BOTS in games, ja of nee?

Discussie in 'Algemeen' gestart door C()Rr0$!oN, 21 jun 2003.

1. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het ook zo kut dat er in sommige spellen geen bots zitten. bij halo bijvorbeeld, ik speel het wel met mijn broer+vrienden maar dan vind ik het toch nog kunt dat we met zn 2en zijn. vooral tijdens de grotere levels mis ik het helemaal, doordatje een beetje de hektiek mist heb je ook genoeg tijd om op iemand anders zijn beeld te kijken.

Vind het eigenlijk wel heel teleurstellend dat er in Halo 2 geen bots zitten, dat vond ik persoonlijk namelijk het enigste minpunt van halo. kost dat zoveel tijd en ruimte om dat de doen ofzo??

2. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    als je het goed wil doen kost dat uiteraard veel tijd, zeker om het de eerste keer juist te krijgen, het vraagt extra werk om in de A.I. enzo te steken en je moet met allerhande extra factoren rekening houden als je de rest van het spel maakt.

en once again, het hoeft geen keuze te zijn tussen OF Xbox Live OF botsupport offline he, dus is maar een kromme redenering om bots te weigeren omdat je enkel Live gaat ofzo (cfr Kaliet), en als je ze dan toch niet wil gebruiken dan verplicht niemand je he ;)

3. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hm.. ik vind in de style van halo gewoon geen bots passen,zie jij er al een sniper pakken en zich verstoppen etc.Of op live met halo met bots spelen.In een spel zoals UC vond ik het wel weer geweldig....

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ben ik het niet met je eens Wouter! Dit is al vaak gezegd maar niet iedereen kan/heeft/wil xboxlive.. Ik zit in de categorie 'kan wel, wil wel, kan ook makkelijk betalen maar weigert zoveel geld te betalen voor alleen i.net. Juist, ik ben dus zo'n knakker met nog een modem... |:-

Ik vind dat iedere FPS instelbare bots moet hebben. Gewoon voor afwisseling. Halo met 4'en is leuk, maar 8 bots erbij en capture the flag is ook leuk voor afwisseling....

Mijn mening is dat mensen met Live eens meer rekening moeten houden met mensen die dit niet hebben. Niet alles in het leven draait om live, ookal is dit nagenoeg een perfecte service die MS bied.

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zeg niet voor niks 'of een betere single player campaign'. Nu ben ik het wel eens met Mc Nappy en een beetje met BFalcon.

Kennen jullie Timesplitters 2? 'Scheen' een goede titel te zijn, is echter enorm zwak. De single player campaign is weak, enorm weak en waar bouwt de houdbaarheid van TS2 op? Vage spelletjes met respawning bots en een multiplayer optie met bots, nou whiehoe zeg. (overigens weet ik zeker dat ik nu dus al wordt afgezeken omdat ik niet al te positief ben over TS2 :))

Een spel moet niet afhankelijk worden van bots, zoals de 007 EA games dat zijn of TimeSplitters 2. Perfect Dark is daar idd sterk in en heeft een prachtige mix. Ikzelf ben echter benieuwd naar de fun die je zou halen uit een multiplayer game met bots. Die AI's moeten dan dermate perfect uitgewerkt zijn dat het inderdaad een goed substituut is voor Xbox Live of vrienden die splitscreen/systemlink meespelen - en daar er vrij weinig devvies zijn die daar serieus tijd in steken heb ík ze persoonlijk liever niet en zie ik graag meer tijd in de single player campaign gestoken. Ik ga liever op zoek naar vrienden die met mij willen multiplayeren dan tegen bots spelen (en dan heb ik het niet over Live) - Daar haal je veel meer fun uit.

6. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat de bots in bijvoorbeeld Unreal Championship het erg goed doen, het klopt dat de bots in Timesplitters 2 nogal houterig zijn. Neemt niet weg dat ik het wel een goed spel vind, maarja :)

Ik heb nog geen Live, dus ik zeg: bouw die bots er maar in, meestal zijn ze erg vermakelijk.

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok als je het zo zegt dan ben ik het met je eens... Het moet inderdaad niet zo worden dat developers het toevoegen van bots gaan zien als een excuus voor een zwakke singleplayer. Het dient ook niet zo te zijn dat de pure sterkte van een spel alleen van de multiplayer met bots afhankelijk is...

Ikzelf vind het ook veel vetter om met vrienden op de bank een game te spelen ipv vervangen door bots. Dat is gewoon logisch, maar ik ben er wel van overtuigd dat bots *mits goed uitgewerkte A.I* afwisseling kunnen brengen aan het deathmatchen met 3 vrienden. Zie het dus als een aanvulling en niet als een vervanging van!

8. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    TS2 had op zich wel een enrom speciale stijl, het was niet zomaar "een" nieuwe FPS. Had een geheel eigen feeling en humor. De Single player was uitermate zwak, als je het op de makkelijkste setting speelt tenminste, dan is er geen hol aan idd :+
    Op een hoger niveau kreeg je een volledig andere single player, in de stijl van GE en PD op de 64, nieuwe leveldelen, andere objectives enzo, en persoonlijk vond ik die single player erg goed op de hoogste niveaus, maar dat is gewoon smaak.

en die challenges met bots waren eigenlijk net hetzelfde als in PD hoor, dus als je het vage respawning spelletjes noemt dan was je waarschijnlijk ook geen fan van die challenges in PD, anders vind ik het maar raar 8)

anyway, gewoon een heel eigenaardig spel dat een bijzondere smaak vereiste...

Ik verwacht in ieder geval enorm veel van de nieuwe Perfect Dark, ik kijk er persoonlijk meer naar uit dan Halo2, but then again, it's just me...

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Dat over die single player ben ik niet met je eens. HALO bijvoorbeeld heb ik nou 4e keer helemaal (elke moeilijkheid) uitgespeeld en ik ken het nou wel zo'n beetje. Maar de Multiplayer gaat niet vervelen. Alleen heb ik niet altijd genoeg mensen om mee te spelen, dus bots kunnen een welkome aanvulling zijn op de Singleplayer. En BTW, als ze in de singleplayer al bots hebben moet het toch neit zo moeiljk zijn om ze in de MP te implanteren!!

10. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En BTW, als ze in de singleplayer al bots hebben moet het toch neit zo moeiljk zijn om ze in de MP te implanteren!!

Ja dacht ik dus ook. aangezien de bots in de sp ook zo goed zijn dacht ik van mij part maak je ze gewoon zo sterk als mc en klaar toch

maar blijkbaar werkt dat niet zo.

11. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor, ik denk dat sommige developers geen bots doen uit principe ofzow of omdat ze lui zijn. Want als je de poppetjes en de AI al hebt hoef je volges mij alleen nog te zorgen dat ze door de map kunnen lopen (bij CS op pc kan ik dat nog dus.........) en klaar is kees.

12. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt gewoon dat er bots moeten zijn, als je dan ff geen zin meer hebt in de SP kan je ff lekker in je 1tje tegen een stel bots. Ik vond het bij Halo dan ook wel jammer...

13. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Weet toevallig iemand of er BOTS in CS zullen zitten??

14. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    ja er moesten bots in halo zitten want ik vind de multiplayer juist zo leuk

Deel Deze Pagina