Kerel deze spel is wel vet heb hem al, maar hij is echt moeilijk man egg waar joh dit is pas een uitdaging NG is er niks bij kwa moeilijkheids graad. DOPE shit zeg
in reviews stond inderdaad vaak dat het een lastige game is. Maar er stond ook dat ie vooral lastig is vanwege de slechte bediening..
Ik vindt de besturing best meevallen eigelijk. Ok, Halo's besturing is uitgebalanceerder maar het zéker wel goed speelbaar hoor. Ik weet btw niet hoeveel wapens er in het spel zitten. In de demo heb ik van 2 wapens kunnen proeven. Maar het draait volgens mij voornamelijk om de hand-to-hand gevechten en echt om het schieten.
Nou jongens deze spel is echt wel VET hoor. En echt moeilijk echt waar, zie mezelf echt niet als de beste of slechtste gamer maar beter dan het gemiddelde. Ik heb echt veel games in me leven gespeeld game al vanaf de atari via nes naar xbox maar ik heb een top drie van moeilijkste games die ik ooit gespeeld heb en deze is er eentje van. NG is echt niet moeilijk als iemand die wel moeilijk vindt zal die deze echt niet kunnen spelen. Echt waar ik schaam me gewoon diep om het te zegge maar eijjjj hummmm eeeuuh ik begon om normal d8 kan ik wel, NEE dus echt niet ik heb echt letterlijk 3 dagen vast gezeten op een stukje van de !@#$! 2 level!!!!! Ja echt waar, ik ben diepteleurgesteld opnieuw begonen (slik) op easy!!! En het blijft toch nog rete moeilijk. Heb de tweede level gehaald en ben op de 3de level en zit weer eens vast. Echt waar er is geen enkel tussen stukje dat je haald zonder het 2x te proberen als je geluk hebt, haal je dat nou dan ga je beslist dood bij een volgende stukje. Na mijn weten is het spel een grootte level alleen heb je laad stukjes wat in mijn ogen levels zijn. Er zitten tot nog toe 3 wapens in het spel zoals een pistol en een machinegun en handgranaten. Verder heb je de jab rechte directe hoek L en R opstoot backfist lever trap highkick en een wat wilde rare frontkick naar het hoof zijsalto L R en backflip dat is alles wat je ik kan in de game misschien komen er andere dingen bij. De gameplay is wel onder de knie te krijge alleen vindt ik dat de combo's vetter konden ja kan bv stoten links rechts en met een rechtse trap eindigen wat onlogisch en onorthodox is, je eindigt namelijk met een linkertrap wil je met volle kracht kunnen trapen. Wil je een 4 stoten combinatie wat eigenlijk links rechts L hoek en eindige met rechtse directe lukt het niet, want je moet met de L stick sturen maar ja zo beweeg je dus ook dus zal er een opstoot uitkomen ipv een hoek of je verdwaald. Dat is mijn enige min punt, ik doe zelf aan thaiboks en daarom haalde ik dit spel leek me echt vet zo vechten het kan wel maar is niet echt goed overnagedacht als het lukt man dan is het echt VET, ik heb geen zin om te schieten dan neem ik Halo wel, maar dit is gewoon iets nieuws eigenlijk een vechtshooter ofzo iets. Gameplay is VET als je het onder de knie krijgt en geeft je echt een vette kick als je je kogels blokt en uiteindelijk de soldaat met je vuisten in elkaar slaat tja fantasie wat we eigenlijk allemaal wel zouden wille. De plot is ook vet en zeer interressant maar ook SUPER vaag??? Ja echt waar op eens gaat je beeld trille en zie je een kat lopen die weer echt vergaat!!!! Of open je een deur je beeld verwacht en trilt daarna loop je je suf in een hele grootte ruimte wat uit eindelijk niet bestaat!!!!! Ja blijkt dus gewoon dat je in het zelfde ruimte was of alleen zeg maar de deur van de ganga open maakte om naar de woonkamer tegaan maar de afgelegde afstand was een hele wijk bv. Je weet niet hoe het kan en wat er gebeurd die illusies blijven komen zo groeien er bomen in een kantoor en tja je wilt de mistery ontmaskeren dus dat houd je echt bezig het is echt VET. Ik had NG al uitgespeeld 3x al d8 man kan ni genoeg van krijgen maar ehhh ik keek er niet meer naar het enige spel dat ik speel is Breakdown de spel pakt je beet en laat je niet meer los althans mij niet. Zou zegge hale of huren die shit want het is een van de moeilijkste games ooit vindt ik dus is de uitdaging groot als je ervan houd is het een aanrader om te kopen.
ik dus echt niet, heb wat dingen gezien van deze game maar dat lijkt naar mijn mening totaal nergens op, k geef mn geld wel aan de toppers uit (Fable, Sudeki, Halo 2, Richard Burns Rally) *)
hij krijgt geen hoge scores,maar het verhaal lijkt me zwaar gaaf....het is weer wat nieuws....de gameplay zal best wel goed zijn ook al zal het wel effe wennen zijn om de controls te leren...en de graphics en de mooie scenes zijn natuurlijk zeer mooi en de moeite waard om het spel zeker te checken....maar ik koop hem zowieso wel...ik zou haast voor de lokale gameshop overnachten om het spel als eerste in handen te krijgen
mij lijkt deze game niks, het is wel kewl gemaakt enzo dat alles wat je doet ook werkelijk in first person te zien krijgt, en ik moet zeggen dat de makers er goed werk van hebben gemaakt. Maar dan krijg je het weer zo lelijk dat je elektrische armen krijgt of zo ? en lelijke tegenstanders dat is dus echt niks voor mij. Verder vindt ik de graphics ook niet echt super. dus ik denk dat ik dit spel niet koop maar gewoon een keer huur.
Eeehmm als jij zovaak vast zit doe je toch wat verkeerd... vat het niet verkeerd op maar ik ben nu bijna op het eind en ben nog maar 1x echt vast gezeten. het is wel een heel gaaf spel en zeker wel aan te raden. vooral die momenten met een flashback of een illusie zijn wel gaaf gedaan.
Het geheel schijnt toch slecht ontworpen te zijn? Dat als je bijvoorbeeld met meerdere mensen tegelijk moet vechten dat het gewoon niet werkt, omdat het design niet klopt op dat front.