Jezus ik kan gewoon echt niet wachten.... Is voor mij nu al GOTY 2009 EDIT: komt hier trouwens een LE van?
Reviews, Previews en Artikelen toegevoegd. Sorry voor de dubbelpost maar ik kan gewoon focking niet wachten. Dit wordt voor mij gewoon de beste game die ik in jaren gespeeld heb
"You can play some face-melting guitar solo's. I mean litterally. Solo's that melt the faces of your enemies." Deze game wordt fucking EPIC
^Idd. Kijk er echt naar uit. Wordt zeker een must buy voor mij. Die hele sfeer, is gewoon super gedaan. Bij de PU hebben ze al een stukje kunnen spelen en als ik het zo lees is het spel echt goed. Alleen pas in oktober uit ^Vette artworks btw.
[GT]50123[/GT] [GT]50432[/GT] Wat is dit een ongelofelijke unieke, epische, supervette game Zowieso de beste van het jaar
Gameplay van de live show van Gamespot. http://e3.gamespot.com/video/6211060/?tag=top_stories;title;10
Heb ff al die filmpjes bekeken. Dit wordt mijn Game of the Year. Helaas denk ik niet van iedereen. Jammer, want nu zullen al de hyped games in de top staan.. Komt er trouwens een collectors edition ? Die ga ik dan sowieso halen !
My hero Ben ik gelukkig niet de enige Wat betreft die collectors edition, dat zat ik me ook al af te vragen Maar al die er komt, is die van mij