1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou leuk zijn :) Aan de andere kant, als het niet kan zou ook interessant zijn want dan wordt je door je beperkte inventory ruimte steeds voor keuzes gezet.. Neem ik dit nieuwe wapen met de vette scope mee of hou ik mn ouwe wapen met de grote clip bijv.

Beetje zoals in Halo waar je constant aan het afwegen bent welke wapens je nodig denkt te gaan hebben.

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja precies!

Dacht dat dat inderdaad ging, maar volgens een aantal hier gaat dat niet.

Want in de vorige build (dus niet die cell shaded) zat dat al. En het enige wat ze meegenomen hebben naar de nieuwe build is dacht ik de mogelijkheid om wapens te upgraden en te combineren.

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    hoe kun je dit nou Diablo 2 noemen met een twistje hier en daar?

Ten eerste het is een shooter met rpg elementen, niet andersom. Ten tweede is het 1st person, niet top down zoals Diablo. Er komt zover ik weet geen magie aan te pas.

Enige overeenkomsten zijn loot en levelen, maar dat is helemaal niet uniek aan Diablo of heeft Diablo ook niet uitgevonden.

Dit spel kun je dan net zo goed Twisted metal met een twist noemen aangezien het ook voertuigen met wapens bevat

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Persoonlijk zie ik een Diablo style inventory wel zitten :) Zo'n inventory waarin je een aantal vlakken toe je beschikking hebt en waarin grotere spullen ook meer ruimte innemen. Dat was bij Diablo altijd leuk puzzelen wat je mee moest nemen en wat niet.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    als de inventory maar groot genoeg is en je kunt traden met andere characters n/of uitwisselen met je eigen characters

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Want ik neem aan dat er wel steden in het spel zitten met shops. Waar je dan ook kunt kopen en verkopen. En NPC's die eventueel willen traden of quests voor je hebben.

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen, ik laat me verrassen. Ik verwacht gewoon een shooter. Elk extraatje is een goeie plus :)

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    is er ergens een beschrijving van de characters die je kunt kiezen en hun eigenschappen?

9. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Hier kan je eigenlijk alles wel vinden. http://gbxforums.gearboxsoftware.com/forumdisplay.php?f=72

Het komt er op neer dat je uit 4 characters kan kiezen. Brick is een tank, kan veel damage nemen en vecht gevechten dicht bij de tegenstander uit. Mordecai is een sniper, die later geloof ik ook een dier krijgt die helpt in de gevechten. Roland is een all-round character. Kan alles maar blinkt zover ik weet nergens echt in uit. Hij kan ook mensen healen en een schild met geweer erop neergooien in de strijd. Lilith is het vrouwelijk character die gaves heeft om de tijd te manipuleren en dingen dus af te remmen enz.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm grappig, klinkt als een klassieke fantasy RPG line-up. Warrior, Archer, Cleric , Mage :D

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik helemaal niet. Ga eerst lezen voor je zulke domme reacties post. :{
    We hadden het over de items/dropsysteem.
    En aangezien Diablo 2 bekend is en er net een nieuw filmpje van is lijkt mij dat een prima vergelijking ja.

En bedankt. _0/

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe lang is de game eigenlijk?

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    volgens mij voelt iemand zich aangevallen

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ergens in een filmpje hoorde ik zeggen dat het ongeveer 120 uur aan aan knalvoer was , maar als je nog achter goede wapens aangaat en veel sidequests doet en nog de 3 andere classes wilt proberen zal je hier wel ver overheen gaan.

Als ik kijk naar bijvoorbeeld een simpele game als Left 4 Dead zijn er maar 4 missies die je per stuk binnen een uur kunt uitspelen op het moeilijkste nivea maar ik heb me hier (en nog steeds) toch zeker wel meer als 100 uur al mee vermaakt.

Zelf denk ik hier nog heel lang mee bezig te zijn in iedergeval, online voegt zo super veel toe aan dit soort games dat heet bijna eindeloos is.

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    @BigSyke : Lilith is de soort van magie-gebruiker.
    @ Marty : Mordecai krijgt inderdaad een soort van pet die hem helpt (bloodwing)
    @ iemand: De inventory in Borderlands is niet oneindig, dus je moet keuzes maken!
    @Xbox: Tuurlijk kan je dingen verkopen! Moet wel als je zoveel wapens erin hebt zitten! 8)
    @Big: Ik weet niet of het een vraag was, maar je kan inderdaad ruilen met andere mensen ( dus ik heb BL, jij ook, kan ik wapen X met jou ruilen ).
    @Delphiki denk ik: Het is niet zo dat grotere spullen meer ruimte innemen in de inventory als ik het goed heb. o.o
    @Delhpiki II : Je hoeft je wapens niet te repareren, want ze breken niet. Gearbox wilt juist dat jij je pistool gebruikt, en je dus niet zorgen hoeft te maken dat je ''baby'' bij een Badass kapot gaat. 8) En sii, je kan je wapens upgraden met bepaalde mods! \o/ Maar volgens mij kan je niet combineren...
    @Kabuto : Ik hoop ook dat het een succes wordt. Zoals het nu klinkt, verdient did spel het echt!

En nog als bevestiging: Gearbox heeft inderdaad een soort van engine dat die miljoenen wapens produceert. Ik ben wel benieuwd naar de DLC, sinds ze er belovend over praten.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Toch leuke poging om te doen alsof je het niet fout had. :lol:
    Je had ook gewoon sorry kunnen zeggen, no hard feelings :)

In die filmpjes met die Gearbox gast spreken ze wel van vele tientallen uren.

Tja ze kunnen wel enthousiast ergens over praten. Maar ja zoals ik nu wel 10 keer heb gezegd, het klinkt wel leuk maar alleen maar wapens en de a.i. die ook niet direct subliem lijkt en zo.... erg lastig om er zo wat van te zeggen dus..... reviews plox :'-(

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    De A.I. blijkt slim te zijn.
    Ik heb gelezen dat ze niet zomaar even blijven staan, maar ook dekking zoeken, en je ook gaan opzoeken etc. Dus ik verwacht wel wát van de A.I. .

En met de wapens zit het wel goed, uit de miljoenen zit er vast wel veel goede in.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Mja ik zag dat niet overal zo in de filmpjes en 1 preview was er ook niet direct over te spreken, wel met note dat ze weinig van de game gespeeld/gezien hadden.

En dat het met de wapens wel goed zit geloof ik wel. Vind het alleen zo jammer dat het alleen wapens zijn (en dus geen armor). Moet ik toch Hellgate London daarvoor gaan spelen.

Maar ik ga nu wel minder vooraf zeuren en meer wachten op reviews. :+

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Erhm, kan je uitleggen wat je bedoelt met ''alleen wapens''?
    Ik snap dat niet helemaal.

EDIT op TCO's EDIT : Wapens zijn niet het enigste, je hebt ook nog vele shields ( en vele soorten ammo ) :+

20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik weet nog van drie jaar geleden tijdens de Games Convention in Leipzig. Toen spraken Titan en ik met Randy van Gearbox en het ging toen nog over BIA: HH. Hij had het over de release date..maar pas een dik jaar a anderhalf jaar verscheen ie pas. Terwijl ie toen zei dat het nog maar een paar maandjes ging duren.

Daarom hebben wij echt nog even flink erop gehamerd en gevraagd of Borderlands echt 100% zeker weten in Oktober uitkomt. En het antwoord was ja. De game is af, en ze waren nu bezig met alle talen enzo.

Ook werd er tijdens het interview gezegd dat de game zo'n 20 a 30 uur duurde als je zeg maar een Halo player was. Als je echter een Fallout 3 player was, verwacht dan maar iets van 70 uur. Tijdens de gameplay demo zagen we een missie waar ze een soort monster genaamd Skagzilla moesten doden. Maar die moest eerst uit zijn holletje gelokt worden. Kortom...dan moet je dus zeg maar vlees vinden...(wat je bij kampvuurtje ergens kan vinden bij een Barbecue) dat moet je ergens plaatsen...en dan komt het beest los. En geloof me hij komt echt los...beest is fucking agressief.

Ik vroeg tijdens het interview ook wat voor soort missies we nog meer kunnen verwachten. Er werd vooral verteld dat voor iedere character tijdens een missie, een soort opdracht was weggelegd. Echt teamwork. Ook als je gewoon even wilt kutten kun je 'duels' tegen elkaar doen. Je wint er niks mee..maar het is gewoon leuk voor de lol.

Ook was ik erg benieuwd naar de variatie qua de omgeving. Zo zal er een haven gebied zijn,met allemaal boten en dingen die je normaal altijd daar zal zien. Een sneeuwgebied, ondergrondse bunkers en ga zo maar door. Jaaaaa...laat oktober maar komen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina