1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als je met vrienden speelt kijk je wie op dat moment de slechtste uitrusting heeft, die heeft het meeste recht. En dan spreek je af dat het volgende legendarische item voor de volgende persoon is.

    Daar maak ik me niet druk om. Sowieso is het een shooter. Als je echt goed bent hoef je geen legendarisch wapen, maar ontwijk je wat meer en schiet je wat vaker raak
     
  2. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeur niet zo zeg. -.-
    Ok, het wordt moeilijk als er bijvoorbeeld een zeldzame sniper krijgt, maar...dan spreken jullie toch later af om de sniper weer te hunten als het bijv. een boss-drop is?

    En als jullie het zo erg vinden, dan spelen jullie toch met mij O-)?
    Ik weet wel dat ik eerlijk ga doen. En het is je eigen keuze om Mordecai te nemen. Dus ja, dan weetje dat je niet het snelste bij de loot bent.

    En er zijn idd meer dan 3m wapens. Je hebt volgens mij 3 mil. ''standaard'' wapens en als je combinaties gaat maken met mods, kan het uitkomen op zo een 17mil wapens. En er zijn in de 3 mil. basis wapens heus wel vele en vele aparte en ander-uitziende wapens. Met zo een groot aantal hoef je echt geen zorgen te maken.
    -------------------------------------------------------------------------------
    Bron: WorthPlaying



    Borderlands Preview
    by Atom on Sept. 4, 2009 @ 4:57 a.m. PDT

    Borderlands is an extraordinary cooperative experience, allowing for multiple players to share the same game experience simultaneously online. Players can freely join or leave each other’s games at anytime, or choose to play in the full single-player mode. Borderlands features life-like character animations, impressive real-time physics, and customizable vehicles.

    Borderlands is set on the desert hellhole planet known as Pandora, which is one of the pits of the galaxy. However, it makes up for this by having vast stores of technology and minerals, which also makes it a popular destination for treasure hunters, pirates and various other fortune seekers. The biggest prize is the mysterious Vault, a legendary storehouse of goods said to be worth a staggering amount of cash. Players take on the role of a bounty hunter who travels to Pandora, trying to find the secret of the Vault and strike it rich.

    Borderlands plays exactly like most modern FPS games. The analog sticks control your movement, the right trigger fires, and the left trigger allows you to aim down the sight of the gun. The right bumper tosses grenades, and the left bumper uses your character's special ability. Borderlands also uses a combination health and shield system. Each character has a shield bar that functions very much like the Halo system; it will drain if it's damaged, and if you go for a little while without damage, it will regenerate. If you lose all your shields, your health will start to take damage. When your health is completely drained, you slowly start to bleed out, but you can still fire your weapon.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    If an ally rescues you before you bleed out completely, you'll stand back up. Alternately, if you manage to kill an enemy while crippled, you'll gain a second wind and get back onto your feet with some shield and health restored. If you've played any modern FPS title, you should have no problem picking up and playing the game. At the same time, this title shouldn't be confused for a traditional FPS.

    Borderlands is filled to the brim with RPG elements. The game is basically Diablo combined with an FPS title. Players do damage to enemies in classic RPG style, with each blow doing a certain amount of damage — your character's equipment and stats — to the enemy's HP. When killed, enemies drop experience points and loot, which can be used to further power up your characters. Each character has a series of equip slots. You can equip up to four different weapons at once, as well as modifications to your armor or grenades, which change various aspects of how they function. One armor upgrade may give you a larger shield bar, another may mean you take less damage from certain kinds of attacks, and a third may have terrible shield defense but will slowly regenerate your regular HP. You can make it so your grenades stick to things, bounce off things, explode on contact, or even make a grenade with smaller grenades inside. Your character's customization options are tremendous.

    By and far, the greatest customization comes from the game's weapons. There are seven kinds of guns in the game: Combat Rifle, Eridian, Launcher, Pistol, Shotgun, Sniper Rifle and Submachine Gun. Each weapon has its strengths and weaknesses, most of which should feel quite familiar to FPS veterans. Pistols are fast and accurate but weak, shotguns are great at close range but terrible at distance, sniper rifles are slow but ridiculously powerful, etc. Eridian are alien weapons, which are powerful but rare. Weapons also can have different elemental effects, which means that you can have a pistol that sets enemies on fire or a shotgun that does corrosive acid damage over time. Any player can use any weapon. Some are more effective in the hands of certain classes, but anyone can keep a sniper rifle or launcher on hand. The more you use a weapon, the greater your skills get with it. There is not just one kind of each weapon in the game, but thousands. Weapons and equipment are randomly dropped and randomly generated, much like loot in Diablo. Kill an enemy, and he may drop a cheap submachine gun, or he may drop a super-rare machine gun with special elemental effects. The variation in weapons is tremendously huge. There are certain special guns you may find from completing quests, but mostly, the best stuff comes from lucky drops.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    There are four classes in the game: Berserker, Hunter, Siren and Soldier. The Soldier has the ability to deploy a temporary turret wherever he desires. While this turret begins with just the ability to shoot enemies and form a convenient barrier, it can be upgraded to do a number of other things, including supporting and healing your allies. The Hunter has a pet hawk that he can summon at will to do serious damage to nearby enemies. Like the Soldier, the Hunter's hawk can be upgraded to grant special bonus effects whenever it is summoned; it can eventually attack multiple enemies at once. The Siren has the ability to Phasewalk, which allows you to deploy a powerful burst of energy that damages everything around you. At the same time, the Siren becomes temporarily invisible and can move significantly faster than normal, but is incapable of using weapons. She can perform a powerful stealth melee attack on enemies, but this pulls her out of the Phasewalk. The Berserker, as you'd imagine, has the ability to go berserk. Activating this causes his vision to be clouded with a red mist, and he loses the ability to use guns. Instead, he'll use his bare fists to brutalize enemies. While in a rage, the Berserker's fists do ridiculous amounts of damage, and he is extremely resistant to all forms of attack. This allows him to simply wade into enemy lines and begin to tear enemies apart. He isn't invincible, though, so while the Berserker can take a lot of damage while berserk, he can eventually die.

    While there are only four classes, each of those four classes has three sub-classes that you'll have to invest in, very similar to Diablo. Just because two characters are playing as a Siren doesn't mean that they'll play the same way. A Soldier can invest in Infantry, Support or Medic. A Siren can either be a Controller, an Elemental or an Assassin. The Hunter can focus on Sniper, Rogue or Gunslinger. The Berserker can be a Brawler, Tank or Blaster.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    The basic structure of Borderlands is very similar to the kind of setup you'd find in World of Warcraft or Diablo. Players are asked to find quest givers, who will ask them to perform certain tasks. These tasks can range from clearing out a base full of rampaging marauders to finding rare plants that the quest giver needs to survive. You may have to hunt down a powerful beast or simply go and flip a few switches in a monster-infested area. In exchange, you get experience points, money and, occasionally, rare items. It's a very familiar setup, although it's certainly quite odd to see it attached to a first-person shooter instead of a point-and-click RPG. As the game progresses, new areas will be unlocked for you, and you'll come closer to discovering the secret of the Vault. Even if you should complete the game, you can do multiple playthroughs, allowing you to continue leveling your characters and adventuring with friends.

    The world map in Borderlands is fairly large and divided into a number of smaller areas to explore. Like Fallout 3, you're asked to trek across the wasteland, going from place to place to complete your quests. However, unlike Fallout 3, you don't always have to do this on foot. Early in the game, you'll be able to activate a Catch-A-Ride station, which lets you summon a vehicle for your own usage. This vehicle can seat multiple characters at once and can be equipped with machine guns or rocket launchers. While inside, you're a veritable death machine, capable of blowing up enemies or running them over with ease. You can even use the afterburners on the car to leap over previously impassible gorges, allowing you to reach new areas or attack an enemy encampment from behind. However, you're also a much bigger target while in the vehicle, and heavily armed enemies could prove to be a real danger to a big truck instead of a small and nimble human.

    While Borderlands has a ton of RPG elements, there are also a number of pure FPS tropes involved. For example, the enemies you face in the game all have weak points. Human enemies are vulnerable to headshots, so if you're good with a sniper rifle, you can play Borderlands like you would any other FPS and go for headshots to get lots of critical damage. Not all enemies are vulnerable to simple headshots, as the "skags" that comprise the majority of your enemies early on are not humanoid. They're strange armored wolf-lizard things, so the only way to do critical damage to them is to shoot them in the mouth when they open up to roar at you. While the RPG elements of the game do a lot to determine if you're going to win or lose fights, FPS skills matter too.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

    Borderlands is a multiplayer game, and the gameplay is mostly cooperative. Players are supposed to work together and complete the game's various challenges in order to succeed. The more people who play together, the greater the loot and prizes will be. Loot is loot, though, and not all players will be able to get the best equipment. If you're not playing with people you trust, you may see a Hunter grab the rocket launcher that you wanted. Fortunately, there are a few ways to allow for player-versus-player disputes. Two players can choose to initiate a duel by melee-attacking one another, which creates a temporary barrier that allows the two to fight unhindered. For those seeking something a little more centralized, the game also offers Thunderdrome-style arenas. Enter an arena, and you can have a deathmatch against other players or have your team take on an opponent's team in a variety of FPS-style games.

    Borderlands is a first-person shooter take on the Diablo genre — one that stands out significantly from every other FPS on the market. Sure, all the common tropes of FPSes are here, but by placing them into an RPG perspective, things change a lot. It's one thing to have a rocket launcher, but it's another to have a special, rare rocket launcher that shoots acid-spewing rockets that also power up your character's special abilities. Borderlands combines the fun exploration of Fallout with the humor of Team Fortress 2 and the addictive loot collection of Diablo. The end result is a game that is just plain fun. Even the tired old "Kill x of y enemies" quests take on a new life when you're hunting down and killing those enemies with awesome headshots. Borderlands is shaping up to be an FPS with some real replay value, and a great game for friends to play together. Gamers who love collecting items or making the perfect character build will find plenty to fool around with here.

    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]



    De plaatjes zijn niet al té mooi vind ik. Veels te klein en niet goede kwaliteit. Maar sinds het in die preview staat...
    -------------------------------------
    ''Derde post''

    Nieuw Pre-Pax YT filmpje van een acid shotgun!
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.766
    Het zou toch imo veel te veel voor een game zijn. Zelfs voor een RPG. ;)
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind honderden euro's aan NX cash bij Maple Story spenderen ook veels te veel, maar men doet het nou éénmaal omdat het leuk is. Met zoveel wapens heb je gewoon genoeg keuze, en kan je niet klagen. En trouwens, niemand dwingt je om ze allemaal te vinden. Je hoeft er maar paar te gebruiken. De rest kan je zien als een bonus, een bonus van meer dan 3 mil. wapens}:]
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Simpel rekenvoorbeeld

    Stel er zijn kwa uiterlijk 100 verschillende machineguns, Dan tellen we de shotguns, sniper en de rest even niet mee.

    Die 100 machine guns hebben willekeurig een damage variërend van 200-230 (30), een magazijn van 20-30 (10) kogels, een vuursnelheid van 30-50 kogels (20)per minuut. Daarnaast hebben ze een bereik van respectievelijk 100-130 meter (30)

    vermenigvuldig dit eens:

    100*30*10*20*30= 18.000.000

    Zo kom je aan die grote aantallen.
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen idee wat je daarmee bedoelt.
    En je vergeet de mods! :mad:
     
  7. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Bleh dan is 3 miljoen veels te weinig:mad: Ik wil biljoenen!
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.766
    Van jou krijg ik nachtmerries, maar je hebt wel gelijk. Dat varierend deed het hem. ;)

    @ Powerlines: Bedoel je te zeggen dat je wel eens echt geld neer telt voor game geld?

    Ik heb er geen problemen mee, als je maar plezier in het spel hebt.
     
  9. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveelheid weaps moet je ook met een korreltje zout nemen. Meer bedoelt als een goede commercial line.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze laten toch wel de trailer op PAX zien :mad:.
    Zover nog niks gezien. Ik hoop wel dat ie vandaag of morgen te zien is.
    Ik ben erg benieuwd of ze hun vorige trailer kunnen toppen.

    Verder hoop ik over meer informatie over BL ( zoals de vehicles, story-line etc ). Niet dezelfde informatie over de wapens en de loot, maar iets anders. De andere voertuigen waar men over praat, meer informatie over de klassen, besturing, monsters, verhaal etc.

    Achja, we zullen het morgen of zo wel zien...hoop ik.

    @ Ryu, het is echt officieel dat er zoveel wapens zijn...
    @Yellow, ik bedoel dat men soms dingen gewoon doen ( zoals veels te veel geld uitgeven, denk 500 euro ) aan een online-of ander spel. Het is té veel, maar ze doen het toch omdat het leuk is. En het is leuk om zoveel wapens te hebben. Je vindt zowat nooit dezelfde wapen, en je kan met je vrienden praten over 'Hey, check deze shotgun!'', ''Wauw, cool dude! Check mijn zeldzame sniper!*Pew pew*''. Dat vind ik een goed voordeel van zoveel wapens. Het is veel, maar het zorgt ook voor veel plezier.

    Oh, en nee, ik heb geen 500 euro uitgegeven aan een spel. Dat is het mij niet waard.:+
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  11. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje als je genoeg ervaring heb met MMORPGS snap je wat ik bedoel. De hoeveelheid wapens zal op de langere termijn weinig toevoegen. Ik geef toe op eerste instantie is het een leuke feature maar uiteindelijk willen de meeste mensen de sterkste,de elite weapons.

    Natuurlijk heb ik borderlands nog niet gespeeld en kan niet wachten om dat te gaan doen maar vooralsnog lijkt me erg sterk dat ik(spreek voor mezelf) zoveel weapons zal gaan gebruiken. Enige manier waarop ik zie dat het zal gebeuren is dat je bepaalde weapons nodig zal hebben voor bepaalde missies/quest of om bepaalde mobs te killen.

    Verder voelt het ook dat het weinig zin heeft om verder te discussieren, het is overduidelijk dat je overhyped bent. Niets mis mee maar dan zie je veel dingen op een iets andere manier.

    Over een maandje dan zien we het wel :)
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, sorry.
    Je hebt ook gelijk. Je gaat ook niet met elk wapen spelen, en als iemand die ook z'n ervaring heeft opgedaan met MMORPG's snap ik wat je bedoelt. Het liefst heb ik het beste wapen, en tot het maximum ge-upgrade. Ik kan niet ontkennen dat ik het beste wapen zal gaan zoeken, en het ook 't meest zal gebruiken. Ookal heeft het niet veel nut al die wapens, het geeft mij een reden om te grinden, en loot te vinden. Telkens een nieuw, apart wapen vinden vind ik wel leuk. Het is eens wat anders dan monster X dropt wapen Z. Ik kijk wel uit naar de willekeurige loot, en ik denk ook wel dat ik paar keer versteld ga staan.

    Anyway, ik denk dat het beter is als ik wat meer...naar ''beneden'' ga hypen. Als men een discussie uit de weg gaat omdat ik overhyped ben, is dat geen goed teken voor mij. Nogmaals m'n excuses.
     
  13. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag best mee gaan met de hype, iedere gamer kent het gevoel wel maar doe het met mate;)

    Is er trouwens al wat meer info bekend over het levelen. En dan bedoel ik de snelheid ervan. Ben je al op lvl cap als je de storyline af heb of moet je ook nog vele side quests doen. Die ik overigens zeker zal doen, je weet maar nooit wat voor verrassingen er daar wachten.

    Ik ben namelijk van plan om zeker elke character te spelen maar als het erg lang duurt om de lvl cap te bereiken is het misschien slimmer om op 1 of 2 te focussen.
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Level cap is 50, en je met New Game+ ( of zelfs meerdere ) om lv50 voor één personage te bereiken.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    SUPER grote update:
    Disclaimer: Al bij voorbaat mijn excuses voor de dubbele post. Als een mod het niet goed vind, mag hij of zij de posts samenvoegen.
    DisclaimerII: Niemand ziet de grote update als BL begraven is onder andere threads, dus ja...

    Co-op In Action:

    Pitchford Pitches Change in Borderlands Art Direction:


    Bron:GamesOnSmash



    PAX 09: Borderlands Impression
    Posted by DCI / Charles King On September - 4 - 2009

    [​IMG]

    Here at PAX, I got the chance to play Borderlands from Gearbox Software. If you haven’t already heard by now, Borderlands is a fusion of a FPS and a RPG. After watching this game on the sidelines and finally being able to play it, I have to say that I am very impressed with it so far.



    The controls of Borderlands are average for a FPS. This is not meant as a criticism, and it’s easy to jump in and learn the controls right away. I believe that the simplicity of the controls can actually work in its favor. Borderlands also contain heavy exploration, so why spend most of your time fumbling with the controls while you explore? That would take away from your experience, so it’s best to make things simple on the controls side of things.


    The graphics fit the new style Gearbox adopted for the game in the middle in its development. Borderlands is cell shaded, and I like how Borderland keeps its detail visually. I spend a good amount of time playing split screen with a PAX attendee, going on missions for a doctor named Zed. When you first meet him, he is taking a saw to a body lying on his table. Not a doctor I want to see anytime soon. After that disturbing first impression, we explored the surrounding area fighting Skags (dog like predators that eat anything) and Bandit Thugs. With the money I earned from the enemies I defeated, I went back into town and bought a shield. I honestly believe I wasn’t scratching the surface when it came to the amount of items I could potentially buy later in the game. As the day turned into night, I could tell that a lot of time went into making Borderlands a living, breathing world. Besides the art style, Borderlands has the depth of a MMORPG. This is another trait that will make Borderlands a definite day one purchase for me.


    Borderlands will definitely keep you and your friends busy this fall. I wasn’t able to try out the half a million weapon combinations, but that is something you have to invest time into the game to experience anyway. With 4 player co-op, tons of items and loot, and a in depth world, Borderlands will be worth the $60 charged for games this generation. I hope you join me as I enter the Borderlands on October 23rd



    Bron: Co-Optimus



    Take me to the Borderlands - Hands on Preview
    Nicholas "bapenguin" Puleo September 4th, 2009 at 8:51 PM

    [​IMG]

    Game Name: Borderlands
    Co-Op: Yes - 4 Player
    Co-Op Type: Full campaign, 2 player split with online. Drop-in and drop-out
    Publisher/Developer: 2k Games (publisher) / Gearbox (developer)
    Release Date: Oct. 20, 2009

    I'll admit, the game I was most looking forward to checking out at this year's Penny-Arcade Expo was Borderlands. The promise of an open ended action shooter with tons of RPG elements and items to collect is exactly the kind of game I can waste hours upon hours enjoying. I talked with Mikey Neumann of Gearbox about the game's co-op, and we've got some video of the game in action. If you listen closely you can hear Randy Pitchford tell the story about the art direction being switched - and how it almost caused the project to get shut down!



    As I sat down with the game in a local four player co-op session, it was immediately apparent the game is built for teamwork. Enemies will scale not only in level and difficulty, but in numbers as the number of players increase in the game. Several of the larger creatures took the work of all four team members to bring down the giant purple beast, who was able to separate the group as it charged us knocking players away. It was a tense moment, especially when the raiders attacked us. Soon we were down, and a short mini game pops up where you can fight for your life - or if you are lucky enough - have a teammate come by and revive you. If not you'll respawn and have to work your way back.

    The action in Borderlands was fast and frantic, only broken up by the on screen dialogue boxes of information for the weapons.

    The game features an over arching story broken down by several storylines for the characters, that any character can play. With over 50 in game areas, including towns where the missions are dealt out, there's plenty to keep you busy with Borderlands.

    So did Borderlands live up to my expectations? From the tease I saw of it I'd say definitely yes. There's a ton of potential here for an addicting game, one in which you can co-op with up to three friends. Split screen, online play, and LAN play are all at your disposal.





    Note: De filmpjes zijn een beetje raar. Je moet van 5 naar 1 kijken. Geen idee wie de filmpjes zo heeft genummer -.-
    Borderlands Presentation 1:

    Borderlands Presentation 2:

    Borderlands Presentation 3:

    Borderlands Presentation 4:

    Borderlands Presentation 5:


    Bron: ThunderboltGames



    [​IMG]
    PAX ‘09 - Borderlands
    PS3, Xbox 360, PC preview by Bart Robson, published on Saturday 5th September 2009

    Once upon a time, there was a teaser trailer for a game called Borderlands. It was brown, gray, and featured a mysterious woman saying ominous things to the camera. Did it look good? Sure; the concept of a free-roaming shooter was appealing - but the new direction the game has taken will really make Borderlands stand out. The visual style is something Quentin Tarantino would come up with after watching too much anime. The opening music is Cage The Elephant, and the characters are introduced in a wacky revenge-film manner. The east-meets-west grindhouse movie aesthetic blew me away as I watched the opening cutscene.

    Of course, the style would be fairly moot without meaty gameplay to back it up. Borderlands plays like a cross between Fallout 3 and Call of Duty - the controls are simple, tight, and clearly oriented to standard first person shooter fare. However, the underlying mechanics are far deeper. Borderlands lets you choose from four starting classes, each represented by a unique character model that can be tweaked slightly at a “New-You” machine. (these also serve as respawn points) The slick controls ease the player into the experience; however, enemies have RPG-style health bars above their heads, guns all have their own statistics, and missions are handled with a quest-list that is strikingly similar to something that would be found in an MMO.

    [​IMG]

    The graphics are coming together nicely, matching the schizophrenic editing style. Thick, inky lines cover the murky browns and deep reds, turning the otherwise muted color palette into an eye-popping affair. The game had a few anti-aliasing problems; however, with these early demo builds, finishing touches like that are usually present - let’s just hope the jaggies are smoothed out before release. People keen on playing splitscreen needn’t worry, either - Borderlands appeared to look just as attractive and ran just as well as the single-player game, at least on the Xbox 360 build I was testing.

    [​IMG]

    Given that the rest of the gameplay mechanics are so dolled up - the classes, the respawn, the number-crunching - the blunt quest messages are a little jarring. However, the characters providing the quests are so lively that it’s easy to forgive the “read paragraph, go here, do X” mission structure. It’s even easier to forgive when the game is playable as co-op with a friend splitscreen, or four people total over LAN or Xbox Live. The zany action is only better with teammates, and kudos need to be given to Gearbox for remembering splitscreen. Some of us have at least one friend, you know.

    I left Borderlands feeling pleasantly surprised. While the recent trailer had clued me into the game’s irreverent style, playing the game sold me on the whole title. It’s especially impressive that the experience is multiplayer - after all, the game has more in common with Oblivion than Halo. As long as the version I played wasn’t hiding any crippling flaws, consider Borderlands a success in the making.



    Nog wat PAX foto's van BL: Klik hier voor de foto's!
    Hier kun je zien wanneer BL ´gold´ is ( in de zin van dat het helemaal af is ): GearBoxity
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  16. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Toen ik ook las van het Lan mogelijkheid dan ben ik bang dat er elk weekend wel ergens bij ons in de buurt een lan is voor Borderlands :p
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.300
    Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat plaatje boven dat PAX 09 stukje lijkt wel een mismaakte Geth uit Mass Effect. Die dingen die je voor het eerst in het begin zit van het spel. Damn, zit best een vergelijking aan. ;)
     
  18. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik begrijp als een afentoe MMORPG speler ook wat je bedoelt en ben het met je eens dat het niet zoveel echt toevoegd omdat je meestal jezelf gaat beperken tot 1 wapen omdat je die gewoon fijn vind(zal er een beetje aan liggen in hoeveel types ammo word opgedeeld, omdat je anders misscien snel geen ammo meer hebt en de game je dwingt een ander wapen te gebruiken). mr waar je overheen kijkt is dat er doordat er zoveel wapens zijn je nooit weet wat voor soort Mordecai je game joined, hij zou bijvoorbeeld een sniper hebben met massive dmg en een vreselijk grote clip, maar hij zou evengoed een Mordecai kunnen zijn die een fast firing sniper heeft met minder damage maar met een veel betere accuacy. zodat hij de ene headshot na de andere kan maken. Bijde Mordecai's zouden met hun sniper evenveel kills kunnen maken denk ik, maar ze spelen het allebij anders. En dat vind ik wel tof, vaak is het zo dat er in een MMORPG 1 beste wapen is voor die class(die iedereen dan ook gebruikt), dat zou ik hier niet zien gebeuren!
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn wel ''supa dupa sterke wapens''. Je hebt de Alien wapens, die al erg sterk zijn, en de zeer zeldzame ( even die naam vergeten, maar de kleur van de naam is in paars, volgens mij ). Alleen...je weet niet welke monster het dropt sinds er zoveel wapens zijn, en de drops van een mob zijn nooit hetzelfde:+

    En als je éénmaal lekker sterk bent, dan ga je gewoon wapens gebruiken die mooi zijn, die je leuk vindt. Dan heb je keuze uit miljoenen wapens ( ik heb een ''private server'' van een MMORPG gespeeld waar ik alles aankon met gemak, en toen ging ik gewoon wapens gebruiken die leuk waren, niet die het sterkst waren ).
    Ikzelf ga natuurlijk de sterkste wapen zoeken voor mijn character, maar natuurlijk ga ik ook achter ''sexy'' wapens aan. Gewoon, om plezier mee te hebben. Het is altijd wel leuk om te klooien met een ruim assortiment aan wapens.

    ( Ik zeg dit niet omdat ik zo over-hyped ben! )
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2009
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem ook besteld. Kijk er al vanaf de aankondiging naar uit. Maar haal hem wel bij GH. Kan wel een weekje extra wachten als ik toch al bijna anderhalf jaar aan het wachten ben. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina