1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BreakDowN

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeroZ, 14 aug 2003.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    mja als er 2 poppetjes op je afkomen is het niet echt te doen soms, maar het concept dat je echt vanuit de ogen kijkt is wel goed maar je moet alles een beetje met een schepje zout nemen, ik bedoel... wie krijgt er nu volle health nadat ie een cola blokje leegdrinkt??

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo????..wie weet het

3. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Jah dat is zo, maar wie krijgt er nou volle health als hij over een medikit heenloopt 8)

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    oftewel...ik kan dit spel beter links laten liggen

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    zeker, wacht op chronicles of riddick

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    misschien koop ik hem toch maar niet en wacht dan wat je zei op chronicles

7. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die kreeg ik dus binnen vandaag NTSC, en dat spel pwnt dus echt de pan uit. Kopen dus.

8. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb de demo (met tijdslimiet GVD!!) maar het lijkt mij toch errug cool
    ik koop hem wel

9. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    laat maar...

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  10. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de PU kreeg ie een 73, en ook al is Boris voor 80% subjectief en haat ie de Xbox, meestal heeft ie gelijk.

11. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elke game die ik heb gekocht nadat ik de demo ervan had gespeeld vond ik kut :9

12. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hahah Boris heb wel humor, maar verstand van games weet ik nog niet.
    Daar hebben we Rogier voor, die kan je beter vertrouwen, die weet wel waar hij over praat.

Maar Boris....geen kwaad woord over Boris of zo, maar als je Grand Turismo 4 helemaal geweldig vind.
    Nou dan vind ik dat niet echt kloppen na 3 delen.Want ik kan me veel betere games voorstellen.

Hij heb humor, maar GT4 nog de bom vinden is geen humor meer natuurlijk. *)

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Check de PU DVD #2 waarin iedereen Gran Turismo de beste racegame vindt. Het is idd meer van hetzelfde, maar er is gewoon geen enkele reacegame die GT overtreft.

14. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die PU Dvd ook hier liggen, en ik moet zeggen dat het gewoon schandalig is dat Zelda: the Ocarina of Time niet door de selectie kwam, wegens teveel partijdige PS2 aanhangers...waaronder ook Boris.

15. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik vind het dan ook een boutgame. Wat jullie er allemaal klassiek aan vinden :confused: Persoonlijk vind ik dat Deus Ex moest winnen, maar dit zat er ook niet bij. Maar Metal Gear Solid verdient het inderdaad, geweldige game is dat.

16. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    Breakdown is gewoon een kutspel

khad er veel verwacht van maar het is zo lomp

je hebt een geweer je schiet en hij auto aimt dan is er toch geen ene moer aan

en ik kom trouwens niet verder bij een level

17. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    speelt ie echt zo lomp...damn ik ga echt steeds meer twijfelen of ik hem ga kopen....vrijdag komt ie uit en ik weet echt niet wat ik moet doen.

18. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, lees anders gewoon de reviews, dan word het vanzelf wel duidelijk dat het actie element kut is. Het verhaal moet wel erg goed wezen, maar als de gameplay zuigt heb je daar niks aan. Ik w8 gewoon lekker af tot Sudeki, Jade Empire, Fable en Halo 2 uitkomen en dan scoor ik die wel.

19. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik koop hem toch maar niet...te veel kritiek op het spel....ik wacht wel op painkiller die volgende week uitkomt:Dop de xbox

20. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vanmorgen zomaar gekregen van mijn vriendin en ga hem vanmiddag effe checken....kunnen we hier geen centrale topic van maken net zoals ninja gaiden voor al je vragen en hulp als je komt vast te zitten:D

Deel Deze Pagina