1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bots in schooters

Discussie in 'Algemeen' gestart door Schorspion, 22 sep 2006.

1. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Red Faction II heeft ook compleet instelbare bots, de multiplayer is best leuk, en de game kost waarschijnlijk iets van 5,-

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik ben niet bepaald een grote shooterfan, maar ik ga ook voor Time Splitters 3 (Future Perfect). Fantastische multiplayer met aardig wat maps, veel te unlocken, en je kunt van alles instellen. Gewoon erg fun om te doen, en als iets je niet aanstaat, dan kun je dat meestal gewoon veranderen. Gewoon een prima MP-shooter. En alle bots kun je ook zelf selecteren enzo...

Single-player story vond ik trouwens niet echt interressant, maar dat komt omdat ik, zoals ik al zei, niet echt een grote shooterfan ben, en ook geen connectie voelde met de hoofdpersoon...

3. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is wel net iets anders dan de 'echte' mp modes he.
    Ten minste, als het zo is net als bij alle andere voorgaande GR delen.
    Daar zit niet echt een multiplayer in met bots, dat is gewoon singleplayer met modes waarbij je elke vijand om het leven moet brengen, je naar een zone moet geraken, een missie opnieuw spelen, lone wolf spelen enz.
    Geen speciale multiplayer dus ;)
    Niet offline dan, wel splitscreen en Live, maar dus zoals gezegt niet wat er in deze thread bedoeld wordt.

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Oh dan hoef ik hem niet!

BTW ik speel Counterstrike al een half jaar op de Xbox en het is echt een super game!

Deel Deze Pagina