Hele nette OP weer Gakkie! Ik denk dat ik deze game zeker ga proberen! Tof sfeertje, daar val ik altijd wel voor.
Ja! En ik ben gewoon toe aan een RPG Thanks. Ik denk dat het gewoon een goed RPG wordt. Qua graphic ook gewoon ok, niet super nextgen ofzo ...
Het ziet er allemaal best leuk uit, maar laten we maar hopen dat het geen teleurstelling word. Ooit Orc of Men gekocht, wat het dieptepunt is in Westerse RPG geschiedenis.
Ik denk dat het er veel van weg heeft qua combat. Mss nog wel wat moeilijker. In DS2 kun je veel enemies wel met 2 tot 3 klappen killen. Als je de filmpjes van BBF kijkt zie je dat dat veel meer moeite kost. Ben erg benieuwd!
ligt eraan hoe de combat aanvoelt,.. dat is juist zoooo lekker met dark souls Hopelijk komt het in de buurt, was al dag 1 aankoop nu nog meer
Ik denk dat de echte Dark Souls contender die game wordt van die ex-CD Project Red medewerkers. Ik weet de naam alleen even niet meer. Iets met Lords?
Lords of fallen?? Nog erg weinig van gezien,.. maar qua combat komt volgens mij dit ook aardig in de buurt en hoeven we geen maanden op te wachten Deep down van Capcom deed mij ook heel erg aan dark souls denken,.. maar is ook release onbekend van
Juist! Of een Risen 2 of vooral Arcania, omfg! Denk dat we het qua RPG echt van Dragon Age Inquisition, Lords of the Fallen en The Witcher 3 moeten gaan hebben. Uiteindelijk uiteraard een nieuwe Elder Scrolls en Fallout etc.
Hou maar op over die drama's zoals Arcania. Dat ik die laatste ooit eens uitgespeeld heb is ook een wonder. Two Worlds I was de shit.
Lords of the Fallen inderdaad. Ook een DS achtige RPG, maar daar is nog geen releaser datum van bekend, al gok ik dat dat ook nog dit jaar gaat zijn. Hoe meer RPGs hoe beter wat mij betreft
Ik heb me ook prima vermaakt met deel 1 hoor. Wat rough around the edges en best pittig, maar prima RPg
Ik vond hem juist te makkelijk. Het is gewoon steeds kleine stukjes uit kammen en steeds een stapje verder. Dit principe heeft Divinity II of de DC Dragon Knight Saga ook, maar dan stukken beter. Daar kun je tenminste letterlijk elk stukje van de wereld schoon vegen van vijanden om zo verder te komen. Ook een game die geen waypoint marker heeft waardoor je alles zelf mocht uitzoeken. Wel mijn soort RPG, alleen snap ik nog steeds niet waarom ik die game nooit uitgespeeld heb. Game heb ik inmiddels ook niet meer, zal ook wel deels door de zwaar tegenvallende graphics komen, terwijl ik daar gek genoeg geen last van had met Two Worlds I.