1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Dr. Ned's zombie island 4 the win!:+

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Best apart dat ze nu reclame maken voor Dr Ned en Underdome, maar geen prijs erbij geven in de ad. Waarom dan niet gelijk een pack met de 3de erbij.

Vanmiddag met een maat Underdome gedaan, maar damn, gaat lang duren zeg, die 20 rondes. Zeker als je een keer dood gaat en ronde terug gezet wordt, er steeds meer / sterkere enemies komen en meer nadelige elementen. Na een paar uur zaten we nog pas bij round 9 ofzo, nog niet eens op de helft. En toen moest ie weg, dus konden we weer stoppen. :+

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je moet ook echt offensief spelen ;) Een beetje in een hoekje iedereen rustig snipen duurt echt uren. Beste kun je gewoon verstandig rondrennen en dekking zoeken wanneer het nodig is, of als je down gaat zorgen dat gemakkelijk weer een Second Wind kan scoren.

Er zitten ook maar 2 DLCs op deze pack omdat ze Knoxx + Nieuwe op de volgende gaan doen :b:! (nog geen info over volgende DLC)

4. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, maar dan nog duurt het erg lang. Komt veelal voor dat ze ergens boven blijven staan en dan moet je wel naar hun toe. Maar goed, als je met een uur klaar was, zou je ook zo zat zijn van die dlc. :)

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Had vandeweek mn Borderlands DLC op disc binnen. Dacht zal ik wel die disc er elke keer in moeten doen om te spelen, maar dat is helemaal niet zo :D

Hij installeert de DLC op je HDD en je hebt alleen je borderlands cd nodig om te gamen. Dus als het goed is kan ik de DLC disc aan mn maat even uitlenen zet hij ook alle DLC op zijn eigen xbox en dan neem ik hem weer mee.

Kan iedereen gratis de DLC spelen.. naja hij had ze allemaal al behalve the Underdome. Maar wel apart, je kan zo aan iedereen de disc even uitlenen aangezien je de disc zelf niet nodig hebt om te spelen.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Alle 70 achievements gehaald :D

Completionist
    Completed all missions in Secret Armory

Sneaky Little Buggers
    Killed each of the loot midgets

Nu nog ff wat Pearlescent loot scoren. (heb alleen 2x omega shield)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, wil ik ook. Ik moet nog steeds Crawmerax en Circle of duty (voor alle quests). Dus als iemand ooit trek heeft ....

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nice. Ik moet nog 2 arena's (20 rounds) doorstaan, maar die komen vanzelf wel. Wellicht van het weekend.
    Tussendoor nog wat challenges proberen te completen en weapon profiles omhoog te gooien. Combat rifle is bijna 50, en daarna wil ik andere wapens nog verbeteren.
    Rocket Launcher gebruik ik nauwelijks, vind die echt niet chill met een soldier. Moet tich keer op/voor een psycho knallen eer die dood gaan, zelfs met een rl met 2000+ damage.
    Schijnt met andere klasse (Brick dacht ik) stuk beter te zijn.
    Sniper vind ik nog wat mwoah. Heb diverse geprobeerd, maar zoom blijft matig tov andere wapens en een hoge accuracy zorgt er nog steeds niet voor dat ie echt accuraat is op langere afstanden, waarbij ik snel pistol of rifle kan pakken.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Klopt, is bij bijvoorbeeld Oblivion ook zo. :)

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :+ Ja idd erg vaag. net even Underdome bij een maat van me er op gezet. Hij vond het een waste of money, maar nu was ie zo gratis :D

Haha misschien een idee om de disc door te geven zodat iedereen ze gratis erop kan zetten of voor een kleine vergoeding. Of ik verkoop hem gewoon weer. Wel handig voor mensen met een groep Borderlands spelers die de DLC nog moet hebben, kunnen ze em onderling uitwisselen.

11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Aangezien deze game nu maar 25 euro bij Bartsmit is wil ik hem ook graag kopen maar is het nu nog Slim om het te kopen? Of word het spel nog steeds heel actief gespeeld zodat ik ook makkelijk met random mensen in een groep kan?

12. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Normaal speel ik deze game bijna altijd met kennissen, maar de paar keer dat ik vergeten was hem op priv match te zetten zat er echt redelijk snel iemand random bij.
    Is nu wel al een weekje of 2 geleden, maar je kan zeker nog genoeg mensen vinden die het online spelen. Sowieso zou ik de game daardoor niet laten liggen want het is echt een pareltje! Hij is inderdaad wel leuker in coop (maar geldt dat niet voor alle games..), maar dat maakt op zich de single player niet minder vermakelijk.

Ja kan trouwens nog altijd via fora iemand zoeken die het (eventueel opnieuw) wil spelen, of natuurlijk een vriend overtuigen het ook samen met jou te kopen! :)

13. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor de snelle Reactie:thumbs:

Maar zie je dus altijd mensen rondlopen als jij aan het Questen bent? Of moet je dan echt de game op Multiplayer zetten? Ik snap niet echt goed hoe het nouw werkt wanneer je met andere mensen speelt online en in je eentje.

14. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee je ziet niet allemaal ghosts van mensen rondlopen ofzo, ze (max. :cool: moeten je game eerst echt joinen. Je kan ofwel gewoon offline spelen, ofwel zoek je een game om te joinen, ofwel speel je online in een public of private match. Bij public is het eigenlijk hetzelfde als je offline zou spelen, enkel kunnen dan andere mensen je mid-game gewoon joinen. Een private match, de naam zegt het al, kan je opzetten als je enkel met friends wil spelen bijvoorbeeld.

Het spel neemt de wereld aan van de host. Dus ook al ben ik bv. hogere level met meer gear en meer unlocked places, als ik jouw game zou joinen kan ik gewoon met al m'n spullen spelen maar enkel me bewegen naar de plekken die jij al unlockt hebt.
    Ben ik daarentegen host en jij zou mij joinen, dan kan je ineens overal op de map al heen zolang je in m'n game zit. Je kan gewoon items, exp, etc. verzamelen en houden natuurlijk maar als je dan nadien zelf terug op je eentje speelt moet je natuurlijk nog wel de quests etc. doen om die plekken te unlocken.
    Hm het klinkt wel niet echt duidelijk, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel? Op zich gaat het allemaal erg vlot dat in/out of games hoppen enzo, zolang je maar met iemand speelt van ongeveer dezelfde level dat je wat dezelfde quests kan doen. (Tenzij je natuurlijk gewoon wil exp farmen.)

15. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Dus als ik het goed begrijp speel je gewoon eerst Offline. Als je dan gaat zoeken voor een game dan kom je dus wel alle andere spelers tegen?(Soort van Online ga je dan?)

16. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Je kan ook direct een game zoeken of met een vriend beginnen spelen. Je hoeft dus helemaal niet offline te beginnen.

Maar het echte begin kan je best even snel doorspelen zodat je alle basic things unlockt zoals toegang tot de vending machines en die buggy om je sneller mee te verplaatsen. Gaat wel snel hoor. Maar als je een game zou joinen van iemand die een paar levels hoger is en het al wel unlockt heeft en jullie beide nog wat levelen is het vervelend dat je dan die basisquests nog moet doen omdat de vijanden dan geen uitdaging meer zijn.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Daar mogen we volgens mij wel bij mee zijn. :)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dan vraag ik me af waarom ze dan niet alles op 1 disc pleuren(GOTY edition). Scheelt ruimte op je hdd en de developer geeft geen gratis DLC weg.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Lol, in pc versie 1.3.0 zit een vette toffe fout.:9
    Ik had wat nades van level 43 opgepakt, verkoop ze weer en ze gaan maar niet uit m'n invetory dus heb ff tien minuten op enter zitten rammen en voor de rest van de game geen geldproblemen meer. 8)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Mja, zonder die bug heb je dat ook niet hoor. De teller gaat niet verder dan 9.999.999, maar onder water telt hij gewoon door. Als je gewoon speelt en alles selt kom je nooit meer onder dat bedrag uit ... :b:

Deel Deze Pagina