1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Bound By Flame

Discussie in 'Games' gestart door Gakkie, 8 apr 2014.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game even geprobeerd, maar was er al snel achter dat het niets voor mij was. Combat voelt slecht aan, vond de game voor geen meter spelen en game zag er alles behalve next gen uit. Slechte low-budget game written all over it.

2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    yep, ik vond het niet supermoeilijk ofzo. Was eigenlijk gewoon een kwestie van geconcentreerd zijn en goed je pyromancy gebruiken. T'duurdr wel lang voordat bepaalde vijanden neer gingen maar Blackfrost had ik in anderhalve minuut neer... Zal wel ff n videotje posten vandaag. De eind baas was wel pittig btw...

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat een gruwelijke t*fus game is het ook. Ben me door de laatste area aan het slepen. Nu bij drie bosses aangekomen en echt ik heb geen idee hoe ik die eerste moet doen, zoveel enemies en twee bosses ineens, mijn companion ligt echt letterlijk in 30s plat en dan ben ik alleen tegen 2 bosses en 5 sword fighters door hun bestuurt. Die twee bosses doen zowel melee als ranged mega damage. Ranged powerfull magic en melee schoppen ze hard zowel vooruit als achteruit. Dus zelfs als ik er eens achter weet te komen dan nog haalt het niks uit.

Gaat om die twee comcubines en die lost blades onder hun control. Ze in leven laten is helemaal dodelijk, dus dood ik eerst de blades, maar dan sta ik alleen tegen die twee concubines en ik red het gewoon niet.

Mis ik iets? Moet ik een andere fight eerst doen ? is het een kwestie van tientallen potions slikken of wat? @Rick, shine a light on me :)

Btw, ook zo'n faal van de game. De top tier ranger/rogue abiltie kost MANA :x WTF? Die kan ik dus 1x gebruiken en dan is mijn mana balkje leeg ...
    Echt in tijden niet zo'n butt RPG gespeeld. Kan ook geen lange sessies spelen, raak er alleen maar frustie van ...

Laatst bewerkt: 14 mei 2014
  4. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Haha come on Gakkie, you can do it! Is idd een kutstuk.

Als eerst pak je daar beide Archers aan, daarna zo snel mogelijk die 2 andere kleine Orcs. Zet je Companion op verdedigen (niet taunten want die Concubines slopen je partner). In mijn geval ging het met Mathras het beste.

Richt je daarna op 1 concubine door middel van Spells (vuurbal met name), als die dood is kan de laatste concubine aanpakken.

Ik heb ook wat filmpjes online gezet voor de volgende 2 bazen mocht je daar behoefte aan hebben.

[yt]QKuqwLHq_sM[/yt]

[yt]r5T3i18HHQ4[/yt]

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die fight gaat echt nergens over. Fimples online gezien van 15 minuten lang rondjes lopen en af en toe slaan. Gaat toch nergens over.

In die fight die ik bedoel zijn geen archers? Gaat om deze fight

Wat me in dit filmpje opvalt is dat de speler weinig damage krijgt als hij geraakt wordt, terwijl bij mij er dan meer dan de helft van mijn health afgaat...

Oh ja, ik heb Mathras bij me, maar die is letterlijk in 39s dood.

6. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Ojah, die... Bij mij zaten er 2 in het midden (ander stukje map) omdat ik die als eerst pakte. De plek waar je je 1e concubine gaat opzoeken zitten er 2...

Wat ik daar heb gedaan is eerst 2 gasten afmaken. Je moet ze een beetje naar je toe lokken. Vervolgens lok je 1 concubine naar je toe, als die dood is dan lok je de andere concubine.

Neem hier Randval mee en zet hem op alles blokken. Die houdt het dan waarschijnlijk wel een tijdje vol...

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben er voorbij. Mathras was al snel dood. Hebal die blades eerst gekilled en toen maar rondjes rennen en af en toe een tik uitdelen. Gaat werkelijks nergens over.

En de eerste rpg waar bosses niks droppen :x

8. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nice! Je bent er bijna! Succes!

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nu weer ff uit frustratie gestopt. De derde boss nu en daar spawnen onbeperkt nieuwe enemies bij. Slechts 1 concubine, maar wel 5 deadwalkers erbij, waar 2 archers bij zijn. Ik had Sybill bij me en die was echt in 10s dood :x

Morgen maar eens proberen met Randvall.

Wil de game uitspelen en wegdoen om er nooit meer van te horen, wat een *** game. Hoor alleen wel verhalen over 45m doen over de final boss. Als dat zo is dan ben ik bang dat ik daar het geduld niet voor op kan brengen ...

@Rickk, knap dat je het op de allermoeilijste graad hebt weten te doen. Ik zou dood gaan van ergenis en frustratie... Of is het verschil niet zo groot na Hawk mode?

10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Is dat die concubine boven het riool? Het lijkt erop dat je verschillende vijanden krijgt als je een andere volgorde doet? Sybill is redelijk nutteloos inderdaad bij deze battles, het healen helpt geen ruk...

45min over de final boss is overdreven. 20 minuten ofzo denk ik... Ik had hem op Captain difficulty in een minuut of 12 neer...

Op Captain difficulty had ik mijn Pyromancy skill tree volledig geupdate, dat maakte het een stuk makkelijker, zo hoef je niet onnodig in combat te gaan waar je soms met 2 klappen dood bent...

11. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb idd de indruk dat pyromancy the way to go is. Helaas zit ik full in de ranger tree (met die nutteloze top tier spell). Gebruik wel burning blades ...

12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Yeah, Ranger heeft wel het hoogte suckgehalte :p

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    tip voor laatste baas;
    Doe het rustig aan, als die die bellen om zich heen heeft stay away,
    die draak stelt geen fuck voor, en gewoon rustig aanvallen en wegwezen bij die bellen.

Het is soort ritme wat je te pakken moet hebben,. dan is die pretty easy

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ~Nou, dat was em dan! Blij er klaar mee te zijn :)

Was voorbereid op het ergste, had 200 health en mana potions bij me en het ging easy peasy, denk zo'n 12 potions gebruikt over de laatste twee fights

Lord Blackfrost ...
    ... was over binnen een minuut! Ik zag dat het er drie waren en dacht, Oh Lord! Gewoon maar full op 1 van de drie in gegaan en tot mijn verbazing ligt ie zo plat en is de fight over :thumbs:

Laatste fight ...
    De demon, goh, die hadden we niet zien aankomen ;) Ik vond het vooral erg moeilijk om te zien wat hij deed door al dat zwart witte. Besloot maar uit zijn buurt te blijven en de crossbow te gebruiken, voor zowel hem en de dragon. Binnen een minuut of 5 plat. Crossbow was gepimped met +30% chance of criticals

Wat een anti climax :)

Deze gaat de bazar op, ben er klaar mee. @Rick, knap dat je multiple playthrough hebt volgehouden!

NEXT! :cool:

15. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    200 potions! Wowww, dat is fucking veel hahaha! Ik had er +- 40 bij elkaar!

Hahaha, gelukkig heb je em nog uitgespeeld Gak! Anders zou het helemaal zonde zijn.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik loop al de hele game met teveel gewicht, nog iets van 250/150 ofzo. Potions allemaal gekocht. Ook nog genoeg mats in mijn inventory om nog eens 150 health en 150 mana potions te maken.

En dan een zwik crafting mats. Damn wat was deze game slecht qua loot :)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik ben ook al redelijk ver, vlak voor die concu zooi. Het is alleen dat ik me er nog totaal niet toe kan bewegen. Ik speel nu ook weer DA II. 8) Met plezier! 8)8)

Deze game gaat misschien nog voor het uitspelen richting GameMania of Head Ninja voor verkoop. Met HN deel ik soms de verkoop 50/50 als hij het helemaal voor mij regelt, ben daar zelf niet zo handig in.

18. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Nog ff volhouden Yellow, je bent er bijna!

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ligt nu in de schappen bij de GM in Leeuwarden. Pleur op met dit RPG schandaal. Be gone demon van een game! :+

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Niet uitgespeeld dus ? Je speelde op easy neem ik aan ?
    Ik vind het ook een van de slechtste RPGs die ik in lange tijd heb gespeeld....

Deel Deze Pagina