Als ik eerlijk mag zijn, vin d ik veel filmpjes van vele games hetzelfde laten zien. Je verwacht toch niet dat ze
super veel informatie gaan vrijgeven? Dan is het niet meer leuk om alles zelf te ontdekken. En ze laten best wel wat nieuwe dingen zien;
de verschillende skills, effecten van kogels,
skills etc.
Dus over het ''als je 1 filmpje hebt gezien, heb je ze allemaal gezien'' ben ik het niet mee eens. Ik moet wel toegeven dat ik de interviews tegenwoordig niet meer veel vindt toevoegen aan wat wij al weten. Inmiddels is het wel bekend van de art style change etc, wapens etc.
Toch zijn er altijd wel wát kleine verschillen in de interviews die BL het wachten waard maken. Als je ziet hoe positief iedereen is over BL, en dat alles gewoon goed werkt, is toch prettig om te horen. Er zijn vele interviews, vele zeggen hetzelfde, maar vele zeggen ook hoe goed BL is. Simpelweg; de interviews zijn vaak hetzelfde, maar er zijn toch altijd wel wat kleine, nieuwe stukjes. Ik ben daar zelf ook blij om (, maar ook weer niet want ik ben gewoon té nieuwschierig
), want het houdt je op de één of andere manier toch in de ban. Je wilt meer weten, maar je krijgt niet veel meer te weten, dus dan wacht je, totdat je het uiteindelijk zelf kan uitzoeken. En het zelf doen blijft altijd leuker. Als alles van een spel wordt voorgeschoteld, is het spel gewoon minder leuk om te spelen IMO.
@WOUW5, hij heeft gelijk. De interviewers stellen wel altijd dezelfde vragen
.
Klik om te vergroten...