1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bound By Flame

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 8 apr 2014.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Op 360 ook gewoon te doen eigenlijk...zo te zien:

[yt]U1h7h7QIqA4[/yt]

Ik hoorde in een review op Youtube dat zij er 20 uur over hebben gedaan en bijna alle sidequests ook. Een speedrun van 8 uur is te doen, maar dan alleen op easy zeggen ze.

Maar hier lees ik dat sommigen er maar 12 uur over gedaan hebben. Echt te kort voor een RPG.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Speedrun is idd te doen. het spel is inderdaad best moeilijk maar niet lang... Zeker niet voor een RPG inderdaad, daar had ik meer van verwacht. Er wordt gesproken over dingen die uiteindelijk nooit de game zelf halen, dat is jammer.

Qua graphs kan je idd net zo goed voor een oldgen versie gaan als je nog geen PS4 hebt...

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ja, volgens mij kun je alleen de sidequests doen van de companion die je mee neemt. En er is gewoonweg veel te weinig content om ze allemaal mee te nemen. Ik heb tot nu toe Sybel en Edwen meegenomen. Sybil is eigenlijk het handigst ivm haar healing, scheelt je tonnen potions ...

En ga je een tweede pt doen (eigenlijk moet je er zelfs :cool: ? Ik denk zelf van niet, vind ik de game niet goed genoeg voor ... Zeker het begin in de swamp is tedious ...
    En welke moeilijkheidsgraad heb je gespeeld ?

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  4. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het maar een behoorlijke middelmatige game. Graphics zijn zelfs voor een ps3 game niet top, ps4 versie ziet er dus gewoon slecht uit. Nu is dat op zich geen probleem maar ook de combat, het verhaal en de personages vind ik tot nog toe niet bijzonder. Ik zou achteraf zelfs niet de PS3 versie meer kopen, want als je een RPG wilt op de vorige generatie consoles dan zijn er een shitload aan betere rpg's.

5. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben een sucker voor platinums dus kga t wel proberen. Heb nu op Hawk gespeeld, de eind baas zal nog behoorlijk pittig worden op t moeilijkste niveau.

@Wizz, ben het wel een beetje met je eens. Het begon heel enthousiast maar het spel gaat een beetje als een nachtkaars uit.

Laatst bewerkt: 6 mei 2014
  6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik speel ook op hawk en er zijn nog twee moeilijkheidsgraden daarboven, dat lijkt me bijzonder frustrerend, niet alleen bij de bosses. Ik ga daar niet aan beginnen ...

@Wizz; spel valt idd tegen, erg jammer ...

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Review van GameSpot

Ik kan me volledig in deze review vinden. De game begint veelbelovend, maar blijkt het allemaal net niet te zijn. Vooral de comments over de combat kan ik met 100% beamen. Ik erger er me ook dood aan.

Gemiste kans deze game, helaas ...

8. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zag er wel leuk uit hoor. Kan dus beter deze game laten liggen?

9. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Laten liggen totdat hij in de budgetbak komt of gewoon helemaal overslaan.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus. Ik heb er 45,- voor betaald en dat is de game niet waard imho. Voor 10 a 15 zou je het nog kunnen overwegen, maar alleen als je niks anders te spelen hebt. Game is gewoon middelmatig en op bepaalde punten nog (ver) daaronder ...

11. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Gak, je doet nu echt alsof het een totale shitgame is. Dat valt ook nog wel mee, persoonlijk vind ik em best vermakelijk maar het is het gewoon net niet. Daarnaast veel te kort voor een rpg...

45 euro, nee. 30, misschien... 20, gewoon doen!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Total shit is het nog niet niet, maar wel erg middelmatig, nauwelijks wereld te verkennen en clunky combat. Allemaal top prios voor een goede RPG. En dat mist deze game. Ik zou er een 5,5 voor geven. Op zijn hoogst.

Alles wat in die GS review wordt gezegd klopt gewoon, tis niet anders.

13. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Dat cijfer ben ik wel met je eens, 5,5 of een klein zesje... Dat is het dan wel :)

EDIT: Moet je voor de gein eens een playthrough starten met een chick... Die voice acting, auw!

Laatst bewerkt: 10 mei 2014
  14. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb hem nog in seal, dus hij kan terug naar de winkel, maar beveel je hem aan?

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Als je van RPG's houdt en Skyrim, Dragon Age etc gewend bent... Nee
    Als je ff wat anders wilt en het niet erg vind dat hij echt kort is, Ja, opzich, best leuk, maar niet fantastisch

16. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Okay thanks voor je reply:thumbs:

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689

Kijk die review. Als je de dingen die genoemd worden ook ergelijk vindt, dan niet kopen/spelen.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Platinum nummero 10!

Game was erg kort, voor de platinum heb je wel minimaal 2 playthroughs nodig... Laatste (voor mij 3e) playthourgh was een speedrun. Op het makkelijkste niveau EN het behalen van alle mogelijke sidequests kan je er in 6 uur doorheen rennen!

Nu gaat ie terug in het doosjes en wordt waarschijnlijk niet meer gespeeld :p

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wow! Heb je de game op de allermoeilijkste setting gedaan in je 2e PT? Hoe ging dat ?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Wat een kut game eigenlijks. Een half uur lopen bashen op een vijand die steeds zijn HP hersteld. Kreeg dat ding echt met moeite dood, zo'n vliegend ding. Ik heb nog minder moeite met bosses. Echt, die combat is om te janken, de camera ook al niet best. Verhaal zuigt sowieso, waarom heb ik dit gekocht? :emo:

Deel Deze Pagina