1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

1. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    spel gisteren uitgespeeld op het makkelijkste niveau vond het wel een tof spel over een maand ofzo eens een moelijker niveau spellen word eerst tijd voor borderlands wat waarschijnlijk veel tijd gaat kosten

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    rondjes rijden en als hij aanvalt (dan roept eddie wat) dan doe je nitro zodat dat beest met zn bek in de grond vast komt te zitten. Als dat lukt rij je snel terug en rij je een tong eraf.

3. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    idd, doe dat 3x en hij is dood. Voorlopig;)

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    De humor en die leuke kleine details in dit spel maken het echt subliem. Het startscherm alleen al, de platenhoes. Briljant!

5. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Teeering, die Stage Battles zijn wel fucking moeilijk op Brütal... Net na twee uur eentje gehaald. Zo wordt de speelduur wel wat langer... :p

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Hmm ik heb het spel nu sinds het weekend, maar ik weet nog niet wat ik ervan moet vinden. Het zal allemaal best grappig zijn enzo, maar ik erger me groen en geel aan het technisch aspect van deze game. De graphics kan ik nog wel mee leven, maar de pop up en framedrops en houterige animaties verpesten de ervaring toch wel voor me.

Het is dat ik een grote Tenacious D fan ben, maar anders. Mja, ik zal even moeten doorzetten denk ik.

7. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Vanmiddag uitgespeeld op Brütal, omg wat een vet einde _O_

8. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ok, ik ben klaar met deze game. Wat een klote zooi! Sorry hoor, maar ik heb nog nooit zo'n onsamenhangend geheel meegemaakt. Het is dat ik hem gratis heb weten te bemachtigen anders zou ik me flink bekocht voelen.

De graphics vallen tegen, zoveel humor zit er naar mijn mening helemaal niet in, het is onsamenhangend, verschrikkelijk kort, animaties uit 1998 en ik vind het erg jammer dat er van die duffe RTS elementen inzitten. Doe het goed, of doe het niet zou ik zeggen. Ik heb me expres weinig in deze game verdiept van tevoren (ik wilde verrast worden zeg maar), maar als ik had geweten dat ik opeens units in de gaten moest gaan houden, meh laat maar. Ik wil gewoon lekker hacken en slashen in een toffe metal wereld zoals de demo mij deed vermoeden!

Tuurlijk is dit geen aanval op iedereen die de game wel tof vind, maar ik moest even mijn frustraties en teleurstelling kwijt.

_0/

Laatst bewerkt: 20 okt 2009
  9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nou ik denk dat ik de game maar even laat liggen :D

10. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Gisteren even de demo gedownload en die heeft toch meerdere malen een lach op mn gezicht gebracht. Toch haal ik deze game voorlopig nog maar niet omdat ik de animaties en graphics niet echt top vind. Wat ik wel erg tof vond was dus de humor en dat ineens Children of the Grave startte op de achtergrond :) Maar in deze tijden gaat Forza 3 toch maar voor denk ik.

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Gister uitgespeeld en was toch een beetje teleurgesteld, had namelijk het gevoel dat ik net over de helft van het spel was.

Het begin is namelijk geweldig, vette intro waarin je een tempel verwoest met gitaar beats en meteen al een dikke bossfight waarna je er met een hotrod vandoor scheurt. Vervolgens een leger verzamelen en vanaf dat punt zakt het allemaal in. Het verhaal heeft, vind ik zelf, ook een heel abrupt einde.

Het enige wat je dan nog doet is een veldslag voeren en vervolgens de bus beschermen in een kleine achtervolgings act naar de volgende plaats waar weer een veldslag is.

Het eerste gebied is heel tof en wordt ook wel goed benut, het tweede gebied ziet er nog toffer uit en heeft een hele goede sfeer maar je krijgt nog niet eens de helft mee doordat je alleen maar met je auto er doorheen scheurt. Als er meer missies in zaten wat je te voet moest doen was de levensduur een stuk langer en je krijgt meer mee van het mooie landschap, want overal zitten kleine details die zeker wel de moeite waard zijn om te bekijken.

Best jammer want dit had echt een heel magisch spel kunnen worden. Ik ga maar weer eens verder met NFS shift :')

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Daarvoor zitten er ook collectibles en zijmissies in he :9

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mja maar die extra missies zijn allemaal het zelfde, kreeg een beetje assassins creed gevoel van :emo: Of het is racen tegen iemand of het is met een groepje de vijand in elkaar slaan.

14. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hoeveel uurtjes zou je ongeveer bezig moeten zijn met deze game 1000/1000G halen?

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    een uurtje of 20,25 denk ik. vooral de 50 online matches winnen duurt het langst denk ik.

16. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Zo, dat is de singleplayer ook weer :cool:

Brütal Legend
    815 van 1000 [​IMG]
    41 van 50 prestaties (82%)

Metal God
    Achieved 100% completion on the stats screen
    50 [​IMG] (20-10-2009)

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hier een filmpje van de acteurs :)

[GT]57730[/GT]

Zo houd ik het topic een beetje in leven :+

18. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Tnx, zo'n filmpje zocht ik al een tijdje! _O_ Btw, BL mag nu wel uit je sig denk ik :9

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Eigenlijk wel gezien de release.

Maar het ziet er zo badass uit :cool:

20. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Mja, i get your point :9

Ben nu btw flink online aan het spelen, al 30 wins en die 250k fans zit er ook wel aan te komen denk ik. Multiplayer is echt veel vetter dan ik verwacht had, alleen jammer dat het niet local kan...

Deel Deze Pagina