1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    ThankQ.
    Ik heb nog nooit een GT video gepost, en heb dus geen benul hoe ik het moet doen :mad:.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen de cijfertjes uit de URL dus! Als je op Quote bij mijn post drukt, kan je kijken wat ik anders dan jij gedaan heb.

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :mad: Sorry for de off-topic. Ik heb mijn post ook even gefixed dan maar.
    Nogmaals bedankt voor de hulp. Nu kan ik ook GT videos posten O-).

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuwe preview op gamer.nl klinkt zeer goed! Ben alleen benieuwd wat de grootte van het spel is, qua mainquest en sidequests!

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop btw dat die humor van in de trailer ook in het volledige spel blijft zitten. (dansende robotje bv. :+)

Borderlands Hands-On Previews!

News outlets all across the web are posting their hands-on impressions of Borderlands from our recent European and American press tours! We gathered up lots of video game journalists and sat them in front of Borderlands, and their articles are hitting the web now. Journalists played through the game's introduction to get a feel for the mechanics, and were then transported to a much later point in the game to experience some high-energy co-op fun.

Here is a list of previews that are out so far! Thanks to MasterMenace and all our community members who are rounding up, sharing, and discussing all the new information!

GiantBomb "We Played Borderlands" - While it's a bit tempting to claim that Borderlands could be the big surprise release of 2009, I don't think I'd be surprised at all if this game turned out to be great. So far, it looks nice and seems really fun to play.

GiantBomb video Interview with Randy

Destructoid "Preview: Borderlands" - The much touted gun systems seems to be just as expected. There are millions of non-sequitur weapons that you'll find, some more effective than others, and it's always neat to see what bizarre weapon will pop out of the next baddie.

New Screens on GamingShogun

GamePro "Borderlands Hands-on Roundtable" - So after an hour or two of Borderlands hands-on time, I feel it's safe to say that I've found the online game I'll be playing most this fall

New Screens and Discussion on the Shack

StrategyInformer "Borderlands Preview" - Sampling Xbox 360 code, there’re no surprises therefore when we find that the controls are tight and responsive and the core gameplay itself is incredibly solid. What’s pleasantly surprising however is just how seamlessly integrated the RPG elements alongside the core shooter experience.

1-Up Hands-on with Video - I heal with my bullets. Aim at a monster, and I do damage. Aim at a teammate, however, and my bullets pop off nice little green healing numbers. Hurray, action for all!

Videogamer.com Impressions - Unlike Fallout 3, combat in Borderlands is driven purely by player skill – so if someone’s in your crosshairs when you pull the trigger, they’ll definitely take a bullet; no invisible dice rolls here.

Gamespot Impressions - We opted to play Brick and took immense pleasure activating his blood-lust berserker ability and using the triggers to control our left and right fists as we ploughed through waves of enemy midgets.

Kotaku "It Shoots Rockets!" - And, oh yes, it's a game that can't believe how awesome it is. As in: It can randomly generate weapons and then describe them, having crafted one gun during my time with it that the game described with the phrase, "Holy shit, it shoots rockets!"

G4 Video Interview with Randy

G4 Hands-on - Oh, and one of the grenade mods makes them teleport in a straight line toward your enemies. Yes, that’s right, teleporting grenades. These are the grenades of the future. These are the grenades that my grandchildren will be throwing at the evil robots in the coming wars.

edit: Ik ga em denk ik alleen al pre-orderen om nieuwe IP's en ideeën te steunen.
    Oh, en omdat ie me vet lijkt natuulijk.

Laatst bewerkt: 29 jul 2009
  6. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wel logisch dat hij bang is aan de ene kant.. Concurrentie van Halo ODST,Forza, Fifa (toch?), Assasins Creed, Modern Warfare... En dan proberen ze schijnbaar dus ook echt iets nieuws neer te zetten. Ik vind het er alsmaar toffer uitzien. Het idee van een Diablo stijl game gemixed met een shooter bevalt me wel (hoe zijn het een beetje beschrijven). :)

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laat de itemkoorts maar beginnen! :D

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, en aub geen co-op/MP achievements! :D
    Ik wil wel de mogelijkheid om ook alles in mijn eentje te halen. Vreselijk die games waarbij je persé online moet.

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb echt zin om met een groepje items te gaan farmen :+ Verslavende game gaat dit worden.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop wel op co-op achievements, vind ik altijd leuk om samen met een kameraad die te halen.

Wanneer komt deze ook alweer?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    23 oktober

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zat eerst te twijfelen aan Borderlands.
    Maar na al die previews, duizende wapens, RPG-elementen en de co-op ga ik deze zeker kopen. Dit, samen met ACII is een koop-op-de-release-dag-titel voor mij.

Ik hoop dat er binnenkort meer informatie wordt vrijgegeven.

13. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen maar wapens en RPG elementen is niet goed genoeg.
    Hellgate London was ook niet helemaal fantastisch. Wat dan wel weer faalde dan door de bugs en gratis of pay onlinezooi.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Achja, noem mij maar een rare gamer.
    Ik kijk niet echt naar alle aspecten van een game. Zolang iets maar paar dingen heeft wat ik goed vind, is het voor mij al genoeg. Als voorbeeld 'Warriors Orochi'. Je hoort daar ook niet veel over, en het was ook niet perfect, maar het spreekt me gewoon aan.

Borderlands spreekt me nu éénmaal aan, en het ziet er gewoon veelbelovend uit.
    Of Borderlands het waar maakt van wat het laat zien en beloofd, weet niemand nog.
    Time will tell.

15. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Net dus even wat previews doorgelezen..
    Schijnbaar is de game 90 uur ~ gameplay waardig inclusief side quests / co-op (1 playthough denk ik).

Nu hoop ik zwaar dat elke class / personage ook echt anders speelt, wat het meerdere playthoughts waard maakt.

Iets waar ik ook echt nog zwaar op hoop, maar betwijfel is gewoon de optie om met wat vrienden wat monsters af te gaan maken voor loot. Die ook echt lastig zijn (Diablo had dit ook.. toch?)
    Ik ben ook wel benieuwd hoor. Het ziet er veelbelovend uit. Ik heb sterk het idee dat het een goed spel wordt, maar ik ben bang dat deze game toch helemaal weg wordt geblazen zoals Modern Warfare, Halo, Assassins Creed.. Die games hoeven immers minder te bewijzen omdat ze toch wel veel gekocht gaan worden.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Lijkt dit in enigzins op Fallout 3, maw is het minstens zo RPG als fallout 3? Of is het toch meer een shooter ?

17. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb ik paar pagina's terug gelezen dat Broderlands waarschijnlijk meer een shooter is dan FallOut 3.

18. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Denk gewoon aan een shooter met quests, stats en loot.

Wil nog wel graag zien dat een vijand niet alleen dom blijf stil staan. Zie in veel filmpjes niet bijster hoge intelligentie.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm, ok. Gezien het grote aantal RPG's dat uit gaat komen, ga ik deze dan wel skippen :)

20. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina