1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands: The Pre-Sequel

Discussie in 'Games' gestart door gekske, 25 apr 2014.

1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Als er weer splitscreen co-op bij zit zal ik wel weer zo gek zijn om hem te kopen. Als je alleen speelt vind ik er ook niet zoveel aan.

Ergens is het leuk dat er zoveel remakes zijn omdat ik zo de kans krijg ze alsnog te spelen. Maar het is ook wel een beetje bij gebrek aan beter. Zo te zien komen er maar een handjevol nieuwe leuke games uit in 2015 (The Witcher, The Division, Rainbow Six, Project Cars, Battlefront). De games die me leuk lijken om te gaan spelen zijn vrijwel allemaal remakes zoals Metro, Resident Evil, Borderlands, DMC en GTA V (nog steeds niet gespeeld). Ik ben alleen niet van plan om er €60,- voor te betalen.

2. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik las dat er 4 player split screen bij kwam... Of je daar nou echt blij mee moet zijn om je beeld in vieren te splitten..

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja daar moet je blij mee zijn, hoe meer games local co-op ondersteunen hoe beter

Ypuh vindt dit leuk.
  4. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Ja split screen met zn tweeen is mischien leuk.. Maar met 4 mensen op 1 scherm lijkt het me echt verschrikkelijk! We hebben tegenwoordig tog internet en xbox live om met vier man te spelen op een eigen volledig scherm

Servantes en Ic3DFire vinden dit leuk.
  5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is de game wel 60fps?

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ze zeggen van wel, behalve in 4p local coop, dan is het 30 fps

Ik zelf had na Bl1 + addons en Bl2 + addons wel genoeg Borderlands voor een tijdje gehad. The prequel is mij teveel een cashin, echt meer van hetzelfde. Op de remake zit ik dan ook helemaal niet te wachten. Maar als je nog nooit Borderlands hebt gespeeld wel een mooie bundel ...

bulletproof010 vindt dit leuk.
  7. bulletproof010

Leuk Bevonden:
    1.085
    Drom haal k hem .. Nooit eerder gespeeld helaas.. Denk wel leukste is als je met andere co op speelt..

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm ik zou best mijn save willen overzetten. Heb nooit echt als krieg gespeeld en dat leek mij wel een toffe class.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Coop inderdaad erg leuke in deze game. Heb alle DLC van BL2 samen met @RVDV gespeeld. Speelt super, zeker als je een beetje dezelfde speelstijl hebt...

SHiZ NL vindt dit leuk.
  10. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb Borderlands 2 wel veel gespeeld, maar de DLC nog niet. Maar ik vind de games zo geweldig qua humor, loot, schieten en ga zo maar door dat ik gewoon het pakket ga kopen. The Pre-Sequel nooit gespeeld dus dat komt wel mooi uit.

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het leukste is gewoon thuis op de bank met een biertje erbij. Vond Halo 3 in 4 player splitscreen destijds ook geweldig (sneaky kijken op elkaars scherm waar iedereen loopt :D). Dan vaak wel met 2 Xbox'en en 8 spelers.

Borderlands was voor mij het leukste co-op spel op de 360 samen met Halo 3. Na deel 2 was ik er ook wel een beetje klaar mee, maar het lijkt me nu wel leuk om de DLC en pre-sequal te spelen. De humor is sowieso al geweldig.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat was een leuke tijd kerel. Mis het wel een beetje :-( Tijd voor BL3 op de one :)

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Komt er geen One exclusief coop game ergens ? ;)

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Of toch maar weer Destiny oppakken :D

bulletproof010 vindt dit leuk.
  15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zal MS even bellen dat ze iets fixen :).

Ja moet ik maar eens doen :) maar baal dat ik daar totaal achter loop op de rest.

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn genoeg mensen die je willen helpen met de nieuwe raid ;)

SHiZ NL vindt dit leuk.
  17. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Binnen +- 1 tot 2 weken ben je rank 31 =)

Heb wel echt zin in Borderlands weer. Al heb ik het wel al helemaal kapot gespeeld.. The Pre Sequel daarentegen.. Daar ben ik wel benieuwd naar.

18. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Tof spelletje, maar idd meer van hetzelfde. Het is alleen meer lol in de ruimte, doet gewoon een beetje aan H3 MP denken. Hoge sprongen en dan vette kills maken, heerlijk. Wereld is alleen niet heel groots en intro missie vind ik tamelijk kut, dat doen BI en B2 een stuk beter, al is het introfilmpje zelf wel de grappigste van het stel. Een hij speelt ongelooflijk soepel op de 360, het openen van kratjes en ander kisten gaat echt retesnel. Grafisch hoop ik wel dat die gelijk getrokken word aan de rest, want op de 360 waren de kleuren niet goed en zag ik veel te veel kartelrandjes, zelfs voor een cell shaded game.

19. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Het einde
    het einde belooft wel veel zo tijdens dat filmpje tijdens de credits voor BL3.
    En ik vind best wel lame dat Lilith Jack alleen een klap geeft terwijl ze heletijd riep we gaan je vermoorden etc

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203

4 player couch co-op... Must resist...

Deel Deze Pagina