Ik heb vandaag dus mijn Logitech Z640 boxensetje binnengekregen en ik moet zeggen dat het geluid echt super is! Ook is het een betaalbaar setje; ik heb er 101 euro incl. verzendkosten voor betaald.
proficiat met je aankoop ik snap wel niet hoe je uit die 640 5.1 geluid kunt krijgen, hij heeft toch geen decoder?
Dankje! Er zit een special stekker bij voor gameconsoles, de installatie was supersimpel. Je krijgt alles erbij wat je nodig hebt. Ik heb net de link gevonden, naar enkele zeer goedkope winkels, ik heb hem bij Merchandize gekocht. Prima afhandeling en hij was er na 2 dagen, nadat het geld was overgemaakt. http://www.prijsindex.net/cgi-bin/prijsindex.pl?lib=onderdeel&categorieid=26&onderdeelid=5320 Ik zie nu dat er een nieuwe winkel bij staat die nog weer wat goedkoper is. Al met al echt een supersetje, zeker voor dat geld. Heel gebruiksvriendelijk en makkelijk te installeren en een supergeluid! Ik heb hem nog niet eens op 30% van et volume gehad en dan is het al superhard, je hebt ook helemaal geen ruis. Ook de bass is heerlijk!
Is die 2de hands of nieuw? Welke winkel? Kan die op je tv worden aangesloten?. Dan ga ik hem gelijk halen
Nee, dat niet, dus je moet wel af en toe naar de tv lopen, maar ik heb et meestal gewoon op 1 'acceptabele' sterkte.
Ik heb hem bij de makro zien liggen voor 100 eurotjes. Er zitten gewoon snoeren bij voor om hem op de xbox aan te sluiten ofniet?
ik zag bij die trustmaster 2.1 set staan iets van satallietspeakers , betekent dat dat er geen draadjes lopen naar die boxjes???
Kan ook wel met snoeren hoor, tenminste, voor het grootste deel. Dat is er allemaal op gemaakt (langere en kortere).
hehe, satteliet is gewoon een benaming voor de kleine maat speakers (die zitten bijna altijd bij een pakket met subwoofer). Lijkt me niet echt heftig om die allemaal draadloos te hebben, beetje vaak opladen, weinig zin in eigenlijk Als ze er zijn zullen ze wel niet erg goedkoop zijn.