS:

1st - Tyr x: 1704 hours (71 days)

2nd - Dwawof: 744 hours (31 days)

3rd - KooriiShiemu: 640 hours (27 days)

71 dagen dat is sinds launch 10 uur per dag :emo:

Niet normaal meer sommige gasten, dacht ik ff dat m'n 300~ uur verschrikkelijk veel was... (M'n Rapr account trackt pas sinds 11 jan m'n echte gametijden en je kan maar per 3 uur manual tijd toevoegen)

Laatst bewerkt: 31 mrt 2010
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, dat is ook gelijk even 1000 uur meer dan de nr2.
    Kan best begrijpen dat je er vele uren in stopt, maar zoveel. :eek:

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon je xbox 24/7 aan laten staan! :cool:

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Borderlands heeft de MOST POTENT VIDEOGAME CRACK AWARD gewonnen van Games Radar 8)

:9 Kan ook jah, beetje slecht slapen alleen als zo'n V8 in je kamer staat te ronken.

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  15. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of het zijn gewoon 3 broers die 1 xbox delen en idolaat zijn van die geweldige spel!

16. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Niemand die de 2e dlc wil halen ik heb nog 3 man nodig om ff die tournamenten te spelen.Uiteraard help ik je met alle achievements die jij eventueel nodig hebt.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Haha op de GearBox forums zijn een heleboel woorden omgedraait.

Zo hebben alle forum gedeeltes en klasses een andere naam en veel woorden verrandert. Zo heb je nu pants inplaats van DLC, aangezien iedereen het zo'n beetje over de DLCs heeft komen sommige posts er best hilarisch uit. Een heleboel andere dingen zijn ook nog verrandert zoals bijv: weapon = apricot
    bitch = nice lady
    borderlands = magical pony adventure

Best geinig, check't : http://gbxforums.gearboxsoftware.com/forumdisplay.php?f=71

Wil best wel's een level 10 game hosten voor je zodat je het iig kunt halen. Denk dat iedereen de Moxxi DLC al heeft uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 1 apr 2010
  18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf Underdome niet en trekt me ook niet.
    Net nog even stukje PT2 van Moxxi gedaan. Zo hinderlijk dat je niet kan fast travellen. Werd het net even zat, en volgende keer moet ik weer helemaal naar prison toe zien te komen, waar ik nu al geen zin in heb. Soms lijkt de balans ook beetje zoek, ene keer knal je ze zo af en andere keer ben je zelf zo weg. Levelen gaat iig wel redelijk rap, maar heb ook nog geen zin om in mn eentje die eindbaas op PT1 te proberen. Co-op is iig veel chiller.

19. Priest

Priest Just Live Your Life.

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen me beide toevoegen om te spelen :D

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Die balans is idd een beetje krom aan het begin, je levelt net niet snel genoeg om het level verschil goed te maken, dus heb je vaak dat enemies 2 levels hoger zijn wat bij Badasses nogal een verschil maakt O-)
    Heb voor een vriend een Knoxx geregelt en ik merk toch we dat we soms wel iets te makkelijk doodgaan, zeker die shock badass knalt je in een schot dood bijv. (Shock damage is geboost in de patch, en het werkt dubbel zo goed tegen shields) en als ze dan ook nog's transfusion grenades naar ons gooien ben je nergens meer veilig en lig je achter cover op de grond zodat je ook geen second wind kunt krijgen :+

Dat rijden is idd niet echt een pretje maar om "technische limitaties" zijn er geen fast travel stations gemaakt, blijkbaar.

Deel Deze Pagina