BreakDowN

Discussie in 'Algemeen' gestart door XeroZ, 14 aug 2003.

1. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik keek best uit naar dit spel... Maar nadat ik de demo had gespeeld... Wat een kutspel...

2. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb effe een uurtje gespeeld en hij was wel gaaf....de graphics zijn mooi maar niet super zoals ninja gaiden ofzo,de controls ben je snel aan gewend....alleen toen eenmaal die t'lan krijgers kwamen werd ik snel misselijk...ze kwamen met meerdere tegelijk aan en ze sloegen me telkens naar de grond en dan gaat dat beeld echt veel draaien....dus snel uitgezet voordat ik echt misselijk werd...in ieder geval...het is zeker een leuk spel alleen als er meerdere van die t'lan krijgers op je af komen word het toch echt te moeilijk en ik speel nog wel op easy:9

3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    man ik heb hem... hij is tot nu toe gewoon hartstikke cool
    al dat kritiek, "nou ik koop hem toch maar niet na al dat commentaar" speel het spel voortaan eerst zelf voordat je zo begint te praten

4. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    hee lars weet jij misschien waar je naartoe moet als die t'lan krijgers op je af komen....je moet eerst onder een paar paletten kruipen en dan kom je in zo'n labaratorium en dan kun je 2 deuren in en dan komen er allemaal t'lan krijgers op je af en dan weet ik niet meer waar ik naartoe moet...ik ben al de hele tijd aan het rondrennen geweest zonder resultaat....en ik krijg ze ook niet dood want telkens als ik probeer te vechten ben ik binnen no time af

5. gambit

gambit Blizzard

Leuk Bevonden:
    0
    In de openstaande lift aan de linkerkant kun je in de
    liftschacht kruipen - look up!!

6. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    ohja had ik geeneens gezien....thanx gambit:D

7. SirSmokealot

SirSmokealot Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey luitjes, is er nog iemand die dit spel speelt? Ik ben onlangs weer begonnen
    en zit nu (uiteraard) weer vast bij die klote 'wave room' lol. Anyways, khad
    gewoon zin om ff deze game te discussen (zowel technisch als qua storyline
    etc).

Edit:
    Btw, dr zijn echt een paar super-sad Joe's hier, dat ze zomaar Breakdown
    afkraken. Onvergeeflijk gewoon, Breakdown owned mensen! Ik heb zowel
    Halo 1 en 2 gespeeld (vond ze wel lache), maar deze games verbleken
    gewoon bij een game als Breakdown!

Laatst bewerkt: 19 jan 2005

Deel Deze Pagina