Inmiddels ff gepre-orderd bij de gamemania . Hopelijk gaan veel mensen de MP spelen als die erg vet is. (dat ga ik zeker doen ) Add me maar indien je Brütal Legend online gaat spelen. (vast groepje etc...)
Aangezien ik geen filmpjes kijk weet ik niet hoe de multiplayer werkt Dus zou iemand me dat even kunnen uitleggen zonder gameplay of wat dan ook te spoilen?
Tis gewoon basis tegen basis met een klein beetje RTS idee. Wat gastjes trainen die je kunt laten aanvallen of met je mee kunt laten lopen. Ziet er wel cool uit.
Okee, heb wel een klein idee nu Basic maar toch erg leuk lijkt me zo EDIT: Voor de geinteresseerden heb ik een gamertag generator aan de startpost toegevoegd Voeg hier je gamertag toe
Tim Schafer (is het stiekem niet de broer van Jack Black) die praat over Brutal Legend in The Late Night (Jimmy Falon) Show: http://www.gamepro.com/article/news/212344/tim-schafer-brings-brutal-legend-to-jimmy-fallon-show/
Het zal mijn ding wel niet zijn, maar ik vind de Demo OK, maar niet meer dan dat.En grafisch vind ik het ook niet spectaculair.De manier van lopen vind ik ook achterhaald....mmm...nee voor mij niet!Maar mooi dat veel mensen hem wel te gek vinden.
De manier van lopen? Graphics zijn niet zo belangrijk, atmosfeer & persoonlijkheid vind ik zelf belangrijker. Kijk naar WoW, daar zijn de graphics ook niet van een hoog kaliber, maar de artstyle en persoonlijkheid maken het mooi.
Dat je het niets vind is natuurlijk jouw mening, ik wil alleen iets zeggen op 'de manier van lopen'. Ik vind het ook gek, maar ik ga er van uit dat dit expres gedaan is. Het ligt er wel erg dik op, niet?
Op de één of andere manier is mijn gamertag in de gamertag-genrator beland, als ik hem vervolgens eruit wil halen zegt hij: Gamertag verwijderen niet mogelijk, match niet gevonden. Sta ik er bij jullie in?
Interviews met Jack Black & Tim Schafer http://news.teamxbox.com/xbox/21174/Brtal-Legend-Tim-Schafer-Jack-Black-Footage/
Hoe mogelijk is het dat de game rond de 13e al in de winkel ligt? Denk niet dat er een embargo op zit aangezien het geen grote release is, en soms hebben ze games al een week van tevoren of iig een aantal dagen al binnen..
Ik hoop het ook dat hij er dan al is! Heb wel weer eens zin in een originele game (en dan bedoel ik vooral die metal wereld) en dan speelt Jack Black nog de hoofdrol ook!