BreakDowN

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeroZ, 14 aug 2003.

1. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    dit game lijkt me zo cool hopelijk lange gameplay :)

2. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Fok :{

Ik klik net per ongeluk aan dat ik jonger ben als 17 (ben 20, nog erger :mad: ). Nu kan ik de site niet meer bekijken. Cookies & Temporary internet files allebij gedelete en nog doet ie moeilijk...

lol :+

3. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    deze game ga ik zeker kopen!!!

4. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Omg als je die filmpjez ziet echt geweldig dit is gewoon weer een special FPS helemaal uniek.. geweldig zoon game!!!

5. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook deze game wordt super gaaf, maar dan mag dat First Person Fighting wel uniek zijn, toch heb ik denk ik liever Third Person Fighting.

Vechten is leuk omdat je van die mooie moves kan maken. Alleen in FP zie je daar niet veel van daarom lijkt me dat minder.

Ik denk dat ik nog een tijd je wacht als hij uit is, maar toch zal ik breakdown kopen. De rest van de game vind ik namelijk toppie.

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt dfat First Person fechten juis wat anders en leuk!

7. TheFurryOne

TheFurryOne when bunnies go bad

Leuk Bevonden:
    0
    deze game word echt super bruut.... kwam filmpje tegen toen ik op xbox.com e3 trailers aan t kijken was.... word echt mega vet !

8. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    NTSC-UK geeft heel vaak overdreven lage cijfers. Devil May Cry 2 kreeg bijvoorbeeld ook een 3. Al mag ik hopen dat Breakdown beter wordt dan DMC2.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou jah, er is pas 1 review. Miss wordt ut nog wel hoger. Is wel te hopen eigenlijk, had wel een goed spel verwacht.....

11. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt dit spel in Nederland uit dan?????????????

12. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    ergens rond de herfst misschien later

13. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    In juni dacht ik, toch??

14. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel al, naja de Japanse versie, maar hijs engels gesproken, dus als je echte gameplaybeelden wil zien kan dat, heb msn en een webcam, kan je effe meekijken :p

metzman@hotmail.com

15. [JeLL!e] HALO

Leuk Bevonden:
    3
    Misschien is het tog nog wel een aardig spel. Er zijn nog 2 reviews bijgekomen, een 8 en een 9 :)
    Ik verwacht aardig wat van dit spel. Hopelijk maken ze alles waar en wordt het een topgame.

16. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en een 6.7 van IGN

17. soulbrother

soulbrother who are you?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb spel ook (engelse versie) is wel cool spel als je ervan houdt. Maar wil FABLE:mad:

18. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kickje!:+

Over enkele weken ligt 'ie in de winkels. Reviews stromen ondertussen mondesmaat binnen en de bladen zijn er gematigd positief over. Volgens mij is het écht zo'n spel wat je óf helemaal fantastisch vindt, of totaal niks. De demo zit bij de nieuwe OXM, ik heb hem net dus even gespeeld en ik werd er eigelijk een heel klein beetje misselijk van...:eek:

Desalniettemin imo een geweldige game die ik zéker ga halen. Jmmr dat de omgevingen niet zo interactief zijn alleen...

19. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    wat het beeld zo draaierig dan...dan word ik ook zo gauw misselijk namelijk,maar ik ga hem ook zeker halen:D

20. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou je hebt een aantal moves, zolas bijvoorbeeld een 'slide' en daarachter meteen een backflip. Omdat je beeld meedraait en je figur enkele seconden duizelig is, zie jij het beeld ook een beetje tollen. 'Net als in het echt' zegmaar. Heel gaaf effect, alleen ik merkte dat ik me na een half uurtje minder lekker voelde!;o Nog nooit gehad bij een ander spel dus.

Maar het vechten is gewoon heel gaaf. Voelt ook goed aan. Lekker veel moves. De animaties van characters en wapens zijn imo ook zéér mooi. Veel mensen zeggen dat die grijze gangen binnen no-time je strot uit komen. Ik moet toegeven dat de sfeer inderdaad een beetje eentonig was maar de spanning wordt er niet minder om. Besides, zie Metal Gear Solid, dat is nou ook niet bepaald een kleurenfestijn, en ook daar doet het zéker niet af aan het geheel.

Deel Deze Pagina