Ik heb er ongeveer 5 uur over gedaan. Dat is echt belachelijk kort voor een spel als dit. Er zijn verder nog wel wat side quests te doen maar die zijn allemaal verschrikkelijk eentonig en niet de moeite waard.
lol thanks voor de tip, had er totaal niet aangedacht om tijdens de battle je eigen car op te roepen.. net uitgesepeeld de game nu gave game!!!!!
5 uur vind ik wel knap hoor. Dan heb je alles gerusht en niks anders dan de story gedaan, ik vond het wel erg leuk om de races en de hunter missies te doen, maar ook het zoeken van die demons enzo vond ik wel leuk. Je moet proberen niet jou mening op te dringen als een feit Ikzelf heb hem toch zeker 15-20 uur gespeeld.
Ik zal er ook wel 10-12 uur over gedaan hebben. Lang? Nee maar tis geen 5 uur... dan moet je echt als een idioot er doorheen hebben gerushed.
Ik vind het altijd heerlijk om een beetje rond te rijden en mijn vrienden te helpen als ze aan het vechten zijn
Jongens heb even een vraag, want ik kom gewoon niet verder. Ik ben zeg maar bij die 3e of 4e missie, dat je zon vogeltje tegen die radioboxen ziet vliegen. Nou in het begin moet je 2x over wat mannetjes killen, maar als ik dat gedaan heb dan zoek ik me kapot wat ik moet doen(moet wapens zoeken ofzo) maar ik kom gewoon niet verder.
Volgens mij moet je die mannetjes, ik dacht Roadies ofzo, combo mee doen en zo die vogels vermoorden.
Oke, ik ben nu iets verder dat ik op zon radio ding kan zitten en vogels killen, maar ik kan dit wel uren doen, maar ik kom niet verder...
het is ook de bedoeling dat je gewoon doorloopt. gewoon even een stukje terug over dat pad lopen en dan krijg je een cutscene. Alleen als er teveel vogels zijn moet je ze even afmaken om te voorkomen dat je roadies niet doodgaan =]
Vandaag dit spel op de kop kunnen tikken voor een zacht prijsje... Even een kleine spijtbetuiging, maar als gamer had dit spel eigenlijk eerder mijn aandacht moeten hebben, echt onderschat. Desondanks heb ik er nu volop fun mee
Zooo, ik heb m dus verkregen via de Xbazar, gister voor t eerst gespeeld en er waren een paar vrienden over de vloer, en heb me nog eens een partij zitten lachen. xD Elke keer als er iets gebeurde hoorde je de hele tijd kreten zoals "BRRRUUUUTAALLL!!!", "DECAPITATIOOONNN!!" of natuurlijk een willekeurige grunt. Ff de metalhead uithangen. Maar al met al vind ik het een erg vermakelijke game. Misschien dat ie na een tijdje wel een beetje saai wordt, multiplayer wil ik sowieso niet aan beginnen, maar over t algemeen vind ik t sfeertje met die muziek erbij gewoon geweldig!