1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Boxen set.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pablow, 9 apr 2003.

  1. Stone

    Stone Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    1
    en is dat setje wel xbox-compatable?
     
  2. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer is een setje NIET xbox-compatable? (ik heb echt geef flauw idee, de box heeft toch dezelfde uitgangen als bijv een DVD speler of niet? :confused:)

    Edit: deze "Geeft 5.1 Dolby Digital Surround geluid bij DVD-films
    Geschikt voor gebruik met Dolby (R) Prologic en Dolby (R) Digital (AC-:cool: geluidssystemen"

    Is dat compatable? /me stupid /me dumb
    |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  3. Wolfje

    Wolfje test...

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    Die trustmaster soundsystym KAN IK JE AANRADEN!!!

    Echt goed ding! lekker geluid :)

    en helemaal niet duur
     
  4. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    een 5.1 setje is XBox compatibel als ie een ingebouwde dolby digital decoder heeft en dat heeft die trust dus niet
    de enige die dit hebben zijn de thrustmaster, de creative 5500d en de logitech z-680 denk ik
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Lorre, bedankt voor je info...nu weet ik eindelijk waar ik op moet letten bij zo'n setje :)
     
  6. IceMan the 2nd

    IceMan the 2nd kut-jackal's

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die thrustmaster 2.1 set ook.

    Als je het volume tot een kwart opendraait is dat (op mijn slaapkamer) al meer dan hard genoeg. Het geluid vervormt pas als hij heel erg hard staat, en zo hard zet je hem toch niet.

    Die 3D functie werkt (tot mijn verbazing) ook nog goed. En met de bas vol open klinkt het echt zeer vetjes als er bijv. zo'n vlegtuig met mariniers land in HALO.
     
  7. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    De creative 2.1 klinkt ook erg goed.
    kan flink hard en mooi geluid.
    een aanrader, helemaal als je alleen maar je stereo geluid van je tv gewend bent.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook zelf een decoder kopen maar dat is weer 150-200 euro duurder

    ik heb trouwens de logitech z-640 en heb er spijt van gelukkig wastie maar 130 maar ik had liever de z-680 voor 400 gehaald naderhand
     
  9. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook maar er zit wel een heel erg groot prijsverschil in, dus ook een kwaliteitsverschil. dat moet wel!!! het prijsverschil zit hem echt niet alleen in de remote control!
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je niet toevallig een stereo met 2 of misschien zelfs 5 boxjes in je kamer staan?! sluit je box daar dan gewoon op aan met een verleng kabeltje ofzo. Ik vind de geluids kwaliteit bij mij thuis goed zat (dolby pro logic, niet echt super natuurlijk maar, de bas is hard het geluid is hard --> GOED) en lekker goedkoop want zo'n stereo hebben de meeste wel neem ik aan.
     
  11. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het ligt niet echt aan de bass, kijk natuurlijk zijn men retedure JBL boxen van men stereo veel beter maar het gaat me om het 3d gevoel en dat krijg ik niet met men Logitech en ook niet denk ik met men stereo want die heeft natuurlijk geen dolby digital.

    maar anyway die bass van de logitech is super alleen de dolby is klote (die kun je namelijk maar heel moeilijk horen).
     
  12. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik wil mijn xbox op mijn zolder en daar staat niet echt een geweldige stereo. Maar ik dacht dat ook de meeste mensen gewoon de stereo aan de tv hadden aangesloten hebben wij ook natuurlijk maar dat is beneden.
     
  13. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    zelfs met mijn stereo is het geluid nog enigzins te waarderen, sowieso veeeel beter dan die 0.00005 watt tv boxjes. één van de weinige keren dat jij een goed idee had johannus;)
     
  14. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag laatst een een setje by
    dixons geloof ook van trust,
    maar hy was voor de pc.
    goedkoop was hy ook,
    alleen is hy voor pc,
    kan ik er niet voor zorgen dat
    ik het op mijn xbox kan aansluiten.
     
  15. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ligt aan heel veel dingen. over een wazig goedkoop setje van trust valt helemaal nix te zeggen
     
  16. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    heb vandaag deze gekocht klik van 69.99 voor 39.99 bij scheer en foppe, swwweeett
     
  17. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je die aanstluiten op je xbox dan ?>
     
  18. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee die kan je niet aan sluiten op je xbox, moet je eerst nog een apperaat hebben dat het 5.1 signaal omzet, die kosten nog 200 euro extra
     
  19. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    je kan hem natuurlijk wel aansluiten maar je hebt geen 5.1 geluid. Daar heb je voor zo'n setje wat geen standaard ingebouwede decoder bezit nog een externe decoder voor nodig en daarna nog een advance scart cable om het op je xbox aan te sluiten. Maar als je dit teveel geld vind kan je ook gewoon die boxen aansluiten en dan haal je er geen 5.1 geluid uit, maar naar mijn smaak klinkt het goed zat :p
     
  20. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    ahh joh, niet moeilijk doen ;) , gewoon Creative 5500D kopen, geen gezeik met decoders etc, want die zit erbij, en is i.i.g. 'compatible' voor je xbox }:] ...
    :cool: :9 :p
     

Deel Deze Pagina